soleia Skrevet 13. februar 2016 #26 Skrevet 13. februar 2016 Er minst tre stk som har døydd i min barndomsheim, i den tida folk døydde heime, men det har eg aldri tenkt på før no. Eg skjønar deg for såvidt, men trur at når du har budd der og gjort leilegheita til di eiga, med di atmosfære, så vil ikkje det bety noko at nokon andre har hatt eit anna liv (og død) der før.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #27 Skrevet 13. februar 2016 Bodde på en hybel der det et par år tidligere var begått et "Grotesk, særdeles voldsomt og brutalt mord" som en avis kalte det. Det var et idyllisk sted. God stemning og fantastisk på sommeren. Anonymous poster hash: 48d5e...2ee
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #28 Skrevet 13. februar 2016 Huset jeg bor i er fra 1700 tallet, sikkert mange som har dødd her, eller på tomta. I den leiligheten jeg bor i, døde han som bodde her før meg på do. Vi har bodd her i mange år og aldri "følt" noe, men nå er ikke jeg overtroisk Om man skal tenke sånn, må man tenke på hvor mange hundre år det har dødd mennesker i Norge, i innsjøer, fjøs, på tomten din, i hagen, som har vært en skog. De som tror på gjenferd, sier sjeler følger med møblene sine, og da er det MANGE som evt har et spøkelse hjemme osv osv... Med mindre noen hadde blitt brutalt drept der, og jeg visste om det, hadde jeg gladelig flyttet inn Anonymous poster hash: b9ce7...0d6
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #29 Skrevet 13. februar 2016 i huset vårt har det vært et barnedødsfall under mistenksomme omstendigheter... før vi kjøpte det. Har egentlig ikke tenkt så stort mye over det. Anonymous poster hash: 890c2...2cf
Pengetreet Skrevet 13. februar 2016 #30 Skrevet 13. februar 2016 Btw. Selv i et nybygd hus har man ingen garanti for at ikke noen har dødd på stedet. Det kan ha ligget en husmannsplass der for 300 år siden, blitt utkjempet et slag der for 1500 år siden, vært en retterplass for 500 år side osv osv..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #31 Skrevet 13. februar 2016 Pappa kjøpte en leilighet hvor forrige eier ble funnet død på soverommet. Veldig fin leilighet og ingen gjenferd Anonymous poster hash: d179b...8fb
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #32 Skrevet 13. februar 2016 Jeg har bodd på hotell ifbm jobb,der en gjest tok live sitt på ett av romma pga kjærlighetssorg,detvar helt for j...å bo der aldri ro , om natten hang han over meg,holdt ikke ut i den jobben veldig lenge. så har jeg bodd i leilighet hvor en mann to livet sitt i en kryp kjeller,og jeg turte ikke gå i trappa når det var kveld el natt. hadde jeg gjester turte ikke de være alene eks på kjøkkenet el gå på do etter at det var kveld.ungen min turte aldri å være alene i ett rom. Jeg fikk aldri dusjet ifred,da ble døren altidlukket opp.Det var ingen god energi. Det er jo slik at noen mennesker er sensitivefor slik energi,og det merker de døde,derfor viser de seg kun for noen. I dag er det bare god energ jeg har rundt meg,men de kan tulle mye med meg. Jeg tenker det ikke har noe å si om en har dødd der,men omstendigheten rundt dødsfallet,var det ung el gmmel kan også ha noe si.var det naturlig dødsfall,evmrd el mord, kan a mye å si ifht om det r energi igjen etter vedkommne, og om det er pos el neg energi. Anonymous poster hash: c680f...080
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #33 Skrevet 13. februar 2016 Jeg har bodd på hotell ifbm jobb,der en gjest tok live sitt på ett av romma pga kjærlighetssorg,detvar helt for j...å bo der aldri ro , om natten hang han over meg,holdt ikke ut i den jobben veldig lenge. så har jeg bodd i leilighet hvor en mann to livet sitt i en kryp kjeller,og jeg turte ikke gå i trappa når det var kveld el natt. hadde jeg gjester turte ikke de være alene eks på kjøkkenet el gå på do etter at det var kveld.ungen min turte aldri å være alene i ett rom. Jeg fikk aldri dusjet ifred,da ble døren altidlukket opp.Det var ingen god energi. Det er jo slik at noen mennesker er sensitivefor slik energi,og det merker de døde,derfor viser de seg kun for noen. I dag er det bare god energ jeg har rundt meg,men de kan tulle mye med meg. Jeg tenker det ikke har noe å si om en har dødd der,men omstendigheten rundt dødsfallet,var det ung el gmmel kan også ha noe si.var det naturlig dødsfall,evmrd el mord, kan a mye å si ifht om det r energi igjen etter vedkommne, og om det er pos el neg energi. Anonymous poster hash: c680f...080 Nei. Anonymous poster hash: 48d5e...2ee
Anonym bruker... Skrevet 14. februar 2016 #34 Skrevet 14. februar 2016 Her vi bor hang en person seg noen måneder før vi flyttet inn. Er mye lyder og sånn i huset her men ikke noe farlig. Kattene reagerer klart på ting her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå