Gå til innhold

Alle ser så gamle ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser gammel ut fordi jeg er gammel. Jeg er født i 67 og nyter den respekten et voksent utseende gir.

Anonymous poster hash: 117d0...fac

Godt poeng.

Jeg er 33 og blir spurt om leg over alt. Blir sjekket opp av yngre menn, og når folk tipper alderen min, pleier de si rundt 25. Senest i går fikk jeg høre toppen 26.

Av og til irriterer dette meg, fordi jeg har et høflig, mildt og nesten underdanig vesen. Dette kombinert med babyface, gjør at jeg opplever mangel på respekt og autoritet fra folk ala Kari Jaquesson, som ser ned på yngre jenter som underutviklede vesen uten tyngde eller autoritet. Av og til er dette jevngamle damer, som tror de er eldre med mer livserfaring enn meg.

Anonymous poster hash: 9e135...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 32 og har blitt spurt om leg, fikk helt hakeslepp for leg greiene roet seg etter 30 og fikk seg en liten opptur igjen før jul! Vet ikke helt hvor gammel jeg ser ut som, hører at jeg ser yngre ut enn det jeg er men fikk også høre fra en dame at jeg ser 6 år eldre ut enn det jeg er. Skal sies at jeg var kjempesliten den dagen :P 

Anonymous poster hash: 5302d...903
Skrevet

Jeg er 27 og må ALLTID vise legitimasjon når jeg er på vinmonopolet. At jeg ser ut som en 16-17 åring er litt morsomt, da jeg selv syns jeg ser ut som jeg er 30+.

Får ta det som et kompliment da.

Anonymous poster hash: bc4c8...a1c

Haha, jeg også :P Er 26 :)

Anonymous poster hash: 02ddb...6af

Skrevet

Halsen avslører en persons alder veldig. Og hendene.

Ellers er det jo individuelt hva man forbinder med et ungt utseende... men store øyne, fyldige lepper, underhudsfett og fortenner som er litt lengre enn de andre tennene er blant fellesnevnere for hva folk generelt anser som unge trekk. (I tillegg til selvsagte ting som rynkefri/porefri hud, jevn hudfarge, litt glød/farge m.m.)

Jeg er snart 40 og blir fremdeles iblant spurt om lag på polet. Men de som vet hva de skal se etter for å avsløre alder, avslører meg nok som 35-40 likevel ;-)

Anonymous poster hash: 8d10c...9d0

Skrevet

Jeg er litt sær sånn. Jeg har sett ut som om jeg var 30 når jeg var 20. Nå er jeg snart 40 og ser forsatt ut som 30... Übersært!

Anonymous poster hash: 220b3...917

Skrevet

Leg på polet blir vel "alle" spurt om? Jeg er 34 og blir det alltid men har ikke tenkt at det er spesielt for meg liksom og at jeg ser så himla gammel ut.

Når det er sagt så synes jeg selv at jeg ser gammel ut og at andre holder seg så bra. Føler ungene og graviditetene har eldet meg MYE..men kan jo være jeg bare føler meg så sliten.

Anonymous poster hash: f3a0c...20e

Skrevet

Så ung ut mente jeg selvfølgelig..

Anonymous poster hash: f3a0c...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...