Himmel og hav Skrevet 20. februar 2016 #51 Skrevet 20. februar 2016 Jeg plukker ut persillerot og bladpersille, for det er jeg allergisk mot. Jalapenos og veldig sterk chili skyver jeg diskret til siden, for jeg er ingen trivelig gjest når jeg spiser sterk mat. Da renner snørr og tårer, jeg blir rødflammete på kinn og hals og svetten perler seg i panna og renner ned over ryggen på meg. Ikke lekkert på noe slags vis, så sterk mat spiser jeg bare hjemme. Og så skal jeg innrømme at når det kommer et grønnsaksfat forbi og det er rosenkål på, så tar jeg bare én eller kanskje to...
BillieNickwill Skrevet 20. februar 2016 #52 Skrevet 20. februar 2016 Hermetisk champignon plukker jeg bort om det har havnet på pizzaen jeg spiser hjemme. Borte plukker jeg ikke bort noenting.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #54 Skrevet 21. februar 2016 Oliven og rosenkål Anonymous poster hash: 5757d...ce0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #55 Skrevet 21. februar 2016 Alt av rå grønnsaker unntatt salatblader. Jeg er allergisk. Det samme med de meste av rå frukt. Forferdelig irriterende når folk tror jeg lyver for å slippe å spise grønnsaker. Anonymous poster hash: d7605...736
Gjest GulleGo´ Skrevet 21. februar 2016 #58 Skrevet 21. februar 2016 Sopp og tomat går rett til sides her. Det hadde jeg ikke spist om jeg fikk det servert av dronningen en gang. Tror dronningen heller hadde satt pris på om jeg la det pent til side uten noe oppstyr, enn å skulle se på ansiktet mitt når jeg presser det ned. Ellers bruker jeg sjelden erter og store løkbiter når jeg lager mat, men spiser det når jeg får det servert. Jeg er kjenner jeg er veldig glad for at jeg til dags dato ikke har møtt et menneske som har kommentert eller sluttet å invitere meg fordi jeg plukker til side det jeg ikke liker. Jeg kan ikke skjønne at det skal være så veldig forferdelig å plukke vekk en eller to ting. Jeg gjør det ikke fordi jeg ikke syns maten er god. En gryte kan være helt fantastisk god, jeg bare liker ikke sopp, og velger å unngå den. Så enkelt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #59 Skrevet 21. februar 2016 Jeg spiser det meste men sylteagurk og rødbeter på glass plukker jeg bort Anonymous poster hash: 5a82e...8bb Var på peppes og fikk varmebehandlet kål på den sunne pizzaen. Det var ekkelt! Rødbeter, sylteagurk er ekkelt. Oliven liker jeg ikke. Anonymous poster hash: bff8d...443
Plutselig_gravid Skrevet 21. februar 2016 #60 Skrevet 21. februar 2016 Er ingen grønnsaker som jeg synes er så ille at jeg må pille dem bort. Eller jo. Sylteagurk som befinner seg i hamburgerne på McDonald's, eller seige champignon fra boks med snørrkonsistens.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #61 Skrevet 21. februar 2016 Jeg spiser ikke oliven eller sylteagurk, heller ikke om jeg får det servert, ellers spiser jeg stort sett det jeg får. Blir dårlig i magen av rå løk, så spiser så lite jeg kan av det. Anonymous poster hash: 9d727...7f4
overlord Skrevet 21. februar 2016 #62 Skrevet 21. februar 2016 Ingen. Kan ikke fordra voksne mennesker som ikke kan spise det de får. Ikke barn heller for den saks skyld.
Iiiiik Skrevet 21. februar 2016 #63 Skrevet 21. februar 2016 Jeg peller ikke bort, men lager ikke selv ting med sylteagurker eller rosenkål. Ertestuing er virkelig ikke noen favoritt, men spiser det hvis jeg får det servert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå