Miss Chocolate Skrevet 17. februar 2016 #26 Skrevet 17. februar 2016 Aner ikke hverken hva whatsapp eller nåtidens telegram er så det er flere av oss Jeg melder meg inn i klubben. Telegram tenker jeg på som veldig gammeldags, husker jeg fikk et par såkalte festtelegram til konfirmasjonen min. Whatsapp aner jeg ikke hva er...Seriøst..? 😅 Nå følte jeg meg ung og trendy ass ✌🏻️😆 (Er bare 36...)Bruker det mye jeg, har f.eks familiegrupper, vennegrupper osv, og oppretter en gruppe hvis vi skal på ferie med noen, feire en bursdag osv. Genialt 🤗 Jah, serr ass. Jeg er dog yngre enn deg, men har bare hørt om den type telegram moren min brukte for snart 40 år siden. Men så er jeg heller ikke like hip som deg i språket, selvom jeg forsøkte her. Anonymous poster hash: b6581...0bf Altså, begge mine foreldre og min manns foreldre er på telegram og whatsapp. Til og med min bestefar, som er oldefar og godt over 90 år... Så bare å laste ned, folkens. Ingen som bruker MMS lenger. Bare å innse det først som sist ✌🏻️
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #27 Skrevet 17. februar 2016 Aner ikke hverken hva whatsapp eller nåtidens telegram er så det er flere av oss Jeg melder meg inn i klubben. Telegram tenker jeg på som veldig gammeldags, husker jeg fikk et par såkalte festtelegram til konfirmasjonen min. Whatsapp aner jeg ikke hva er...Seriøst..? 😅 Nå følte jeg meg ung og trendy ass ✌🏻️😆 (Er bare 36...)Bruker det mye jeg, har f.eks familiegrupper, vennegrupper osv, og oppretter en gruppe hvis vi skal på ferie med noen, feire en bursdag osv. Genialt 🤗 Jah, serr ass. Jeg er dog yngre enn deg, men har bare hørt om den type telegram moren min brukte for snart 40 år siden. Men så er jeg heller ikke like hip som deg i språket, selvom jeg forsøkte her. Anonymous poster hash: b6581...0bf Altså, begge mine foreldre og min manns foreldre er på telegram og whatsapp. Til og med min bestefar, som er oldefar og godt over 90 år... Så bare å laste ned, folkens. Ingen som bruker MMS lenger. Bare å innse det først som sist ✌🏻️ MMS lever i beste velgående! Anonymous poster hash: 80394...f54
Miss Chocolate Skrevet 17. februar 2016 #28 Skrevet 17. februar 2016 Aner ikke hverken hva whatsapp eller nåtidens telegram er så det er flere av oss Jeg melder meg inn i klubben. Telegram tenker jeg på som veldig gammeldags, husker jeg fikk et par såkalte festtelegram til konfirmasjonen min. Whatsapp aner jeg ikke hva er...Seriøst..? 😅 Nå følte jeg meg ung og trendy ass ✌🏻️😆 (Er bare 36...)Bruker det mye jeg, har f.eks familiegrupper, vennegrupper osv, og oppretter en gruppe hvis vi skal på ferie med noen, feire en bursdag osv. Genialt 🤗 Jah, serr ass. Jeg er dog yngre enn deg, men har bare hørt om den type telegram moren min brukte for snart 40 år siden. Men så er jeg heller ikke like hip som deg i språket, selvom jeg forsøkte her. Anonymous poster hash: b6581...0bf Altså, begge mine foreldre og min manns foreldre er på telegram og whatsapp. Til og med min bestefar, som er oldefar og godt over 90 år... Så bare å laste ned, folkens. Ingen som bruker MMS lenger. Bare å innse det først som sist ✌🏻️MMS lever i beste velgående! Anonymous poster hash: 80394...f54 MMS er mye mer ustabilt enn feks whatsapp og koster dessuten masse penger dersom man feks befinner seg i utlandet. Man får heller ikke alltid sendt-/lestbekreftelse, slik man får på andre meldingssystemer. Men for all del, bruk det man har lyst til å bruke 😉😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå