Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #26 Skrevet 19. februar 2016 Taco til idol som hver fredag Anonymous poster hash: 11d00...ec9
Kubbelyset Skrevet 19. februar 2016 #27 Skrevet 19. februar 2016 Helstekt and i kveld. En grandiosa nå som ventemat 😃
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #28 Skrevet 19. februar 2016 har barnefri i helga, så idag blir det nok take away, tror det blir thai mat Har E fått søsken enda? Anonymous poster hash: 662d5...70a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #29 Skrevet 19. februar 2016 Vi pleier å ha helt vanlig middag på fredagene også, så i dag blir det fisk og grønnsaker i form. Kan ikke skeie ut fra fredag ettermiddag til søndag kveld.Søndag er vel ikke normalt en utskeiesesdag? Det er vel en dag hvor man har den typiske "ordentlige" familiemiddagen som tar litt tid å tilbrede. Vi lager hjemmelagede kjøttkaker, skinkesteik. helstekt fisk etc. Gode tradisjonelle måltider som man ikke har tid til i en hektisk hverdag. Heller ikke godteri på søndager. Anonymous poster hash: e7c94...480 Ja, men mange har dessert/kake, og mange spiser nok opp restene etter helga (godteri/snacks) på søndagskvelden. Og gjerne fete sauser til middagen. Sikkert noen Som gjør det men skjønte ikke argumentet om vanlig middag fredag for du ikke kunne Skeie ut 3 dager. Hva med å kose dere fredag og lørdag og ikke spise alle godteri-restene søndag? Selvfølgelig opp til dere men syns argumentet var så håpløst. Og forøvrig "rester av godteri"? Her har vi masse godteri i hus hele tiden men spiser det kun i helgen. Trenger ikke tømme huset før en ny uke begynner. Anonymous poster hash: e7c94...480
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #31 Skrevet 19. februar 2016 Omelett med litt skinke, ost og løk og såntno i... Enkelt og godt! :-) Anonymous poster hash: 50670...5cd
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #32 Skrevet 19. februar 2016 Empanadas! Anonymous poster hash: 38c90...281
TPK Skrevet 19. februar 2016 #33 Skrevet 19. februar 2016 Vi pleier å ha helt vanlig middag på fredagene også, så i dag blir det fisk og grønnsaker i form. Kan ikke skeie ut fra fredag ettermiddag til søndag kveld.Søndag er vel ikke normalt en utskeiesesdag? Det er vel en dag hvor man har den typiske "ordentlige" familiemiddagen som tar litt tid å tilbrede. Vi lager hjemmelagede kjøttkaker, skinkesteik. helstekt fisk etc. Gode tradisjonelle måltider som man ikke har tid til i en hektisk hverdag. Heller ikke godteri på søndager. Anonymous poster hash: e7c94...480 Ja, men mange har dessert/kake, og mange spiser nok opp restene etter helga (godteri/snacks) på søndagskvelden. Og gjerne fete sauser til middagen.Sikkert noen Som gjør det men skjønte ikke argumentet om vanlig middag fredag for du ikke kunne Skeie ut 3 dager. Hva med å kose dere fredag og lørdag og ikke spise alle godteri-restene søndag? Selvfølgelig opp til dere men syns argumentet var så håpløst. Og forøvrig "rester av godteri"? Her har vi masse godteri i hus hele tiden men spiser det kun i helgen. Trenger ikke tømme huset før en ny uke begynner. Anonymous poster hash: e7c94...480 Vi koser oss jo fredag, men da med litt snacks på kvelden. Jeg vet av erfaring at vi ikke kan ha godteri i hus i ukedagene, det blir spist. Så nå prøver vi i alle fall å begynne helgen med en sunn middag!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #34 Skrevet 19. februar 2016 Gluten- og melkeallergikeren er på overnatting, så vi skeier ut med take away-pizza med tykk bunn og ekstra mye ost😋 Anonymous poster hash: 5eab4...645
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #35 Skrevet 19. februar 2016 Vi pleier å ha hjemmelagd pizza (jukser litt med å bruke Peppes-deigen) Anonymous poster hash: 81b81...894
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #36 Skrevet 19. februar 2016 Vi pleier å ha hjemmelagd pizza (jukser litt med å bruke Peppes-deigen) Anonymous poster hash: 81b81...894 Forsiktig med å gi den til barn. Den er forferdelig salt. Anonymous poster hash: 662d5...70a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #37 Skrevet 19. februar 2016 Vi pleier å ha hjemmelagd pizza (jukser litt med å bruke Peppes-deigen) Anonymous poster hash: 81b81...894 Forsiktig med å gi den til barn. Den er forferdelig salt. Anonymous poster hash: 662d5...70a Smaker ramsalt papp😝 Anonymous poster hash: 5eab4...645
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #38 Skrevet 19. februar 2016 Ingenting. Har spist sushi tidligere i dag. Anonymous poster hash: 4209b...277
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #39 Skrevet 19. februar 2016 Vi pleier å ha hjemmelagd pizza (jukser litt med å bruke Peppes-deigen) Anonymous poster hash: 81b81...894 Æsj 😖 Anonymous poster hash: e7c94...480
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #40 Skrevet 19. februar 2016 Hæ??? Hva er det med dere da folkens?? Hva har skjedd med fredagstacoen?? Anonymous poster hash: de807...54c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #42 Skrevet 19. februar 2016 Hjemmelagde vårruller og pm her😊 Anonymous poster hash: 7fac8...23b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #43 Skrevet 19. februar 2016 Vi pleier å ha hjemmelagd pizza (jukser litt med å bruke Peppes-deigen) Anonymous poster hash: 81b81...894 Æsj 😖 Anonymous poster hash: e7c94...480 Koselig svar. Du skal få slippe å spise den altså forøvrig tror jeg du hadde likt det om du ikke hadde visst det var Peppes-deigen. Alle som har spist hjemmelaget pizza hos oss har likt den veldig godt. Aldri blitt en smule igjen. Forøvrig har vi veldig mye godt på. Og det fine med Peppes-deigen er at den hever masse og blir veldig fluffy og god. Og til de som var så bekymret over saltinnholdet i den, da regner jeg med at dere aldri spiser spekemat, potetgull eller popcorn på fredagskvelden? For der er det myye mer salt. Forøvrig har både mannen min og jeg veldig lavt blodtrykk, men bruker aldri salt på maten, så jeg gir en god faen i om folk her inne blir superbekymra fordi vi og sønnen vår på tre år spiser hjemmelaget pizza med Peppes-bunn tre fredager i måneden! Forøvrig har vi mange sunne ting på, masse forskjellige grønnsaker. Nam! Anonymous poster hash: 81b81...894
megmegmeg Skrevet 19. februar 2016 #44 Skrevet 19. februar 2016 Mexicansk gryterett med loff og salat 😊
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #45 Skrevet 19. februar 2016 Vi pleier å ha hjemmelagd pizza (jukser litt med å bruke Peppes-deigen) Anonymous poster hash: 81b81...894 Æsj 😖 Anonymous poster hash: e7c94...480 Koselig svar. Du skal få slippe å spise den altså forøvrig tror jeg du hadde likt det om du ikke hadde visst det var Peppes-deigen. Alle som har spist hjemmelaget pizza hos oss har likt den veldig godt. Aldri blitt en smule igjen. Forøvrig har vi veldig mye godt på. Og det fine med Peppes-deigen er at den hever masse og blir veldig fluffy og god. Og til de som var så bekymret over saltinnholdet i den, da regner jeg med at dere aldri spiser spekemat, potetgull eller popcorn på fredagskvelden? For der er det myye mer salt. Forøvrig har både mannen min og jeg veldig lavt blodtrykk, men bruker aldri salt på maten, så jeg gir en god faen i om folk her inne blir superbekymra fordi vi og sønnen vår på tre år spiser hjemmelaget pizza med Peppes-bunn tre fredager i måneden! Forøvrig har vi mange sunne ting på, masse forskjellige grønnsaker. Nam! Anonymous poster hash: 81b81...894 Jeg spiser ikke lys bunn uansett så spiller Ingen rolle om jeg visste den var fra Peppes eller ei. Lager alltid hjemmelaget med kun grovt mel og får tynn og sprø ( og mye sunnere) bunn. Her blir mann og barn skuffet over andre sin pizza siden de ikke lager så god bunn. Orker ikke store luftige bunner lagd på hvetemel som nærmest eser i magen etterpå. Anonymous poster hash: e7c94...480
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #46 Skrevet 19. februar 2016 Vi pleier å ha helt vanlig middag på fredagene også, så i dag blir det fisk og grønnsaker i form. Kan ikke skeie ut fra fredag ettermiddag til søndag kveld.Søndag er vel ikke normalt en utskeiesesdag? Det er vel en dag hvor man har den typiske "ordentlige" familiemiddagen som tar litt tid å tilbrede. Vi lager hjemmelagede kjøttkaker, skinkesteik. helstekt fisk etc. Gode tradisjonelle måltider som man ikke har tid til i en hektisk hverdag. Heller ikke godteri på søndager. Anonymous poster hash: e7c94...480 Ja, men mange har dessert/kake, og mange spiser nok opp restene etter helga (godteri/snacks) på søndagskvelden. Og gjerne fete sauser til middagen.Sikkert noen Som gjør det men skjønte ikke argumentet om vanlig middag fredag for du ikke kunne Skeie ut 3 dager. Hva med å kose dere fredag og lørdag og ikke spise alle godteri-restene søndag? Selvfølgelig opp til dere men syns argumentet var så håpløst. Og forøvrig "rester av godteri"? Her har vi masse godteri i hus hele tiden men spiser det kun i helgen. Trenger ikke tømme huset før en ny uke begynner. Anonymous poster hash: e7c94...480 Vi koser oss jo fredag, men da med litt snacks på kvelden. Jeg vet av erfaring at vi ikke kan ha godteri i hus i ukedagene, det blir spist. Så nå prøver vi i alle fall å begynne helgen med en sunn middag! Hva er det som er så usunt med Taco. ?? Masse grønnsaker og karbonadedeig..? Evt rent kjøtt. Anonymous poster hash: 4f45c...af4
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #48 Skrevet 19. februar 2016 Spiste ovnsbakt laks med poteter og grønnsaker i dag. Anonymous poster hash: ed3d8...dab
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #49 Skrevet 19. februar 2016 Vi pleier å ha helt vanlig middag på fredagene også, så i dag blir det fisk og grønnsaker i form. Kan ikke skeie ut fra fredag ettermiddag til søndag kveld.Søndag er vel ikke normalt en utskeiesesdag? Det er vel en dag hvor man har den typiske "ordentlige" familiemiddagen som tar litt tid å tilbrede. Vi lager hjemmelagede kjøttkaker, skinkesteik. helstekt fisk etc. Gode tradisjonelle måltider som man ikke har tid til i en hektisk hverdag. Heller ikke godteri på søndager. Anonymous poster hash: e7c94...480 Ja, men mange har dessert/kake, og mange spiser nok opp restene etter helga (godteri/snacks) på søndagskvelden. Og gjerne fete sauser til middagen.Sikkert noen Som gjør det men skjønte ikke argumentet om vanlig middag fredag for du ikke kunne Skeie ut 3 dager. Hva med å kose dere fredag og lørdag og ikke spise alle godteri-restene søndag? Selvfølgelig opp til dere men syns argumentet var så håpløst. Og forøvrig "rester av godteri"? Her har vi masse godteri i hus hele tiden men spiser det kun i helgen. Trenger ikke tømme huset før en ny uke begynner. Anonymous poster hash: e7c94...480 Vi koser oss jo fredag, men da med litt snacks på kvelden. Jeg vet av erfaring at vi ikke kan ha godteri i hus i ukedagene, det blir spist. Så nå prøver vi i alle fall å begynne helgen med en sunn middag!Hva er det som er så usunt med Taco. ?? Masse grønnsaker og karbonadedeig..? Evt rent kjøtt. Anonymous poster hash: 4f45c...af4 Skjellene er ekstremt usunne da.. Anonymous poster hash: e7c94...480
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #50 Skrevet 19. februar 2016 Knekkebrød til frokost. 2 ostesmørbrød til lunsj, pizza til middag. Har også spist masse smågodt, en is, tortillachips, litt sjokoladekake og noen nøtter. Spiser ALDRI så usunt og mye, kan ikke huske sist. Gleder meg til en sunnere dag i morgen😩 Anonymous poster hash: 60705...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå