Gå til innhold

Alle ser så gamle ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en liten mimrerunde på facebook og ser at nesten alle ser så gamle ut. Selv får jeg riktig nok høre at jeg ser ca fem år yngre ut enn jeg er, men lurer på om jeg har litt vrangforestillinger?

Andre som kjenner på det samme? Jeg er født i 83.

Anonymous poster hash: 144be...7a3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vi ikke klarer å se så godt endringene i vårt eget ansikt. Jeg syns også de på min alder ser eldre ut enn meg men jeg vet jo at aller mest sannsynlig ser jeg like gammel ut som dem på min alder. Men jeg ser det ikke. Jeg er 39

Anonymous poster hash: 3d41f...0fb

Skrevet

Jeg synes alle på min alder ser så unge ut, mens jeg selv ser gammel ut. Født i 85.

Anonymous poster hash: 59fd9...963

Skrevet

Jeg tror vi ikke klarer å se så godt endringene i vårt eget ansikt. Jeg syns også de på min alder ser eldre ut enn meg men jeg vet jo at aller mest sannsynlig ser jeg like gammel ut som dem på min alder. Men jeg ser det ikke. Jeg er 39

Anonymous poster hash: 3d41f...0fb

Enig med deg. Jeg er også 39, og fikk vel ikke noe wake-up før i går, da jeg tok en snap sammen med en venninne på 30. Da var forskjellen enorm!

Og jeg blir også fortalt at jeg ser flere år yngre ut😂

Anonymous poster hash: 5ae74...6d6

Skrevet

Folk eldes forskjellig.. Jeg synes fotballfrue ser mye eldre ut enn meg. Jeg er født i 1985, men har rund fasong på ansiktet og veldig myk hud, aldri hatt noen kviser eller rynker. Dessuten har jeg store øyne. Tror alt det bidrar til at jeg ser yngre ut enn jeg er.

Anonymous poster hash: a4257...2f3

Skrevet

Flere folk på jobben min har spurt meg om hvordan det var å få barn når jeg var så ung. Hallo, jeg var 31år når jeg fikk barn, ikke akkurat ungt. De har trodd jeg var 24-25år og så er jeg 37.

Anonymous poster hash: a2445...e36

Skrevet

Hehehehehe!

Anonymous poster hash: ce581...f24
Skrevet

Grunnet eksem så ser jeg veldig forskjellig ut. Føler at på en bra dag, så ser jeg 10 år yngre ut, og på en dårlig dag, litt eldre enn min alder. Men jeg studerte med noen jenter som var 5-7 år yngre enn meg. Og de var litt sure fordi de hadde mye mer rynker enn meg. Jeg er 38 år, og har veldig lite rynker, men er eksemen fæl, så blir det posete under øynene, alt hovner litt opp, og det ser veldig rynkete ut. For gjerne på morgningen har jeg våknet opp med ekstremt hovne øyne, men det går raskt ned litt. Og da er den huden bare rynkete og fæl.

Tanker om de på min egen alder, er veldig forskjellig. Noen ser mye eldre ut, og noen ser unge ut.

Anonymous poster hash: 6d57e...c49
Skrevet

Jeg synes alle andre eldes bedre enn meg... Samtidig vet jeg at jeg blir tatt for yngre enn jeg er, blir alltid spurt om legitimasjon og ingen tror meg når jeg forteller hvor gammel jeg er. Mine venner blir aldri spurt om leg på utesteder, likevel synes jeg de alle ser bedre ut enn meg. Jeg er født i 85

Anonymous poster hash: 93089...b1a

Skrevet

Jeg føler litt det samme, dvs at de ikke ser gamle ut, men mer voksne enn meg. Får alltid litt sjokk når jeg ser noen på TV eller møter noen og så er de yngre enn meg men ser ut som voksne damer.

Har ikke noe med klesstil eller hår å gjøre heller, jeg har bare et veldig ungt ansikt og det plager meg litt. Jeg kommer til å se ut som en gammel babyface, som Leonardo Di Caprio, han blir heller aldri voksen,bare gammel.

Er født i 85

Anonymous poster hash: f06b0...76e

Skrevet

Jeg ser rett og slett gammel og grå ut. Syns andre på min alder ser mye bedre ut. Jeg er født i 76.

Anonymous poster hash: 64ee5...5d7
Skrevet

Noen ganger får jeg litt sjokk når jeg får vite alderen til enkelte. Folk jeg trodde var ti år eldre enn meg, viser seg å være like gammel... Men jeg får ofte høre at folk tror jeg er yngre enn min alder, aner vet ikke om det er tilfelle da. 

Anonymous poster hash: 61e4a...5a5
Skrevet

Jeg følte meg flott og synes jeg så yngre ut når jeg hadde noen kilo ekstra. Men etter jeg gikk ned masse i vekt og fikk barn nr 2, så er jeg rynkete og dratt i trynet. Kjipt... Og nå, venter jeg nr 3 bare 6 mnd etter nr 2.. Kommer sikkert til å se ut som en sliten 90 åring når nestemann kommer.

Anonymous poster hash: 90e8e...640
Skrevet

Dette har "gjengen vår" nylig diskutert. Vi syns at alle vi har kjent siden vi var unge nesten ikke har forandret seg, men at de vi ikke kjenner på samme alder ser gamle ut.

Jeg tviler på st vår vennegjeng eldes saktere. Det er nok heller det at vi ser hverandre på en annen måte.. Vi ser personen bak utseendet på en måte. Øynene, smilet, utstrålingen.. Det er likt selv om vi har blitt eldre, så da ser vi hverandre som den vi var før, på et vis..

Anonymous poster hash: 2b3e0...06a

Skrevet

Jeg er 27 og må ALLTID vise legitimasjon når jeg er på vinmonopolet.😄 At jeg ser ut som en 16-17 åring er litt morsomt, da jeg selv syns jeg ser ut som jeg er 30+.

Får ta det som et kompliment da.

Anonymous poster hash: bc4c8...a1c

Skrevet

Synes andre ser eldre ut men tror nok jeg ser omtrent ut som dem men blir like overasket hver gang en mann kikker ekstra på meg , og på dager jeg ikke har gjort en effort. Men jeg har en naturlig stil med å kun bruke litt mascara så er liksom ikke som om jeg plutselig forvandlet når jeg fikser meg også. Tipper de som tar en ekstra titt på meg liker naturlig pene damer da , har en kropp som ser veldig ung ut da selv om jeg snart er 40.

Anonymous poster hash: f3e79...9dd

Skrevet

Du må ta frem 5 år gamle bilder av deg selv- da ser du at du også eldes;)

Anonymous poster hash: db19b...f24

Skrevet

Jeg ser gammel ut fordi jeg er gammel. Jeg er født i 67 og nyter den respekten et voksent utseende gir.

Anonymous poster hash: 117d0...fac

Skrevet

Jeg er 27 og må ALLTID vise legitimasjon når jeg er på vinmonopolet.😄 At jeg ser ut som en 16-17 åring er litt morsomt, da jeg selv syns jeg ser ut som jeg er 30+.

Får ta det som et kompliment da.

Anonymous poster hash: bc4c8...a1c

De er pliktig til å spørre om de tror du er under 25... Så det er nok neppe det at de tror du er under 18...

Anonymous poster hash: 400c6...89b

Skrevet

Jeg fikk utskrift av legejournalen min (ifm en nav-greie) og der var det flere epikriser fra leger på sykehuset. 2 av 3 beskrev meg som "litt yngre utseende", en annen at jeg ser ut tilsvarende alderen. Hm. Da fikk jeg det av nøytrale kilder.

Jeg ser det jo selv når jeg ser bilder av meg selv som er 10 år gamle. Da var jeg rett over 30, nå er jeg litt over 40 og ja,enorm forskjell. Ikke at jeg ser dårlig eller sliten ut, ikke at jeg har rynker heller, men den ungdommelige gløden er borte. Bare se på hendene deres damer! Og så barnas, eller en ungdom sine. Jeg syns hendene er enda tydligere enn ansiktet.

Anonymous poster hash: 3199a...e2b
Skrevet

Jeg er 27 og blir spurt om leg på polet.. Har jeg ungene med er det ingen som spør. Jeg ser nok yngre ut enn hva jeg er. 

Anonymous poster hash: 8c6bd...232
Skrevet

Ha ha, jeg ser det samme. Når jeg ser bilder av gamle klassevenninner og -kamerater, ser jeg at de ligner på foreldrene sine sånn som jeg husker dem fra barneskolen. Da vi var på et jubileum for klassen min på videregående, var vi skjønt enige om at vi ikke hadde forandret oss noe særlig. Det varte helt til vi så lysbildene fra da vi var på klassetur til Berlin. Vi hadde endret oss ganske mye kan man si... Når jeg ser folk på TV, blir jeg ofte forskrekket over hvor gamle mine jevnaldrende ser ut. 

Skrevet

Jeg ser selvsagt ut som en 16-åring fortsatt 😀

Men apropos så ler jeg fremdeles av mamma som kom hjem fra gjenforeningsfest med klassen og himlet med øynene over hvor steingamle folk så ut. Var bare hun som hadde holdt seg... haha, og kjerringa ser minst ti år eldre ut enn hun er. Her snakker vi selvinnsikt på høyt nivå 😂

Men det er vel noe med at vi ikke ser endringene hos oss selv.

Skrevet

Jeg er snart 30 og blir ofte spurt om leg på polet. Mange av venninnene mine forteller det samme, samt min kusine på 40...

Har inntrykk av at det er ganske vanlig...

Anonymous poster hash: 2bc12...14a

Skrevet

Folk eldes litt forskjellig, og det er det nok forskjellige grunner til. Jeg selv er 38 og ser minst 10 år yngre ut. Og har altid sett ung ut. Blir og spurt om leg på polet. Når jeg var yngre tok jeg meg nær av det, men nå i dag så tar jeg det som et kompliment😄 og er nesten litt redd for å plutselig eldes jeg og. Men i vår familie er dette vanlig,så har nok litt med arv å gjøre.

Anonymous poster hash: fa698...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...