Gå til innhold

Moren min ødelegger barna mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pust med magen.

Har dere gode, etablererte rutiner til vanlig så vil ikke en drøy uke gjøre noen langvarig skade. Det blir litt som ferien for oss voksne, da skeier vi ut og snur om på rutinene vi også. Men så kommer hverdagen og så er vi plutselig tilbake i gammel trakt.

Du skal se pupper, mager og oppsternasighet forsvinner like fort som det kom.

Anonymous poster hash: c18c9...6cd

Ja, jeg puster ut med magen og prøver og slapper av. Teller til 10 og noen ganger 100 i løpet av dagen. Problemet er at det tar alltid noen dager før alt blir normalt. Jeg pleier og skeier ut jeg også når barna mine og jeg har ferie, men da er det min skyld og mitt rot jeg må rydde i, men er så lei av å "rydde" etter andre. Akkurat det samme også når mine barn har vært hos faren sin. Umulig og sutrete...

Men tusen takk til alle som kom med trøstende svar. Pleier vanligvis ikke blir så sint og jeg pleier normalt å være tålmodig og forståelsesfull, men og ser at barna mine blir "ødelagt" foran øyne på meg er grusomt. Føler alt jeg har jobbet for i ca 12 år faller i grus😫 Vet jo inni meg at ting blir bedre når hun har dratt, så jeg gleder meg til å få rutinen vår igjen. Der vi kan spiser felles måltid sammen uten TV.

Anonymous poster hash: 76a1a...f2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke dine regler gjelde selv om hun er der? Har du ingen makt i ditt eget hus? Lar du henne overkjøre deg? Jeg hadde bare sagt at "nei, nå spiser du ikke foran TV, du får sitte ved bordet", eller "Du får ikke taco til kvelds, vi har spist middag for to timer siden".

Anonymous poster hash: 48db0...fa2

Skrevet

Du motsier deg selv. Du sier han er lubben og dere PRØVER å legge om kostholdet. Mens moren din som er på besøk en uke får skylda. Nice!!

Ok, det var feil og si at vi prøver og legger om kostholdet! Vi legger om kostholdet ved å bruke sunt fett. Vi har mer grønn i maten. Jeg lager ikke varm mat 3-4 ganger om dagen! Jeg lar ikke gutten min spiser så mye han vil. Noe han gjør hvis jeg ikke stopper han.

Anonymous poster hash: 76a1a...f2f

Å spise varm mat 3-4 ganger om dagen er ikke ensbetydende med at man blir feit. Hva tror du de gjør i alle andre land, det er vel bare Norge som spiser brød flere ganger om dagen? Hva spiser barnet ditt vanligvis utenom middag da?

Anonymous poster hash: a1aac...6d5

Skrevet

Om han ble feit av en uke med mormor, blir han vel smålubben igjen om en uke etter hun har reist. Det er som en juleferie. Nå er ferien slutt, og dere kan gå tilbake til hverdagen.

Anonymous poster hash: d3c3f...05d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...