Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Jeg ser på en leilighet der jeg vet at noen har dødd. Jeg er egentlig ikke overtroisk, og ikke redd for døden (opplever det ift jobb), men er likevel litt skeptisk... Noen med meninger? Anonymous poster hash: 5a8ab...413
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Hva er du redd skal eller kan skje? Hehe, jeg er vel mest redd for min egen fantasi Jeg er alene med barnet mitt, så er mye alene på kveldene. Og så leser jeg/ser mye på krim, og har en velutviklet fantasi Anonymous poster hash: 5a8ab...413
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Ville aldri bodd et sted noen hadde dødd. Anonymous poster hash: 4c67f...cf3
Lobita Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Det er nok mange som bor i boliger der folk har dødd, kan jo ikke rive huset for det? Vi har bodd i en leilighet der en fyr hadde hengt seg i kjelleren. Jaja, så hadde han det. Trist for ham og familien. Spilte ikke noen rolle for oss. Verre dersom liket har gått i oppløsning og rent ned i gulvet og sånt. Da hadde jeg vært litt skeptisk pga lukt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Vi bor i et hus der noen har dødd. Har aldri merket noe. Bodd her i 1 år. Personen døde veldig brått. På soverommet der vi sover. Anonymous poster hash: ebcce...22c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Nå tilbringer vi jo allerede mye tid hjemme, spesielt på kveldene, men det har dødd folk "overalt", så hvorfor er det verre at det har skjedd hjemme? Tenk på sykehusrommet du hadde da du fødte, eller rommet der bestemor ligger på eldrehjem. Eller i grøften der du punkterte bilen, eller i parkeringshuset på jobben. Folk dør, eller tiden og alle plasser, og etter alle de tusen årene menneskene har spasert på denne jorden er sjansen større for at personer har dødd i stuen du sitter i (enten før eller etter bebyggelse) enn at det ikke har det. Siden du tross alt nevner at du ser krim og slike ting tenker jeg at du heller må jobbe med tankegangen din. At noen du ikke kjenner har dødd der har ingen innvirkning på ditt liv. Om det så er på kvelden hjemme i stuen, eller når du gjør helt andre ting. Jeg har et vennepar som bor i en bolig der noen døde bare noen måneder før de flyttet inn. Jeg har ikke reagert på det engang, og jeg tror ikke de tenker så mye på det heller. Anonymous poster hash: 95e7b...ae0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 Det er nok mange som bor i boliger der folk har dødd, kan jo ikke rive huset for det? Vi har bodd i en leilighet der en fyr hadde hengt seg i kjelleren. Jaja, så hadde han det. Trist for ham og familien. Spilte ikke noen rolle for oss. Verre dersom liket har gått i oppløsning og rent ned i gulvet og sånt. Da hadde jeg vært litt skeptisk pga lukt. Hvor var dette hen? Det har jeg også gjort Anonymous poster hash: c84e9...5d8
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 Bodde i et hus der en hadde hengt seg i kjelleren. Der spøkte det på loftet for å si det sånn Anonymous poster hash: c84e9...5d8
amandine Skrevet 12. februar 2016 #10 Skrevet 12. februar 2016 At noen har dødd er jo ikke mer enn akkurat det, at noen har dødd. Vi skal alle dø, det er vel en av de få absolutter i livet..
Lobita Skrevet 12. februar 2016 #11 Skrevet 12. februar 2016 Det er nok mange som bor i boliger der folk har dødd, kan jo ikke rive huset for det? Vi har bodd i en leilighet der en fyr hadde hengt seg i kjelleren. Jaja, så hadde han det. Trist for ham og familien. Spilte ikke noen rolle for oss. Verre dersom liket har gått i oppløsning og rent ned i gulvet og sånt. Da hadde jeg vært litt skeptisk pga lukt.Hvor var dette hen? Det har jeg også gjort Anonymous poster hash: c84e9...5d8 Bærum
☆☆☆ Skrevet 12. februar 2016 #12 Skrevet 12. februar 2016 Skulle til å seie "vis meg eitt hys der ingen har dødd i si seng", men så kom eg på at vi bur i eit land der døden er blitt institusjonalisert og framandgjort. Døden er det mest naturlige i heile verda.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #13 Skrevet 12. februar 2016 Datteren min har dødd hjemme hos oss. Har aldri merket noe "skummelt" her hjemme som har sammenheng med det. Anonymous poster hash: 79361...fac
SuperFries Skrevet 12. februar 2016 #14 Skrevet 12. februar 2016 Kunne aldri gått på jobb mer hvis jeg skulle tenke sånn.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #15 Skrevet 12. februar 2016 Jeg er vokst opp der en mann tok selvmord, han skøt seg selv. Han gjorde det i stua, så den ble visst fikset opp før foreldrene mine kjøpte huset. De var unge, 17 og 20 år med baby, og huset var billig. Jeg har aldri merket noen ting hele barndommen min. Anonymous poster hash: f831c...d2c
Pengetreet Skrevet 12. februar 2016 #16 Skrevet 12. februar 2016 Ja, det ville ikke hatt noen problemer med.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #17 Skrevet 12. februar 2016 Både i huset mitt og naboens har det dødd folk... Naboens måtte ribbes pga lukt som hadde satt seg :/ Mitt har bare ei lita tassmus på loftet Anonymous poster hash: 9aa71...efc
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #18 Skrevet 12. februar 2016 Ville aldri bodd et sted noen hadde dødd. Anonymous poster hash: 4c67f...cf3 Med mindre du bor oppe på snaufjellet, så har det nok dødd noen der du bor også. Går man langt nok tilbake i historien har det dødd noen i hver krik og krok i landet. Anonymous poster hash: 6d00c...e3c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #19 Skrevet 12. februar 2016 Bodde i et hus der en hadde hengt seg i kjelleren. Der spøkte det på loftet for å si det sånn Anonymous poster hash: c84e9...5d8 Jasså? Var det ikke i kjelleren han burde spøke da? For en spøkefugl av et spøkelse. Anonymous poster hash: 6d00c...e3c
Optatium Skrevet 12. februar 2016 #20 Skrevet 12. februar 2016 Min oldefar døde på kjøkkenet i mitt barndomshjem, og her jeg bor nå døde min farmor på kjøkkenet. Merket og merker fint lite til det😜
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #21 Skrevet 12. februar 2016 Rasjonelt tenker jeg so what? Men vet at jeg på mørke kvelder, alene hjemme, med vinden som suser og regnet piskende på vinduene ikke hadde klart å være rasjonell... Anonymous poster hash: 2606d...89c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #22 Skrevet 12. februar 2016 Huset vi bor i er over 100 år. I gamle dager dødde folk hjemme mer enn nå. Vet ikke, men vil tro folk har dødd her. Huset jeg vokste opp i var like gammelt. Der er jeg besten 100% sikker på at folk har dødd. Slektsgård. Har aldri hørt om at folk var på gamle hjem for å dø. Anonymous poster hash: f66c5...078
MarianeA Skrevet 12. februar 2016 #23 Skrevet 12. februar 2016 Her hvor vi bor har det dødd flere mennesker. Jeg er litt følsom for sånt og kjenner og hører at jeg ikke alltid er alene. Det er helt naturlig og jeg er ikke redd. Det er bare gamlemor som steller på kjøkkenet tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #24 Skrevet 13. februar 2016 Jeg tror mer på Åndenes Makt enn kirken, og har blitt latterliggjort av den grunn. Men det er som regel egne opplevelser som lager en mening Men altså, kjøpte hus som en har dødd i, bare noen uker etter det var ferdigstilt. Mannens livsverk. Ingenting skummelt her, selv om vi har prøvd å kjenne på om det er noe Anonymous poster hash: 04cde...619
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #25 Skrevet 13. februar 2016 Hadde ikke gjort meg noe om noen hadde dødd en naturlig død i huset men i nabogata er det et hus til salgs der noen ble drept. Det hadde jeg syntes var guffent... Anonymous poster hash: cb8fb...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå