Gå til innhold

Kjøper dere virkelig kjøttdeig og ikke karbonadedeig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begge deler, men har det noe å si? DIB er virkelig det eneste stedet jeg kjenner hvor folk er sykelig opptatt av hva andre gjør eller ikke gjør. 



Anonymous poster hash: fc8c2...9ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Begge deler, men har det noe å si? DIB er virkelig det eneste stedet jeg kjenner hvor folk er sykelig opptatt av hva andre gjør eller ikke gjør.

 

Anonymous poster hash: fc8c2...9ff

Men hva annet skal vi finne pååå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi bruker mest kyllingkjøttdeig. Smaker godt, koster lite, relativt sunt.Anonymous poster hash: b6bc8...31e

Kyllingkjøttdeig er en million ganger eklere enn vanlig kjøttdeig....

Synes du ja. Jeg liker det.

 

Anonymous poster hash: b6bc8...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Kjøper til og med first price kylling g kjøttdeig. Spiser opp til flere pakker u uken.

 

Anonymous poster hash: eb020...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper helst karbonadedeig, pga fettinnholdet i kjøttdeig. Vi bruker karbonadedeig flere ganger i uka... Nå har de også 2*400 gram karbonadedeig for 79 kr på Coop Ekstra, så da spiller ikke prisen noen rolle heller. Før kjøpte jeg mest kjøttdeig pga prisen...

 

Anonymous poster hash: be328...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper helst karbonadedeig, pga fettinnholdet i kjøttdeig. Vi bruker karbonadedeig flere ganger i uka... Nå har de også 2*400 gram karbonadedeig for 79 kr på Coop Ekstra, så da spiller ikke prisen noen rolle heller. Før kjøpte jeg mest kjøttdeig pga prisen...

 

Anonymous poster hash: be328...688

Du får nesten 4 pakker kjøttdeig for den prisen, det kaller jeg billigere

 

Anonymous poster hash: 5356d...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i butikk for noen år tilbake. Kvernet vi en gang ble det karbonadedeig, to ganger kjøttdeig.

 

Anonymous poster hash: a787c...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i italiensk og lager en del ragú. Til det er kjøttdeig desidert best, du får med mye ekstra smak på kjøpet gjennom fettet.

 

Anonymous poster hash: d9ef5...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper begge deler, og blander dem ofte i lag. For bare karbonadedeig så blir det ofte litt tørt og gir mindre smak.

 

Anonymous poster hash: f4b37...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke huske sist gang jeg kjøpte kjøttdeig faktisk. Ellers bruker vi mye hjemmelaga deig av rein, veldig smakfullt.

 

Anonymous poster hash: 5a60b...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...