Gå til innhold

passer utseende ditt til din personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei jeg har et altfor "sexy" utseendemed tanke på at jeg er sjenert og ikke liker oppmerksomhet

Anonymous poster hash: 0fe6b...55b

Samme her... I tillegg er jeg for høfflig og redd for å såre noen at jeg er elendig på å avvise "beilere" og de som prøver å sjekke meg opp.

Anonymous poster hash: 58c9d...145

Haha, sånn var jeg da jeg var yngre også. Nå er jeg gift, milf, men menn henger ikke etter meg lengre. Gi beskjed jenter, ellers vil dere kaste bort masse tid på folk dere egentlig ikke ønsker å ha noe med.

Anonymous poster hash: bc9c5...4ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha jeg elsker hvordan disse trådene utvikler seg til å fremstå som kontaktannonser 💙😊

Skrevet

Nei, jeg er "søt" og surrete i personlighet, ikke spesielt selvhøytidelig og kanskje litt barnlig (liker å leke"sloss" med barna, bygge fort osv). Jeg er 179 cm høy, veldig tynn, helt rett, brunt hår, og grønne øyne.

Hadde jeg fått velge det jeg mente passet meg ville jeg vært 164cm, stort krøllete (sånne skikkelig korketrekkere/krusete) langt hår, og blågrønne eller brune øyne.

Det som dog passer meg ganske fint er greinene jeg har over nesa, de liker jeg :)

Anonymous poster hash: c31ae...81a

Er litt nysgjerrig på de greinene?

Anonymous poster hash: 385cf...fc6

Skrevet

Så merkelig spørsmål, og rart å lese svarene her.

Medfødt (altså genetisk betinget) utseende (hårfarge, høyde, ansiktstrekk, kroppsfasong) har vel ingenting å gjøre med personlighet?!

Jeg tenkte at det hadde det da jeg var yngre og fordomsfull, men har lært at forskjellige personligheter kommer med alle typer utseende, hudfarge, hårfarge, høyde og også i stor grad vekt.

Før jeg fant ut det følte jeg at jeg burde vært mulatt. Det høres sikkert rart ut, men jeg er bare halvt norsk, vokst opp i internasjonalt miljø med flere venner som hadde en afrikansk forelder. Men jeg er hvit som snø...

Man kan være hvem man vil uavhengig av utseende :)

Anonymous poster hash: 3a202...fd2

Skrevet

Har alltid følt meg slankere enn det jeg er. Nå er jeg gravid og 70 kg, syns jeg er altfor stor. Er 168 cm høy... Men da jeg veide 55 kg syns jeg også jeg var for stor, blir nok aldri fornøyd xD

Anonymous poster hash: 1eb3b...480

Skrevet

Ja. Da jeg var feit følte jeg ikke at utseendet mitt sto til personligheten min. Jeg er utadvendt, kjapp i replikken, og liker til en viss grad oppmerksomhet. Siden jeg var flau over hvordan jeg så ut, så gikk jeg inn i et slags skall. La liksom lokk på meg selv. Da måtte jeg gjøre noe.

Nå er jeg litt normalvektig, er fornøyd meg selv, og personligheten min kommer godt frem:)

Er 164 høy, 70 kg, mørk i håret. Var drøyt 90 kg på mitt verste.

Anonymous poster hash: 48dc2...4e3

Skrevet

Ja. Da jeg var feit følte jeg ikke at utseendet mitt sto til personligheten min. Jeg er utadvendt, kjapp i replikken, og liker til en viss grad oppmerksomhet. Siden jeg var flau over hvordan jeg så ut, så gikk jeg inn i et slags skall. La liksom lokk på meg selv. Da måtte jeg gjøre noe.

Nå er jeg litt normalvektig, er fornøyd meg selv, og personligheten min kommer godt frem:)

Er 164 høy, 70 kg, mørk i håret. Var drøyt 90 kg på mitt verste.

Litt overvektig, skulle det stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...