Gå til innhold

Du som sier jeg elsker deg til barna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tenkt å fortsette si det da de blir voksene? Eller når slutte??

Anonymous poster hash: f19c8...c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutter aldri å elske barna mine eller å si det.

Skrevet

Atte hæ?? Herregud så mange restriksjoner og regler folk er opptatt av... jeg sier elsker deg til barna...og det gjør jeg livet ut.

Anonymous poster hash: 57ca9...b4c

Skrevet

Kommer aldri til å slutte å elske barna mine så hvorfor skulle jeg slutte å si det?

Mormor på 96 år sier fortsatt at hun elsker både barn, barnebarn og oldebarn. Koselig det. Vi elsker henne også :)

Anonymous poster hash: b72d3...0a0
Skrevet

Ingen som sier man sluttet å elske barna!! Men å slutte å SI "jeg elsker deg".

Skrevet

Aner ikke om det føles naturlig når de er voksne, men jeg vil tro det. Jeg kan ikke se for meg at de når en alder der jeg plutselig bare kan si "glad i".

Skrevet

Ingen som sier man sluttet å elske barna!! Men å slutte å SI "jeg elsker deg".

Hvorfor slutte å fortelle de man elsker at man elsker dem??? Ser for meg rigide mennesker gjøre det...

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg skal aldri slutte å si "Jeg elsker deg" til barna mine. Håper jeg aldri vil slutte å si det til mannen min heller...

Mitt håp er at når mine barn er gamle og ligger for døden, er det tanken, følelsen og minnene om deres foreldres kjærlighet, omsorg og gode ord som vil følge de over på den andre siden.  

Et barn kan aldri høre nok at det er elsket. I en periode i livet vil det sikkert være både flaut og ubehagelig å høre foreldrene si det,men som jeg mener over her, så vil all kjærligheten gjemmes i hjertet helt til det slutter å slå.

Alle er ulike og ikke alle er like flinke til å gi og motta kjærlighet, men det kan øves opp tenker jeg.

Jeg hadde visnet uten kjærlighet og er veldig takknemlig for å både kunne gi og motta det hver dag.

Jeg kan aldri huske at mine foreldre har sagt "Jeg elsker deg/er glad i deg" og har savnet det hele livet, selv om jeg vet at de er glad i meg og har vist det på andre måter.

Dette har gjort til at jeg er ekstra bevisst på å fortelle mine barn at de er elsket, hver dag!

Skrevet

Det skal jeg si til den dagen jeg dør. Det hjertet er fullt av, løper munnen over med😊

Anonymous poster hash: 862a3...561

Skrevet

Er det mulig hi??

Skrevet

Jeg har alltid syntes det har vært rart å si "elsker deg" til barna. Jeg har ment at det er en kjæreste-ting.

Så fikk jeg barn selv.. ;) Glad i deg er bare ikke nok. Sier elsker deg hele tiden. Det er så riktig og naturlig. Fortsatt bare en baby, da. Jeg tenker at det kommer til å komme naturlig om man fortsetter å si det eller ikke:)

Anonymous poster hash: 2e04e...cf5

Skrevet

Aner ikke, sier både glad i deg og elsker deg til barna mine. Eldste er 8 år og hun sier hun elsker meg hver dag før hun går til skolen 💜

Anonymous poster hash: 1cdf5...2ac

Skrevet

Håper mine foreldre aldri stopper å si at de elsker meg...da ville jeg litt lei meg.

Skrevet

Jeg sier at jeg elsker mannen min, og jeg sier at jeg er glad i barna mine, der er fordi at jeg ikke har den samme kjærligheten for de og at jeg derfor vil skille mellom dette. Jeg er mer gled i barna mine enn i mannen min, jeg setter de fremfor han og alle andre. Dette vet de selvsagt. De vet også at selv om jeg sier at jeg er glad i søsknene mine, er jeg fortsatt mer glad i barna mine. Jeg tror det er en "mote" greie å så elsker deg til barna.

Jeg er ikke mindre glad i eller bryr meg mindre om barna mine enn du gjør, selv om jeg ikke bruker ordet elsker. Jeg kjenner ingen som sier det og ingen som sa det før heller.

Anonymous poster hash: f3a78...8c6

Skrevet

Da sønnen min kom hjem fra faren en helg gikk det opp for meg at jeg ALDRI skal slutte å si "jeg elsker deg" til barna, ikke så lenge det faller seg naturlig (og ungene selv syns det er naturlig) ihvertfall.

Sønnen min var lei seg, han sa at pappa var mer glad i samboeren enn i barna. Hvorfor tror du det, spurte jeg. "Jo, fordi han sier han elsker henne, men han er visst bare glad i oss", svarte han. 6 år gammel :(

Da innså jeg hvor sterke ord kan være og hvordan barna tolker det vi sier. Han følte at å elske er sterkere enn å være glad i, og sånn sett tolket det slik at faren hadde sterkere følelser for dama enn for dem :(

Anonymous poster hash: 7be1a...4fa

Skrevet

Jeg sier at jeg elsker barna mine til de jevnlig. Men til 15 åringen er det ikke daglig lenger. Da hun blir litt irritert. Og bruker både elsker og glad i. Minste barnet får daglig høre at jeg elsker han. Ser aldri for meg at jeg kommer til å slutte å si det. Men regner med at mine voksne barn ikke vil høre det daglig.

Anonymous poster hash: 435bd...fe4
Skrevet

Jeg har i alle fall tenkt å bruke "da" og "når" korrekt. I motsetning til deg.

Anonymous poster hash: 1d069...e20
Skrevet

Jeg sier at jeg elsker mannen min, og jeg sier at jeg er glad i barna mine, der er fordi at jeg ikke har den samme kjærligheten for de og at jeg derfor vil skille mellom dette. Jeg er mer gled i barna mine enn i mannen min, jeg setter de fremfor han og alle andre. Dette vet de selvsagt. De vet også at selv om jeg sier at jeg er glad i søsknene mine, er jeg fortsatt mer glad i barna mine. Jeg tror det er en "mote" greie å så elsker deg til barna.

Jeg er ikke mindre glad i eller bryr meg mindre om barna mine enn du gjør, selv om jeg ikke bruker ordet elsker. Jeg kjenner ingen som sier det og ingen som sa det før heller.

Anonymous poster hash: f3a78...8c6

Da har den moten foregått lenge. Mine foreldre og mine venners foreldre har alltid sagt "elsker deg" til sine barn, og jeg og mine venner er i førti årene. For meg og mine venner er det helt normalt å si jeg elsker deg til våre barn også, og har gjort det så lenge vi har hatt barn. Og ikke minst mine besteforeldre sa alltid elsker deg til både sine barn, barnebarn og oldebarn. Mao så må denne moten du refererer til ha vedvart i mange tiår, og da faller nok din referanse til mote vekk med klar margin.

Anonymous poster hash: a727d...3f9

Skrevet

Kommer aldri til å begynne å si det. Jeg er fantastisk glad i lille jenten , men jeg elsker mannen. Å elske noen har seksuelle undertoner og jeg reagerer når jeg hører noen si det til et barn.

Å elske betyr blant annet å ha samleie.

Elslov er samleie.

Dette er ord som ikke har noe i en kontekst med barn, unntatt i hvordan det ble unnfanget å gjøre.

Anonymous poster hash: 3c69b...db3

Skrevet

Hvorfor skal man slutte å si det?

Anonymous poster hash: e714c...efa

Skrevet

Kommer aldri til å begynne å si det. Jeg er fantastisk glad i lille jenten , men jeg elsker mannen. Å elske noen har seksuelle undertoner og jeg reagerer når jeg hører noen si det til et barn.

Å elske betyr blant annet å ha samleie.

Elslov er samleie.

Dette er ord som ikke har noe i en kontekst med barn, unntatt i hvordan det ble unnfanget å gjøre.Anonymous poster hash: 3c69b...db3

Riktig for deg kanskje,men ikke for meg. Jeg kommer aldri å slutte å si at jeg elsker deg til barna mine. Jeg elsker mine barn betingelsesløst og er i så måte bare glad i mannen min.

Skrevet

I Sverige finnes ikke engang "glad i deg". Der sier man elsker deg når man er glad i noen. Moren til kjæresten min sier at hun elsker han når han snakker med henne i tlf for eksempel.

HVA er problemet? Det er et uttrykk. Utrolig at nordmenn skal ha så store problemer med et ord. Amazing.

Skrevet

Kommer jeg aldri til å slutte med.

Når det er sagt har pappa alltid sagt "jeg elsker deg" mens mamma har sagt "jeg er glad i deg". Det handler om personlighet og hva som føles naturlig. Jeg har aldri følt at hennes kjærlighet er mindre enn pappas.

Anonymous poster hash: 13d57...4b0
Skrevet

Jeg bruker glad i og kommer til å forsette med det, MEN min yngste begynte som tre åring å si elsker deg. Vet ikke hvor han har det fra, kanskje hans pappa og meg, men når han velger å si det kan jo ikke jeg svare annet enn det samme :) Også lar jeg han styre det! Min eldste svarer aldri at han er glad i meg, men jeg slutte aldri si det til han forde om :)

Anonymous poster hash: 57daa...9f0

Skrevet

Slutt aldri å si det, eller jeg er glad i deg til barna deres. Jeg er 40 og det har aldri mamma sagt til meg

Anonymous poster hash: ca6ef...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...