Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Jeg ser ikke sånn ut som jeg føler meg. Jeg føler meg som ei jente med mørkebrunt hår, blir lett brun, brune øyne og ca. 160cm. Uskyldig, og slank. Men i stedet er jeg 173cm, alt for høy for min personlighet!, rødt hår, lys hud. Er heldigvis slank da.. Anonymous poster hash: 3fe3a...3db
Gjest Antarctica Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Nei. Jeg er en slank og glamorøs kvinne fanget i en småfeit husmors kropp.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Du skriver jo faktisk ikke noe om personlighet da ... Nei, jeg føler ikke at utseende og personlighet matcher helt. Jeg er nok litt nerdete på en del områder, har en del sære interesser, er utrolig lite opptatt av utseende og det ytre, liker røff sex, er sta og tøff osv, men ser veldig "søt og uskyldig" ut. Type ansiktspen/søt, smekker figur og liker bakvendt nok feminine klær. Jeg har veldig ofte fått høre at mitt ytre ikke helt passer til hvordan jeg faktisk er. Anonymous poster hash: 6582c...b0d
Gjest Antarctica Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Ja. Sånn flaks. Du er jo også spitting image av enkehertuginnen av Grantham, og hun har en spennende personlighet.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Du skriver jo faktisk ikke noe om personlighet da ... Nei, jeg føler ikke at utseende og personlighet matcher helt. Jeg er nok litt nerdete på en del områder, har en del sære interesser, er utrolig lite opptatt av utseende og det ytre, liker røff sex, er sta og tøff osv, men ser veldig "søt og uskyldig" ut. Type ansiktspen/søt, smekker figur og liker bakvendt nok feminine klær. Jeg har veldig ofte fått høre at mitt ytre ikke helt passer til hvordan jeg faktisk er. Anonymous poster hash: 6582c...b0d Ja, ble litt dårlig beskrevet. Jeg er på en måte uskyldig, og litt sjenert.. jeg synes det passer bedre til søte og lave jenter enn jenter som er så høye som meg. ' HI Anonymous poster hash: 3fe3a...3db
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har et svært ungt utseende og ser svært ung og uskyldig ut, noe som overhodet ikke passer med min karriere og ambisjoner i arbeidslivet. Føler jeg må jobbe ekstra og være ekstra " hard" for å bli tatt seriøst Anonymous poster hash: ebd7d...c84
Elsker livet Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Jeg er blond, ser snill ut, en dame som kan bære tunge handleposer, gå langt og som spiser litt for mye. Jeg har et litt barnslig ansikt, er relativ høy og kraftig. Jeg føler meg slik bortsett fra at ikke føler meg så veldig blond eller ung. Jeg burde hatt litt spissere hake og albuer, for av og til er jeg flink til å formidle hva jeg mener om jeg opplever noe som føles urettferdig for meg eller for andre.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 Haha, nei. Eter som en hest og vekten rikker seg aldri over 50..jeg er 171 cm. Er egentlig tjukka i en tynn kropp 😂 Men ansiktet mitt passer synes jeg. Er og ser snill ut, og har typiske nordiske trekk. Anonymous poster hash: 67ca4...384
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. februar 2016 #10 Skrevet 23. februar 2016 Jepp, jeg ser ut som meg selv og jeg oppfører meg som meg selv.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #11 Skrevet 23. februar 2016 har alltid sett ut som en liten drittunge og har fått personlighet der etter. for å se voksen ut må jeg kle meg i 'pent arbeidsantrekk' - det hjalp på karrieren da jeg endelig kom dit at jeg slapp bli avfeid med 'lille, søte venn' holdninger. jeg må kjøpe klær på (for meg) typisk fjortis butikker, skal jeg ha noe som passer og er alltid buste på håret. jeg er 48 år og passer størrelse 14 år spot on :-/ Anonymous poster hash: 6a2db...009
overlord Skrevet 23. februar 2016 #12 Skrevet 23. februar 2016 Jeg ser utilnærmelig og streng ut, men er egentlig veldig hyggelig. Får ofte høre at jeg er hyggeligere enn jeg ser ut til å være.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #13 Skrevet 23. februar 2016 Tja. Jeg er litt jojoslanker og når jeg er slank føler jeg meg som meg selv. Når jeg er feit føler jeg meg som innpakket i et fleskehylster og da blir det til at jeg verken gidder å legge like mye energi i hår/sminke eller klesvalg når jeg er feit og sur. Resultatet er jo at verden oppfatter meg som blid og sprudlene og elegant når jeg er slank (forsåvidt med rette) og anonym, sikkert smågretten og ufiks når jeg er feit (sikkert også med rette). Furstrerende og helt og holdent min egen feil. Anonymous poster hash: 73906...d3b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #14 Skrevet 23. februar 2016 Nei jeg har et altfor "sexy" utseendemed tanke på at jeg er sjenert og ikke liker oppmerksomhet Anonymous poster hash: 0fe6b...55b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #15 Skrevet 23. februar 2016 Nei jeg har et altfor "sexy" utseendemed tanke på at jeg er sjenert og ikke liker oppmerksomhet Anonymous poster hash: 0fe6b...55b Samme her... I tillegg er jeg for høfflig og redd for å såre noen at jeg er elendig på å avvise "beilere" og de som prøver å sjekke meg opp. Anonymous poster hash: 58c9d...145
*Miss Marple* Skrevet 23. februar 2016 #16 Skrevet 23. februar 2016 Jeg er veldig stabil i humøret og stort sett blid, men får stadig høre at jeg både ser og høres sint ut når jeg egentlig bare er alvorlig. Det er faktisk litt ekkelt at folk tror jeg svarer surt når jeg bare er travel eller alvorlig. Og så ser jeg mer seriøs ut enn jeg er
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #17 Skrevet 23. februar 2016 Nei, jeg er "søt" og surrete i personlighet, ikke spesielt selvhøytidelig og kanskje litt barnlig (liker å leke"sloss" med barna, bygge fort osv). Jeg er 179 cm høy, veldig tynn, helt rett, brunt hår, og grønne øyne. Hadde jeg fått velge det jeg mente passet meg ville jeg vært 164cm, stort krøllete (sånne skikkelig korketrekkere/krusete) langt hår, og blågrønne eller brune øyne. Det som dog passer meg ganske fint er greinene jeg har over nesa, de liker jeg Anonymous poster hash: c31ae...81a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #18 Skrevet 23. februar 2016 Jeg er veldig snill og omsorgsfull og normalt pen:) men har fått hørt at jeg har resting bitch face og ser grusomt overlegen ut. Anonymous poster hash: ab510...955
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #19 Skrevet 23. februar 2016 Tja, det gjør vel kanskje det. Jeg er ganske rolig og uskyldig, liker ikke for mye oppmerksomhet, men liker samtidig å flørte. Litt sånn "skjult" flørting for å fange interesse uten at noen kan "ta" meg på det. Jeg er lita og nett/tynn, men har likevel litt pupper og rumpe. Blondt hår og store brune øyne. Har alltid ønsket å være høyere og blå øyne, men sånn egentlig så passer personligheten min best som jeg er. Anonymous poster hash: 83495...9ef
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #20 Skrevet 23. februar 2016 Jeg er liten, søt, mørk, timeglassfigur, feminin, bruker stort sett bare kjoler. Personligheten min er omsorgsfull, snill, alltid blid, tålmodig. Men jeg lar meg heller ikke pelle på nesa, jeg vet hva jeg vil, jeg vil ut og oppleve hele verden. Kan være tøff og litt gal og. Også leken og barnslig. Men alle sier at jeg ser veldig snill ut. Og det stemmer. Anonymous poster hash: 0b0a1...c08
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. februar 2016 #21 Skrevet 23. februar 2016 Ja, jeg antar det. Kan være både snill og beinhard. Engasjerer meg lett. Sånn som i dag så har jeg irritert meg over ho "pilotfrue" og den androgyne mannen hennes. For at det er fysisk mulig å få så overflatiske og lettmanipulertemiljøbefengte verdier til livet. Kunne aldri vært avhengig av en mann, så er nok veldig selvstendig. Sier noen A gjør jeg Å. Så mulig jeg ser mer uskyldig ut enn jeg er.
Pengetreet Skrevet 23. februar 2016 #22 Skrevet 23. februar 2016 Jeg ser ganske konservativ ut. Har ofte håret i en stram hestehale og bruker nøytrale klær. Får ofte høre at jeg ser alvorlig ut. Men som person er jeg veldig alternativ
Gjest Skrevet 23. februar 2016 #24 Skrevet 23. februar 2016 Ser ut som en HEKS Likner en HEKS Oppfører meg som en HEKS... :kosteskaft:
me_87 Skrevet 23. februar 2016 #25 Skrevet 23. februar 2016 Nei. Folk sier at jeg ser så uskyldig ut,også er jeg ikke egentlig så uskyldig likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå