Gå til innhold

Når man slår av mobildata......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker ikke mms da?blir bare tull...har lyst å bruke hjemmenettet når jeg er hjemme...har jeg gjort no galt?🙈

Anonymous poster hash: 63c28...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er på wifi? Trenger ikke å slå av mobildata...det trenger du bare å gjøre hvus du er uten wifi og ikke vil bruke mobildata (utlandet særlig)

Anonymous poster hash: 484b6...a1c

Skrevet

Men jeg vil ikke bruke nettet når jeg er ute...får enorme regninger da😟Hjelp

Skrevet

Er på wifi ja

Skrevet

Hvis du skal sende MMS så må du slå på mobildata.

Om du bare skal bruke nettet, så trenger du bare å slå på wifi.

Slik er det hos meg.

Anonymous poster hash: a2475...b53

Skrevet

Skru av wifi- ikke mobildata.. Evnt legg inn sperre på at du ikke overskrider mulig forbruk ute.

Anonymous poster hash: b22f3...495

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Jeg slår på mobildata hvis jeg trenger det. Det kan jo du òg gjøre? Men jeg trodde tlf selv koblet seg på når man sender mms.

Grunnen til at jeg ikke har på mobildata, er at tlf slår seg av noen ganger når det er på.

Skrevet

Men jeg vil ikke bruke nettet når jeg er ute...får enorme regninger da😟Hjelp

Hva bruker du så mye data til..? Det ville jeg undersøkt.

Jeg surfer,chatter, Facebooker mye ute. Har ikke enorme regninger. Har wifi hjemme

Anonymous poster hash: 484b6...a1c

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet siden alle abonnement nå i dag har inkludert databruk inntil så og så mye. Jeg er mye på farten og har alltid mobildata på og opplever aldri å overskride datagrensen min siden den er så høy. Ta kontakt med mobilselskapet ditt og be om tilbud på et bedre abonnement dersom det du har nå er så dårlig.

Skrevet

Jeg bruker kun wifi hjemme, så jeg må slå på mobildata for å sende/motta mms. Slår på mobildata ved behov når jeg er ute.

Skrevet

Jeg bruker myyye mobildata og har ikke store regninger..

Skrevet

Men hvem sender MMS lenger? Jeg sender bilder over telegram, whatsapp eller Bluetooth. MMS har aldri vært til å stole på.

Skrevet

Mobildata må stå på om du vil ha mms. Men du kan gå inn på de ulike appene og begrense bakgrunnsdata

Anonymous poster hash: d2170...66a

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Men hvem sender MMS lenger? Jeg sender bilder over telegram, whatsapp eller Bluetooth. MMS har aldri vært til å stole på.

Telegram ;)

Skrevet

Telegram ;)

Hva mener du?

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Telegram ;)
Hva mener du?

Sender du bilder over telegram? Les det du skrev...

Skrevet

Telegram ;)
Hva mener du?

Ja...?

Det er som whatsapp, bare med bedre bildekvalitet.

Skjønner ikke hva du mener...?

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Telegram ;)
Hva mener du?
Ja...?

Ehm, bare jeg som ikke følger med i tiden. Fikk assosiasjoner til gamledagers telegram ;)

Skrevet

Telegram ;)
Hva mener du?
Ja...?

Ehm, bare jeg som ikke følger med i tiden. Fikk assosiasjoner til gamledagers telegram ;)

😅

Bedre enn whatsapp, så bruker det en del til gruppesamtaler.

Skrevet

Aner ikke hverken hva whatsapp eller nåtidens telegram er så det er flere av oss :P

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Aner ikke hverken hva whatsapp eller nåtidens telegram er så det er flere av oss :P

Jeg melder meg inn i klubben. Telegram tenker jeg på som veldig gammeldags, husker jeg fikk et par såkalte festtelegram til konfirmasjonen min. Whatsapp aner jeg ikke hva er...

Skrevet

Jeg melder meg inn i klubben. Telegram tenker jeg på som veldig gammeldags, husker jeg fikk et par såkalte festtelegram til konfirmasjonen min. Whatsapp aner jeg ikke hva er...

Seriøst..? 😅 Nå følte jeg meg ung og trendy ass ✌🏻️😆 (Er bare 36...)

Bruker det mye jeg, har f.eks familiegrupper, vennegrupper osv, og oppretter en gruppe hvis vi skal på ferie med noen, feire en bursdag osv. Genialt 🤗

Skrevet

Haha, jeg har heller aldri hørt om andre telegram enn de gammeldagse

Skrevet

Hvor dyrt abonnement har du egentlig? 😂

Anonymous poster hash: 8c9c3...632

Skrevet

Seriøst..? 😅 Nå følte jeg meg ung og trendy ass ✌🏻️😆 (Er bare 36...)

Bruker det mye jeg, har f.eks familiegrupper, vennegrupper osv, og oppretter en gruppe hvis vi skal på ferie med noen, feire en bursdag osv. Genialt 🤗

Jah, serr ass. Jeg er dog yngre enn deg, men har bare hørt om den type telegram moren min brukte for snart 40 år siden. Men så er jeg heller ikke like hip som deg i språket, selvom jeg forsøkte her.

Anonymous poster hash: b6581...0bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...