Gå til innhold

Mannen sa at jeg ikke var noe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi her.

Mulig jeg ordla meg litt feil. Ungene er livet mitt, og jeg tar de selvfølgelig mer enn gjerne. Men jeg forventer respekt tilbake av mannen min. Han tar det som en selvfølge at jeg er hjemme hele tiden, han har til og med ved et tilfelle sagt at fritiden min er på dagen mens ungene er på skolen. Så på kvelden og i helgene skal jeg holde meg hjemme. Jeg er jo uansett det, men synes uttalelsen hans var drøy.

Og som sagt, jeg bruker hele min sum hver mnd på fellesskapet, jeg beholder ingenting selv, hverken til klær eller frisør eller noe som helst...i hvertfall svært sjelden. Og for å være rettferdig, om jeg går tom for penger, så får jeg penger av han.

Men det er mangelen på respekt jeg savner. Jeg skjønner godt at han kan bli lei av meg innimellom, og det er lov, men man mister da ikke kontrollen fullstendig og tillater seg å si alt mulig til den andre likevel? Og skal ikke familien min være velkommen hit mer?

Anonymous poster hash: 6e944...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi her.

Mulig jeg ordla meg litt feil. Ungene er livet mitt, og jeg tar de selvfølgelig mer enn gjerne. Men jeg forventer respekt tilbake av mannen min. Han tar det som en selvfølge at jeg er hjemme hele tiden, han har til og med ved et tilfelle sagt at fritiden min er på dagen mens ungene er på skolen. Så på kvelden og i helgene skal jeg holde meg hjemme. Jeg er jo uansett det, men synes uttalelsen hans var drøy.

Og som sagt, jeg bruker hele min sum hver mnd på fellesskapet, jeg beholder ingenting selv, hverken til klær eller frisør eller noe som helst...i hvertfall svært sjelden. Og for å være rettferdig, om jeg går tom for penger, så får jeg penger av han.

Men det er mangelen på respekt jeg savner. Jeg skjønner godt at han kan bli lei av meg innimellom, og det er lov, men man mister da ikke kontrollen fullstendig og tillater seg å si alt mulig til den andre likevel? Og skal ikke familien min være velkommen hit mer?

Har svart deg tidligere, og jo mer du skriver jo mer ser jeg faren min i det. Du bør komme deg vekk. Det kommer til å bli en storm, og det kan ta mange år før det stilner, men du vil få det godt igjen. Ta med deg barna og gå.

Håper du har familie som kan støtte deg! Klem😊

Anonymous poster hash: 645fa...984

Gjest Antarctica
Skrevet

Men hvis du har den holdningen at mannen din har gratis barnepass/hushjelp i deg og at du ikke skal bidra med dine penger til mer enn mat og barn sååååå forstår jeg mannen din veldig godt..

Nr 1 dere er et team, det er ikke noe mitt og ditt, dere burde gjøre det av respekt og kjærlighet for hverandre

Nr 2 jeg har aldri vært barnevakt for mine egne barn, jeg er mamman deres 👍🏼 jeg har heller aldri vært hushjelp i huset jeg bor i, fordi jeg lever der

Da forstår du at han skal ha lov å rope, kalle, skjelle ut, kaste og knuse ting, si "du er verd null" og kontrollere mobilen hennes for bevismateriale...? Av kjærlighet og respekt for kona, liksom?

Skrevet

Jeg tror mannen din er i en presset situasjon og så kokte det over.. Jeg ville kanskje prøvd å tatt en prat åpent OL hvordan han har det/føler det. Så kan dere sammen finne en løsning. Selv OL du er uføretrygda kan du jo gjøre ting hjemme som hjelper han i hverdagen, så kan dere prøve å spare/kutte ut ting dere ikke trenger her og der og heller bruke de tingene på å gjøre noe sammen

På en måte forstår jeg at det for han ikke er gøy å være den dom må bidra/betale for alt men jeg mener at hvis du mottar 12-15000 burde du 1 kjøpe all mat og planlegge godt og holde deg innenfor budsjett på 5000kr

Så bruke 8000kr på felles regningskontoen og 2000 kr på klær/sosialt/aktivitet/barna

Hi her.

Jeg gjør alt her hjemme og det aller meste som har med ungene og ungenes aktiviteter.

Jeg betaler allerede alt av mat og resten sv pengene går til ungenes behov.

Han har i dag gratis hushjelp/barnepass i meg, men han er aldri fornøyd likevel. Fordi jeg er hjemme og slipper å gå på jobb og fordi han er den som tjener mest.

Hvorfor synes du at jeg skal betale alt av mat og så mye på regningskonto? Det er vel ikke riktig at jeg skal betale forsikringer, kommunale avgifter, alt av hans mat og ungenes? Mens han bygger opp sine verdier sitter ikke jeg igjen med noe. Han har i tillegg inntekt for utleieenhet.

Ikkje bry deg om dette tullballet.  Ho meiner at du skal bruke alle pengane dine på mannen og barna, og ingenting på deg sjølv? Du har allereie gått i kvinnefella der du gjer arbeidet og betalar for forbruk, medan han legg seg opp pengar i eigedom.  Denne mannen har ikkje noko respekt for deg, det er så tydeleg at familien din og hans ser det og.  Det er ikkje bra hverken for deg eller barna å leve under slike forhold.  Eg burde nok råda til familievernkontor og å finne ut av det for å halde familien saman osv, men noko seier meg at denne mannen ikkje kjem til å endre seg noko særleg.  Eg trur at både du og ungane vil få det betre om du flyttar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...