Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Han klikka, ropte til meg at han bl.a forsørga meg, at jeg var trygda, at jeg ikke var NOE! Knuste en skål i gulvet så glasskårene sprutet, smådyttet meg og var helt vill. Etterpå sa han at familien min, som bor på andre siden av landet, fikk ta inn på hotell når de kom neste gang. Han har igrunnen alltid hatt noe negativt å si om familien min, men nå har han de langt opp i halsen etter en episode der de sa fra hva de mente om hans oppførsel mot meg. Ved enhver krangel nå drar han opp bakgrunnen min, som f.eks at jeg har det etter min mor osv. Dette er bare et lite utdrag av alt han greide å si. Han er ofte sint på meg og sier mye stygt, men jeg svelger store kameler og glemmer. Men i dag slo det meg, dette kan jo ikke bare være ord han sier, han må jo faktisk mene det også! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle havne i en sånn situasjon. Jeg som var ettertraktet blant gutta, kunne valgt mange andre enn nettopp denne mannen, og som nå bor på andre siden av landet og har barn med denne mannen. Jeg har bra utdannelse, men ble tidlig syk og er nå ufør og sitter derfor i saksa hva kommer til økonomi. Mannen eier huset. Og jeg er så tråkket ned at jeg ikke eier selvfølelse nok til å søke hjelp, føler meg så sinnsykt mislykket. Skjønner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre nå, føler meg bare helt ødelagt og forkommen. Anonymous poster hash: 6e944...701
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Flytt til familien din. Kom deg bort Anonymous poster hash: 19feb...521
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Huff, ikke noe greit. Kan kjenne på den følelsen når du forstår at du er fastlåst i en situasjon som ikke er bra for deg, men det er kanskje barn inne i bildet og økonomiske forhold som gjør det vanskelig å komme ut av det hele. Har du ikke felles barn med ham, flytt straks. Har du barn, blir det jo med en gang en annen situasjon... Anonymous poster hash: 9fc64...1d5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Hi her. Ungene har jo vokst opp her og har tilknytning her, dessuten må pappaen godkjenne at de flytter så langt unna. Det kommer han aldri til å gjøre. Anonymous poster hash: 6e944...701
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 Kom deg bort Anonymous poster hash: 82a97...8a0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 hva han må godkjenne ellerei bare driter du i. ta ungene og flytt hjem til familien din. det der regimet du går rundt i nå er ille for deg. men uendelig mye værre for barna. stor klem. du er verd alt i hele verden og mannen din er et rasshøl. Anonymous poster hash: caa46...831
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #8 Skrevet 16. februar 2016 Ta opp et par krangler, så du har bevis. Anonymous poster hash: 91162...c69
Gjest Antarctica Skrevet 16. februar 2016 #9 Skrevet 16. februar 2016 Hi her. Ungene har jo vokst opp her og har tilknytning her, dessuten må pappaen godkjenne at de flytter så langt unna. Det kommer han aldri til å gjøre. Anonymous poster hash: 6e944...701 Han må ikke "godkjenne" noe som helst. Han er aggressiv og voldelig og bør være fornøyd om han får møte dem uten tilsyn. Dette skal du IKKE la deg by!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #10 Skrevet 16. februar 2016 LØP! Med barna! Anonymous poster hash: 07d56...91e
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #11 Skrevet 16. februar 2016 Hi her igjen Jeg tok opp et par krangler, men dessverre oppdaget mannen det og det ble ragnarrok. Han tok mobilen og slettet. I dag var han helt paranoia, tok mobilen min igjen for å sjekke om jeg hadde tatt opptak. Så det gjør jeg ikke igjen, blir bare enda verre om jeg gjør det. Anonymous poster hash: 6e944...701
FML Skrevet 16. februar 2016 #12 Skrevet 16. februar 2016 Jeg tror mannen din er i en presset situasjon og så kokte det over.. Jeg ville kanskje prøvd å tatt en prat åpent OL hvordan han har det/føler det. Så kan dere sammen finne en løsning. Selv OL du er uføretrygda kan du jo gjøre ting hjemme som hjelper han i hverdagen, så kan dere prøve å spare/kutte ut ting dere ikke trenger her og der og heller bruke de tingene på å gjøre noe sammen På en måte forstår jeg at det for han ikke er gøy å være den dom må bidra/betale for alt men jeg mener at hvis du mottar 12-15000 burde du 1 kjøpe all mat og planlegge godt og holde deg innenfor budsjett på 5000kr Så bruke 8000kr på felles regningskontoen og 2000 kr på klær/sosialt/aktivitet/barna
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #13 Skrevet 16. februar 2016 Jeg har vokst opp med en sånn far, i dag angrer mamma på at hun ikke flyttet med meg lenge før. Vi bodde også på andre siden av landet uten mammas familie. Da jeg ble 18 kuttet jeg all kontakt med faren min, og jeg har fått et godt liv. Du har verdi! Ikke tro på det han sier. Anonymous poster hash: 645fa...984
Gjest Antarctica Skrevet 16. februar 2016 #14 Skrevet 16. februar 2016 Hi her igjen Jeg tok opp et par krangler, men dessverre oppdaget mannen det og det ble ragnarrok. Han tok mobilen og slettet. I dag var han helt paranoia, tok mobilen min igjen for å sjekke om jeg hadde tatt opptak. Så det gjør jeg ikke igjen, blir bare enda verre om jeg gjør det. Anonymous poster hash: 6e944...701 Da vet han jo at det han gjør er out of line...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. februar 2016 #15 Skrevet 16. februar 2016 Han må ikke godkjenne noe som helst. Tror du barna dine har det bra når han mishandler deg verbalt og psykisk? Pakk og reis. Snakk med familien din om du trenger hjelp, de kommer til å være der for deg.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #16 Skrevet 16. februar 2016 Hi her igjen Jeg tok opp et par krangler, men dessverre oppdaget mannen det og det ble ragnarrok. Han tok mobilen og slettet. I dag var han helt paranoia, tok mobilen min igjen for å sjekke om jeg hadde tatt opptak. Så det gjør jeg ikke igjen, blir bare enda verre om jeg gjør det. Anonymous poster hash: 6e944...701 Da får du tak i noe annet og ta opp med. Opptakene sender du fortløpende til en venninne eller familie. Barna dine lider under dette, det kan jeg garantere. Anonymous poster hash: 91162...c69
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #17 Skrevet 16. februar 2016 Jeg tror mannen din er i en presset situasjon og så kokte det over.. Jeg ville kanskje prøvd å tatt en prat åpent OL hvordan han har det/føler det. Så kan dere sammen finne en løsning. Selv OL du er uføretrygda kan du jo gjøre ting hjemme som hjelper han i hverdagen, så kan dere prøve å spare/kutte ut ting dere ikke trenger her og der og heller bruke de tingene på å gjøre noe sammen På en måte forstår jeg at det for han ikke er gøy å være den dom må bidra/betale for alt men jeg mener at hvis du mottar 12-15000 burde du 1 kjøpe all mat og planlegge godt og holde deg innenfor budsjett på 5000kr Så bruke 8000kr på felles regningskontoen og 2000 kr på klær/sosialt/aktivitet/barna Hi her. Jeg gjør alt her hjemme og det aller meste som har med ungene og ungenes aktiviteter. Jeg betaler allerede alt av mat og resten sv pengene går til ungenes behov. Han har i dag gratis hushjelp/barnepass i meg, men han er aldri fornøyd likevel. Fordi jeg er hjemme og slipper å gå på jobb og fordi han er den som tjener mest. Hvorfor synes du at jeg skal betale alt av mat og så mye på regningskonto? Det er vel ikke riktig at jeg skal betale forsikringer, kommunale avgifter, alt av hans mat og ungenes? Mens han bygger opp sine verdier sitter ikke jeg igjen med noe. Han har i tillegg inntekt for utleieenhet. Anonymous poster hash: 6e944...701
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #18 Skrevet 16. februar 2016 Huff så forferdelig. Håper du får hjelp av familie, venner og hjelpeapparatet. Mannen din høres ut som en psykopat! Du må komme deg bort fra han <3 Anonymous poster hash: 8d70b...554
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #19 Skrevet 16. februar 2016 En sånn mann levde jeg med i alt for mange år. Jeg kan love deg at det aldri blir bedre. Han vil bryte deg ned mer og mer for hver dag som går. Det finnes bare ett råd til deg: Sett deg selv fri. Kom deg unna. Det kommer til å koste deg ekstremt mye, men i det lange løp vil det koste deg mer å bli værende. I dag er denne mannen en eks for meg. Det var et helvette i forholdet og det var et helvette i bruddfasen og flere år etterpå. Som å leve i en orkan. I årevis. Nå har det stilnet og jeg kan reparere meg selv og tre barn. Søk hjelp og støtte, gå din vei og se deg aldri tilbake. Anonymous poster hash: a0cc0...470
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #20 Skrevet 16. februar 2016 Jeg tror mannen din er i en presset situasjon og så kokte det over.. Jeg ville kanskje prøvd å tatt en prat åpent OL hvordan han har det/føler det. Så kan dere sammen finne en løsning. Selv OL du er uføretrygda kan du jo gjøre ting hjemme som hjelper han i hverdagen, så kan dere prøve å spare/kutte ut ting dere ikke trenger her og der og heller bruke de tingene på å gjøre noe sammen På en måte forstår jeg at det for han ikke er gøy å være den dom må bidra/betale for alt men jeg mener at hvis du mottar 12-15000 burde du 1 kjøpe all mat og planlegge godt og holde deg innenfor budsjett på 5000kr Så bruke 8000kr på felles regningskontoen og 2000 kr på klær/sosialt/aktivitet/barna Hi her. Jeg gjør alt her hjemme og det aller meste som har med ungene og ungenes aktiviteter. Jeg betaler allerede alt av mat og resten sv pengene går til ungenes behov. Han har i dag gratis hushjelp/barnepass i meg, men han er aldri fornøyd likevel. Fordi jeg er hjemme og slipper å gå på jobb og fordi han er den som tjener mest. Hvorfor synes du at jeg skal betale alt av mat og så mye på regningskonto? Det er vel ikke riktig at jeg skal betale forsikringer, kommunale avgifter, alt av hans mat og ungenes? Mens han bygger opp sine verdier sitter ikke jeg igjen med noe. Han har i tillegg inntekt for utleieenhet. Anonymous poster hash: 6e944...701 Vel fordi at du skal bidra du også? Normalt arbeidende mennesker har heller ikke så mye mer enn 2-4000kr i lommepenger etter at alle lån/regninger, mat og bensin er betalt. De fleste bruker halve av lønna på regninger, 1/3 på mat/bensin og resten på seg selv/sparing Anonymous poster hash: ba43b...c1f
FML Skrevet 16. februar 2016 #21 Skrevet 16. februar 2016 Men hvis du har den holdningen at mannen din har gratis barnepass/hushjelp i deg og at du ikke skal bidra med dine penger til mer enn mat og barn sååååå forstår jeg mannen din veldig godt.. Nr 1 dere er et team, det er ikke noe mitt og ditt, dere burde gjøre det av respekt og kjærlighet for hverandre Nr 2 jeg har aldri vært barnevakt for mine egne barn, jeg er mamman deres 👍🏼 jeg har heller aldri vært hushjelp i huset jeg bor i, fordi jeg lever der
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #22 Skrevet 16. februar 2016 Jeg tror mannen din er i en presset situasjon og så kokte det over.. Jeg ville kanskje prøvd å tatt en prat åpent OL hvordan han har det/føler det. Så kan dere sammen finne en løsning. Selv OL du er uføretrygda kan du jo gjøre ting hjemme som hjelper han i hverdagen, så kan dere prøve å spare/kutte ut ting dere ikke trenger her og der og heller bruke de tingene på å gjøre noe sammen På en måte forstår jeg at det for han ikke er gøy å være den dom må bidra/betale for alt men jeg mener at hvis du mottar 12-15000 burde du 1 kjøpe all mat og planlegge godt og holde deg innenfor budsjett på 5000kr Så bruke 8000kr på felles regningskontoen og 2000 kr på klær/sosialt/aktivitet/barna Hi her.Jeg gjør alt her hjemme og det aller meste som har med ungene og ungenes aktiviteter. Jeg betaler allerede alt av mat og resten sv pengene går til ungenes behov. Han har i dag gratis hushjelp/barnepass i meg, men han er aldri fornøyd likevel. Fordi jeg er hjemme og slipper å gå på jobb og fordi han er den som tjener mest. Hvorfor synes du at jeg skal betale alt av mat og så mye på regningskonto? Det er vel ikke riktig at jeg skal betale forsikringer, kommunale avgifter, alt av hans mat og ungenes? Mens han bygger opp sine verdier sitter ikke jeg igjen med noe. Han har i tillegg inntekt for utleieenhet. Anonymous poster hash: 6e944...701 Vel fordi at du skal bidra du også? Normalt arbeidende mennesker har heller ikke så mye mer enn 2-4000kr i lommepenger etter at alle lån/regninger, mat og bensin er betalt. De fleste bruker halve av lønna på regninger, 1/3 på mat/bensin og resten på seg selv/sparing Anonymous poster hash: ba43b...c1f Dette er jo et typisk eksempel på "kvinnefella", der hun betaler forbruket og han betaler hus osv. Så når bruddet er et faktum sitter hun igjen med ingenting, fordi alt er verdier står på han. Synes du det er rettferdig? Anonymous poster hash: 26363...7fb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. februar 2016 #23 Skrevet 16. februar 2016 Vel så lenge huset er hans synes jeg ikke du skal betale lån, strøm eller kommunale avgifter. Dere må finne en sum så klart, men det er hans hus og dersom han ikke vil gjøre deg til medeier får han jaggu betale. Og man knuser ikke kopper i sinne når man er voksen. Samme hvor dum partneren er.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #24 Skrevet 16. februar 2016 Jeg tror mannen din er i en presset situasjon og så kokte det over.. Jeg ville kanskje prøvd å tatt en prat åpent OL hvordan han har det/føler det. Så kan dere sammen finne en løsning. Selv OL du er uføretrygda kan du jo gjøre ting hjemme som hjelper han i hverdagen, så kan dere prøve å spare/kutte ut ting dere ikke trenger her og der og heller bruke de tingene på å gjøre noe sammen På en måte forstår jeg at det for han ikke er gøy å være den dom må bidra/betale for alt men jeg mener at hvis du mottar 12-15000 burde du 1 kjøpe all mat og planlegge godt og holde deg innenfor budsjett på 5000kr Så bruke 8000kr på felles regningskontoen og 2000 kr på klær/sosialt/aktivitet/barna Hi her. Jeg gjør alt her hjemme og det aller meste som har med ungene og ungenes aktiviteter. Jeg betaler allerede alt av mat og resten sv pengene går til ungenes behov. Han har i dag gratis hushjelp/barnepass i meg, men han er aldri fornøyd likevel. Fordi jeg er hjemme og slipper å gå på jobb og fordi han er den som tjener mest. Hvorfor synes du at jeg skal betale alt av mat og så mye på regningskonto? Det er vel ikke riktig at jeg skal betale forsikringer, kommunale avgifter, alt av hans mat og ungenes? Mens han bygger opp sine verdier sitter ikke jeg igjen med noe. Han har i tillegg inntekt for utleieenhet. Anonymous poster hash: 6e944...701 Vel fordi at du skal bidra du også? Normalt arbeidende mennesker har heller ikke så mye mer enn 2-4000kr i lommepenger etter at alle lån/regninger, mat og bensin er betalt. De fleste bruker halve av lønna på regninger, 1/3 på mat/bensin og resten på seg selv/sparing Anonymous poster hash: ba43b...c1f Men jeg skrev jo akkurat at jeg bidrar alt jeg kan. Jeg har NULL penger igjen til meg selv. Mannen tjener bra, og har i tillegg inntekt fra sokkelleiligheten. Det er nok ikke der skoen trykker, men han driver eget firma som innebærer mye ansvar og han har nok stort press der. Men han vil ha det sånn, han vil aldri bli en vanlig ansatt, han vil ha friheten sin. Som betyr å komme på jobb når han måtte ønske iløpet av dagen, og gjerne jobbe sent fordi han ikke har fått gjort noe særlig. Men uansett hva årsaken er, er det greit at han oppfører seg sånn? Han har vært sånn i alle år, men det blir bare verre og verre faktisk. Til og med hans egen familie reagerer på måten han snakker til meg på. Anonymous poster hash: 6e944...701
Kubbelyset Skrevet 16. februar 2016 #25 Skrevet 16. februar 2016 Kontakt legen din. Det her er ille, du trenger hjelp til å få med deg barna dine og komme deg unna han og så trenger ikke minst han hjelp. Høres psykotisk ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå