Syngensang Skrevet 13. februar 2016 #26 Skrevet 13. februar 2016 B kan spørre A om ikkje ho kan stille på babycallen sin slik at den ikkje tek inn like mykje støy.
Mamma_til_2 Skrevet 13. februar 2016 #27 Skrevet 13. februar 2016 Egentlig syns jeg at begge dere er like "blåst" det går ann og være løsningsorientert her, a kan skru ned lyden på babycallen, hun kan flytte baby (om det er mulig) B kan snakke med barna sine så de demper leken litt eller de kan leke en annen plass og ikke akkurat der baby sover.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #28 Skrevet 13. februar 2016 A Anonymous poster hash: ad4af...190
Gjest Darwinia:-) Skrevet 13. februar 2016 #31 Skrevet 13. februar 2016 (endret) Egentlig syns jeg at begge dere er like "blåst" det går ann og være løsningsorientert her, a kan skru ned lyden på babycallen, hun kan flytte baby (om det er mulig) B kan snakke med barna sine så de demper leken litt eller de kan leke en annen plass og ikke akkurat der baby sover. Det står i hovedinlegget at barna IKKE er spesielt høylytte. Man kan faktisk ikke forvente at andres unger skal liste seg rundt bare fordi man insisterer på at ungen skal sove ute. Spesielt ikke når grunnen er at man selv blir irritert inne i huset sitt, og ikke at man kan vekke babyen. Skal naboungene være stille når de leker UTE for ikke å irritere naboen som sitter INNE og lytter til babycallingen som hun sikkert har skrudd opp på maks sensitivitet? Enkelte tror virkelig at de er universets sentrum. Endret 13. februar 2016 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #32 Skrevet 13. februar 2016 Hi her Det er klart jeg måtte ha babycallen på max, ellers risikerer jeg jo å ikke høre barnet når det våkner. Synes at man faktisk skal ta hensyn til andre, når man velger å bosette seg i et slikt nabolag som det er her, der husene er tett i tett.. Makan til frekkhet!! Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #33 Skrevet 13. februar 2016 Hi her Det er klart jeg måtte ha babycallen på max, ellers risikerer jeg jo å ikke høre barnet når det våkner. Synes at man faktisk skal ta hensyn til andre, når man velger å bosette seg i et slikt nabolag som det er her, der husene er tett i tett.. Makan til frekkhet!! Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6 Barnet kan jo sove inne. Går faktisk helt fint. Anonymous poster hash: 1c113...977
Roheryn Skrevet 13. februar 2016 #34 Skrevet 13. februar 2016 Det er en merkelig ting dette at babyer på død og liv skal sove ute. Det er sjelden jeg ser voksne ta med seg madrass og sovepose for å ta middagsluren sin på verandaen 😂 Hvis bråkete barn er et problem, så la babyen sove inne. Problem løst.
Roheryn Skrevet 13. februar 2016 #35 Skrevet 13. februar 2016 (Det er en grunn til at det heter "utestemme" 😉)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #36 Skrevet 13. februar 2016 Barnet liker seg ikke inne på dagen, liker å sove ute best. Det er det barnet er vant til fra bhg også. Der er det ingen andre alternativer, enn å sove ute... Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #37 Skrevet 13. februar 2016 Barnet liker seg ikke inne på dagen, liker å sove ute best. Det er det barnet er vant til fra bhg også. Der er det ingen andre alternativer, enn å sove ute... Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6 Men du får bare tro meg på at barn kan klare å sove inne hjemme og ute i barnehagen. Syns dette er akkurat så stort problem som du gjør det til HI. Anonymous poster hash: 1c113...977
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #38 Skrevet 13. februar 2016 Hi her Det er klart jeg måtte ha babycallen på max, ellers risikerer jeg jo å ikke høre barnet når det våkner. Synes at man faktisk skal ta hensyn til andre, når man velger å bosette seg i et slikt nabolag som det er her, der husene er tett i tett.. Makan til frekkhet!! Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6 Du sier man må vise hensyn til andre når man velger å bosette seg i sånne nabolag som det er hos deg, og sier "makan til frekkhet". Ta å snu på det. Du må ta hensyn til at det bor andre i nabolaget ditt og at de har rett til å leke ute om de vil, du har jo tross alt valgt å bosette deg i ett slikt nabolag. Makan til frekkhet! Vet du hva! Ta hensyn til hverandre. Om ungen på liv og død ikke kan sove inne så går du en tur, hvis ikke får du bare tåle det. Men ungene skal selvsagt kunne dempe seg om de skriker med vilje. Anonymous poster hash: 4f087...613
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #39 Skrevet 13. februar 2016 Hi her Det er klart jeg måtte ha babycallen på max, ellers risikerer jeg jo å ikke høre barnet når det våkner. Synes at man faktisk skal ta hensyn til andre, når man velger å bosette seg i et slikt nabolag som det er her, der husene er tett i tett.. Makan til frekkhet!! Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6 Er du A? I såfall , skjerp deg og ikke tro at andre rundt deg skal være stille eller dempe seg bare pga ditt barn skal sove . I såfall , flytt langt unna andre mennesker! Anonymous poster hash: d10e1...ea2
Gjest Minnieropptatt Skrevet 13. februar 2016 #40 Skrevet 13. februar 2016 Hi her Det er klart jeg måtte ha babycallen på max, ellers risikerer jeg jo å ikke høre barnet når det våkner. Synes at man faktisk skal ta hensyn til andre, når man velger å bosette seg i et slikt nabolag som det er her, der husene er tett i tett.. Makan til frekkhet!! Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6 Herregud, flytt et sted der ingen trenger å ta hensyn til DEG da. Er ikke værre
Roheryn Skrevet 13. februar 2016 #41 Skrevet 13. februar 2016 Barnet liker seg ikke inne på dagen, liker å sove ute best. Det er det barnet er vant til fra bhg også. Der er det ingen andre alternativer, enn å sove ute... Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6 Noe sier meg at du ikke har prøvd så veldig hardt. Og hvis lekende barn er et kjempeproblem, går det an å flytte på landet.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #42 Skrevet 13. februar 2016 Barnet liker seg ikke inne på dagen, liker å sove ute best. Det er det barnet er vant til fra bhg også. Der er det ingen andre alternativer, enn å sove ute... Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6 Da får du leve med å høre andre barn i babycallen. Sånn enkelt er det. Anonymous poster hash: 3dc2e...fbd
BareMas Skrevet 13. februar 2016 #43 Skrevet 13. februar 2016 Barnet liker seg ikke inne på dagen, liker å sove ute best. Det er det barnet er vant til fra bhg også. Der er det ingen andre alternativer, enn å sove ute... Anonymous poster hash: 2c0ac...ea6 Skjønner den, mine unger har aldri sovet duppen sin inne, verken før eller etter barnehageoppstarten. De har rett og slett ikke sovnet da. Men seriøst, du trenger så visst ikke å ha babycallen på Max for å høre ungen, om det er tilfelle med din, så anbefaler jeg deg å kjøpe ny. Om problemet er at du synes det er slitsomt at babycallen tar inn andre lyder, men ungen sover seg igjennom, så mener jeg bestemt at det får du bite i deg. Regner med parentuniten har volumkontroll? Bruk den.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #44 Skrevet 13. februar 2016 Uten tvil - A. Og, du bør - uten tvil - bosette deg et sted uten naboer. Anonymous poster hash: fa3b5...57d
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #45 Skrevet 13. februar 2016 Har du prøvd å få barn til å leke stille ute? Det er vel tilnærmet umulig spør du meg.. Anonymous poster hash: 75e7e...cdd
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #46 Skrevet 13. februar 2016 😂😂😂også er du Hi A. Ja, da er det på tide å gi seg.. Samtlige er enig med B Anonymous poster hash: 3abea...db8
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #47 Skrevet 13. februar 2016 Er problemet støyen i babycallen, så må du stille den inn. Er problemet at barnet våkner, ja da må du ut å gå. Temmelig mange babyer som ikke sover i stillestående vogn i starten. Så er mange som er tvungne til å gå Anonymous poster hash: a148f...4d5
*Miss Marple* Skrevet 13. februar 2016 #49 Skrevet 13. februar 2016 Hva er det du sier? Stopper ikke verden opp når gullungen skal sove?!? Folk er så egoistiske, altså.
Gjest Antarctica Skrevet 13. februar 2016 #50 Skrevet 13. februar 2016 ... Om 3-4 år har vi henne her igjen, for da klager naboene på at HENNES barn remjer og gauler ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå