Gå til innhold

Fredag!!! Hva skal dere spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker å spise Taco foran TV, men kjenner jeg har lyst til å prøve noe nytt. Så, hva passer en fredags kosestund foran TV?

Anonymous poster hash: e2067...adc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha hjemmelagde burgere i ferske burgerbrød vi baker i dag :D

Anonymous poster hash: bc9b7...070

Skrevet

Med nylig brukket håndledd og de yngste skal til besteforeldre i dag blir det ferdigkuttede grønnsaker og cherrytomater dekket med de krydderne jeg synes frister mest i kveld. Ovnsbakte dem til de blir møre i bunnen og de øverste blir litt sprøstekt i kantene. Skylles ned med brusen som frister mest. Er veganer så jeg har ikke kjøtt til. Men til disse grønnsakene er det bare fantasien som setter grenser for hvilket protein du slenger oppå.

Anonymous poster hash: e533c...06e

Gjest ♡perla
Skrevet

Litt usikker, men skal spise på Egons sammen med min 15 år gamle datter før vi skal på Isac Elliot konsert!

Gleder meg til mor og datter alenetid 😀 ❤

Skrevet

Med nylig brukket håndledd og de yngste skal til besteforeldre i dag blir det ferdigkuttede grønnsaker og cherrytomater dekket med de krydderne jeg synes frister mest i kveld. Ovnsbakte dem til de blir møre i bunnen og de øverste blir litt sprøstekt i kantene. Skylles ned med brusen som frister mest. Er veganer så jeg har ikke kjøtt til. Men til disse grønnsakene er det bare fantasien som setter grenser for hvilket protein du slenger oppå.

De tomatene høres helt fantastiske ut. Minner meg om sommeren, da bruker vi å grille hjemmedyrka tomater. 

Skrevet

Spicy kyllingfilet med indiske pannekaker og raita,nydelig!

Anonymous poster hash: 7c8f8...0d5

Skrevet

Indiske pannekaker? Har jeg ikke smakt. Er de hjemmelaget eller selger de slike noen plass? Hvordan spises dette, som Tacolefse?

Skrevet

Ovnsbakte grønnsaker er fantastisk godt!! Tomater også... Er veldig glad i kjøtt, men sånt som dette kan jeg fint spise uten kjøtt altså...nam!!

Men det blir nok taco her i gården, ellers blir ungene (og samboer) skuffa...😝

Anonymous poster hash: 61470...ab7

Skrevet

De tomatene høres helt fantastiske ut. Minner meg om sommeren, da bruker vi å grille hjemmedyrka tomater.

Ja, de tomatene gjør mye. Blander de hele oppi så når de spises 'eksploderer' de som en saus.

Skrevet

Nachos tror jeg, kanskje hjemmelagd tacopizza.

Jeg har lyst på butter sauce chicken med hjemmelagd nanbrød og sånn småbrød...

Anonymous poster hash: 288b3...0b1

Skrevet

Vi pleier å ha helt vanlig middag på fredagene også, så i dag blir det fisk og grønnsaker i form. Kan ikke skeie ut fra fredag ettermiddag til søndag kveld.

Skrevet

Hjemmelaget enchiladas før barnevakten kommer og vi får et par timer på kino :)

Skrevet

Vi pleier å ha helt vanlig middag på fredagene også, så i dag blir det fisk og grønnsaker i form. Kan ikke skeie ut fra fredag ettermiddag til søndag kveld.

Søndag er vel ikke normalt en utskeiesesdag? Det er vel en dag hvor man har den typiske "ordentlige" familiemiddagen som tar litt tid å tilbrede. Vi lager hjemmelagede kjøttkaker, skinkesteik. helstekt fisk etc. Gode tradisjonelle måltider som man ikke har tid til i en hektisk hverdag. Heller ikke godteri på søndager.

Anonymous poster hash: e7c94...480

Skrevet

Søndag er vel ikke normalt en utskeiesesdag? Det er vel en dag hvor man har den typiske "ordentlige" familiemiddagen som tar litt tid å tilbrede. Vi lager hjemmelagede kjøttkaker, skinkesteik. helstekt fisk etc. Gode tradisjonelle måltider som man ikke har tid til i en hektisk hverdag. Heller ikke godteri på søndager.

Anonymous poster hash: e7c94...480

Ja, men mange har dessert/kake, og mange spiser nok opp restene etter helga (godteri/snacks) på søndagskvelden. Og gjerne fete sauser til middagen.

Skrevet

Pizza.

Vi har også søndagsmiddag som hun over 😃

Anonymous poster hash: 9cd05...975

Skrevet

Vi skal ha tortillapizza med sopp, skinke, løk og ost

Anonymous poster hash: e60c1...702
Skrevet

Tror det blir noe indisk. Muligens den nye pakken med Korma 

Skrevet

Varmer meg pizza nå. Jeg er den heldige som har kveldsvakt idag, så hjemmelaget pizza jeg tiner opp blir min middag.

Er jeg super heldig har mann og barn laget middag til jeg kommer hjem, men jeg kan jo håpe. Mannen ble så overrasket når han kom inn døra nå, for han trodde jeg var på jobb. Muligheten for at han tenker middag i kveld er vel da liten....

Anonymous poster hash: eefda...33f

Skrevet

kinamat

Anonymous poster hash: 0b99b...7c3
Skrevet

Fajitas :)

Anonymous poster hash: 3fa47...65f

Skrevet

Ferske reker!

Anonymous poster hash: b7fe9...9e8

Skrevet

Vi skal ut og spise tapas. Gleder meg til scampi i østersaus, dadler surret i bacon, spanske kjøttboller, gratinert aromasopp og myyye annet. :)

Anonymous poster hash: cf518...e59

Skrevet

har barnefri i helga, så idag blir det nok take away, tror det blir thai mat :)

Skrevet

Idag er minste gutten min og jeg helt alene hjemme, så han fikk velge middag. Da ble det taco ☺️

Anonymous poster hash: c8b9b...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...