Syngensang Skrevet 13. februar 2016 #51 Skrevet 13. februar 2016 Hi her Det er klart jeg måtte ha babycallen på max, ellers risikerer jeg jo å ikke høre barnet når det våkner. Synes at man faktisk skal ta hensyn til andre, når man velger å bosette seg i et slikt nabolag som det er her, der husene er tett i tett.. Makan til frekkhet!! Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6 Viss barnet ditt er så stort at det går i bhg høyrer du garantert om det vaknar sjølv om du skrur ned babycallen. Ser babycallen oppi vogna evt. heng på håndtaket. Det går så fint at. Eg måtte skru ned min fordi det vart så mykje traktorkøyring i stova mi når den sto på maks. Gjekk heilt fint, høyrde baby kvar gong. (Kom ikkje på at eg berre skulle bedt bonden slutte å køyre traktor fordi barnet skulle sove....)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #52 Skrevet 13. februar 2016 Haha minner meg om hvordan jeg selv tenkte da jeg hadde baby... forskjellen er at jeg bare tenkte det. Selv om jeg ble irritert på alle som ikke tok hensyn til babyen min (som selvsagt var viktigst i verden) så kunne det ikke falle meg inn å hverken si noe eller skrive her inne om det, for jeg visste jeg hadde fått alle imot meg. Men det var jo selvsagt bare fordi alle andre var så dumme. Anonymous poster hash: 44fd9...e46
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #53 Skrevet 13. februar 2016 Hi her Jeg håper naboen får en unge til. Da skal jeg vise de Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6
Gjest Antarctica Skrevet 13. februar 2016 #54 Skrevet 13. februar 2016 Hi her Jeg håper naboen får en unge til. Da skal jeg vise deAnonymous poster hash: 2c0ac...ea6 Vet du hvordan en primadonna skifter en lyspære? Hun bare holder i pæra, og så lar hun resten av verden dreie seg rundt henne.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #55 Skrevet 13. februar 2016 Tenker du er en liten trollmor, HI. Kanskje du også skal ta en graviditetstest... jeg mistenker at trollmor er hormonell fordi hun er overraskende gravid med nr. 12... Anonymous poster hash: 64832...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå