Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Hadde vært utro for 10 år siden(one night stand på fest) med en felles venninne.. Hvordan hadde du forholdt deg til den "venninna" idag? Dette skjedde da i starten av 20 åra og livssituasjon og alt er jo helt anderledes nå. Jeg har tilgitt mannen for dette etter en god del bearbeiding. Men, den såkalte venninna vet ikke at jeg vet. Og hver gang jeg ser henne nå så har jeg lyst til å spy hun midt i trynet! I mangel på en bedre beskrivelse av mine følelser for henne... (Jeg skylder ikke mer på hun enn mannen eller noe, men han har jeg eksplodert på, derfor er det et undertrykket sinne mot henne). Hun tenker jo sikkert ikke på dette lenger, da det er så lenge siden! Anonymous poster hash: b3023...1f5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Jeg hadde ikke forholdt meg til henne i det hele tatt, rett og slett. Hadde ikke ansett hun som en venn lenger. Anonymous poster hash: 677ed...311
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Hadde ikke vært min venninne iaf. Du vet jo hvor du har henne nå. Hatt latt henne vite hvorfor hun ikke var min venn mer, og latt det være m det. Stort av deg å tilgi! Jeg hadde nok ikke klart det, men jeg er oppvokst m foreldre som utro. Anonymous poster hash: a0f2b...347
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Jeg hadde droppa både mannen og venninnen! Anonymous poster hash: 30c34...051
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Selv om det hadde vært lenge siden, hadde jeg nok forandret syn på henne. Jeg hadde ikke klart å forholde meg til henne som en venninne. Hun hadde lagt med mannen min og ikke sagt noe, men latet som ingenting. Da er hun falsk og ikke til å stole på. Jeg hadde nok også latt henne få vite at jeg visste. Anonymous poster hash: a172b...a5d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Dette som skjedde som sagt i starten av 20 årene for 10 år siden, da vi ikke hadde barn osv. Jeg kan ikke splitte hele familien pga et så gammelt feiltrinn. Det hadde vært anderledes dersom det skjedde i nyere tid etter at vi fikk barn osv.. Jeg prøver jo å være hyggelig mot henne, orker ikke konfrontere henne og tenker det vil rippe opp saken igjen og gjøre ting verre. Men, jeg er bare hyggelig på "utsiden". Anonymous poster hash: b3023...1f5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 jeg hadde faktisk ønsket at hverken jeg eller mannen hadde noe mer med henne å gjøre. Anonymous poster hash: 677ed...311
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 Hadde ikke endret noe. Det har jo ikke plaget meg i de ti årene i mellom. Anonymous poster hash: 6c871...69f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 Creds til deg! Jeg hadde servert en saftig høyre mitt i tryne på "venninna" mi. Vet det hverken er særlig voksent eller lurt men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at dette hadde ikke gått uten konsekvenser. Anonymous poster hash: e5b58...659
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #10 Skrevet 12. februar 2016 Hvorfor spør du da? Har full forståelse for at ikke alle bare bryte opp en familie. Jeg hadde ikke klart å forsette med mannen under de forutsetningene. Faktisk ikke i det hele tatt om mannen var utro, men jeg er ikke så sikker på om mitt tankesett er riktig. Når det kommer til venninnen, hvorfor er du like falsk som henne? Hva er ille om det blir rippet opp i? Er det ille for deg eller henne? Du liker jo henne ikke uansett, så hvorfor ikke bare si det rett ut og bli ferdig? Ingenting som er mer realt enn det😊 Vil nok uansett skinne igjennom til slutt at du ikke liker henne. Hun vil jo ikke forstå noenting av hvorfor. Det synes jeg iaf er dårlig gjort. Du kan jo være et bedre menneske. Behøver ikke lage noe oppstyr, bare si kort og enkelt at du vet at ho har hatt sex med din mann og at pga hennes svik vil du ikke klare å stole på henne igjen. The end. Anonymous poster hash: a0f2b...347
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #11 Skrevet 12. februar 2016 Mannen har "kuttet" alle bånd og vil ikke møte /se henne for alt i verden. Nå er det ikke sånn at han ofte kommer i situasjoner der hun er. Men, hun er jo i min venninnegjeng, så hun blir invitert der jeg blir invitert... Så det er ikke til å unngå at jeg møter henne. Jeg kan jo ikke fortelle alt og si at folk må velge mellom henne og meg heller. Jeg er jo ikke ute etter å ødelegge livet hennes. Videre ønsker jeg å være med på venninneting, og har ikke lyst til å droppe og komme pga henne. Kompliserte saker! Anonymous poster hash: b3023...1f5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #12 Skrevet 12. februar 2016 Hadde konfrontert henne med at jeg vet og at jeg ikke ønsker videre kontakt. Du behøver jo henne ikke i ditt liv. Mannen er litt verre med iom at det er barn inne i bildet og dere har en familie sammen. Det har ikke du med "venninna" di. Selv om mannen absolutt trenger å få vite for et svik han har gjort ved å ikke gi deg valget om du ville ha ham eller ikke etter utroskapen FØR dere stiftet familie! Anonymous poster hash: 0eb8d...1b3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #13 Skrevet 12. februar 2016 Du kan vel kutte ut denne venninna uten å splitte familien din? Jeg skjønner at du velger å tilgi mannen for det, om det var en ONS på en fest for ti år siden. Men jeg hadde ikke beholdt denne venninna i livet mitt om jeg var deg. Du kan også si det til mannen din, at dere kan fortsette sammen men da bryter dere all kontakt med venninna. Om hun spør hvorfor kan dere jo fortelle henne det Anonymous poster hash: 5838f...2ad
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #14 Skrevet 12. februar 2016 Hvorfor spør du da? Har full forståelse for at ikke alle bare bryte opp en familie. Jeg hadde ikke klart å forsette med mannen under de forutsetningene. Faktisk ikke i det hele tatt om mannen var utro, men jeg er ikke så sikker på om mitt tankesett er riktig. Når det kommer til venninnen, hvorfor er du like falsk som henne? Hva er ille om det blir rippet opp i? Er det ille for deg eller henne? Du liker jo henne ikke uansett, så hvorfor ikke bare si det rett ut og bli ferdig? Ingenting som er mer realt enn det😊 Vil nok uansett skinne igjennom til slutt at du ikke liker henne. Hun vil jo ikke forstå noenting av hvorfor. Det synes jeg iaf er dårlig gjort. Du kan jo være et bedre menneske. Behøver ikke lage noe oppstyr, bare si kort og enkelt at du vet at ho har hatt sex med din mann og at pga hennes svik vil du ikke klare å stole på henne igjen. The end. Anonymous poster hash: a0f2b...347 Du fikk det til å høres veldig enkelt ut. Men, det var kloke ord! Takk. Anonymous poster hash: b3023...1f5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #15 Skrevet 12. februar 2016 Jeg hadde ikke forholdt meg til henne i det hele tatt, rett og slett. Hadde ikke ansett hun som en venn lenger. Anonymous poster hash: 677ed...311 Signerer. En ting at mannen er utro med random dame som du slipper å omgås videre, og som ikke har noe forpliktelser til deg. Drittkjerring uansett, men når det er en VENNINNE, som skal støtte deg og være god mot deg, så er det dobbelsvik. Jeg hadde faktisk fortalt folk hvorfor jeg var såpass lunken mot henne, og hadde i hvert fall ikke pleid noe vennskap mot henne. En som dolker en annen person i ryggen er ikke denne personens venn. Her er også elskerinna til mannen tidligere venninne av ham, hans familie, som også lot som hun var min venninne. Hun blir invitert overalt da hun blir ansett som en del av familien, og alle damene som er i slekt med ham eller inngiftet har kjent henne i årevis før jeg kom inn i bildet, slik at hun er naturlig del av deres hverdag. Det er steintøft å se henne flere ganger i måneden der hun er midtpunktet og den "populære". Anonymous poster hash: a802f...2da
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #16 Skrevet 12. februar 2016 Hvorfor spør du da? Har full forståelse for at ikke alle bare bryte opp en familie. Jeg hadde ikke klart å forsette med mannen under de forutsetningene. Faktisk ikke i det hele tatt om mannen var utro, men jeg er ikke så sikker på om mitt tankesett er riktig. Når det kommer til venninnen, hvorfor er du like falsk som henne? Hva er ille om det blir rippet opp i? Er det ille for deg eller henne? Du liker jo henne ikke uansett, så hvorfor ikke bare si det rett ut og bli ferdig? Ingenting som er mer realt enn det😊 Vil nok uansett skinne igjennom til slutt at du ikke liker henne. Hun vil jo ikke forstå noenting av hvorfor. Det synes jeg iaf er dårlig gjort. Du kan jo være et bedre menneske. Behøver ikke lage noe oppstyr, bare si kort og enkelt at du vet at ho har hatt sex med din mann og at pga hennes svik vil du ikke klare å stole på henne igjen. The end. Anonymous poster hash: a0f2b...347 Du fikk det til å høres veldig enkelt ut. Men, det var kloke ord! Takk. Anonymous poster hash: b3023...1f5 Skjønner at det ikke er enkelt, men det er du som har blitt ført bak lyset. Det er ikke din feil og ingenting du skal behøve å gå rundt å skjule. Tror ikke det vil få deg til å føle deg bedre. Tror du trenger å bli sterkere, og det blir en ikke ved å skjule og tie hendelser og temaer. Det betyr ikke at det er enkelt, men har tro på at du til slutt kan komme styrket ut av det så lenge du ikke håndterer det aggresivt. Håper du finner din måte uansett!😊 lykke til! Anonymous poster hash: a0f2b...347
sug lut Skrevet 12. februar 2016 #17 Skrevet 12. februar 2016 Vel, om det ikke har plaget meg i de ti årene jeg ikke visste om det, hadde jeg ikke blitt plaget av det nå heller.
☆☆☆ Skrevet 12. februar 2016 #18 Skrevet 12. februar 2016 Skulle eg latt noko som skjedde for årevis sidan utan at eg har visst om det påvirke det livet eg har no? Ser for meg at slikt nag hadde plaga meg sjølv meir enn nokon annan.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #19 Skrevet 12. februar 2016 Hadde dumpet dem begge. I og med at du allerede har tilgitt mannen ville jeg bare faset henne ut. Anonymous poster hash: b1c18...b85
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #20 Skrevet 12. februar 2016 Han har løyet for deg i TI ÅR, og du tilgir?? Hvordan kan du stole på en slik løgner?? Hva slags forbilde er han for deres barn? Æsj, det pakket hadde jeg kastet ut i en fei! Samme med hun han pulte Anonymous poster hash: fcdf1...8b8
Love my kidz Skrevet 12. februar 2016 #21 Skrevet 12. februar 2016 Jeg skjønner godt at du har valgt å tilgi mannen din. Jeg tror nok du ikke klarer å fungere normalt i venninnegjengen med henne til stede uten at du og venninnen snakker ut om det. Møt henne alene og fortell at du vet og at du vil snakke om det for å få det ut av verden. Jeg ville forventet en unnskyldning fra henne, og så ville det så vært lurt å avtale at dette ikke skal være noe tema igjen, hverken med hverandre eller i gjengen eller verdens ellers. Sakte men sikkert vil tiden lege dine sår overfor denne venninnen. Jeg forstår godt at dette er vanskelig altså, men siden du selv ønsker å få det ut av verden så er dette eneste måten i mine øyne.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. februar 2016 #22 Skrevet 12. februar 2016 Jeg hadde nok bare spilt falsk og ikke laget noe utav det. Hvis du tilgir mannen og vil glemme det hele, bør det ikke være noe problem. Du må jo ta et valg på hvor mye du skal la det påvirke ditt liv. Hvis du absolutt føler du må gjøre noe utav det, kan du evt ta en rolig og privat prat med henne bare for å fortelle at du vet- og så bare holde henne på en armlengdes avstand. Hvis du uansett ikke liker henne er det da ikke noe poeng i å henge med henne støtt og stadig og gi henne noen som helst innflytelse på ditt liv?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #23 Skrevet 12. februar 2016 Jeg hadde ikke forholdt meg til henne i det hele tatt, rett og slett. Hadde ikke ansett hun som en venn lenger. Anonymous poster hash: 677ed...311 Lær dere å skrive da, jenter!!! Henne, IKKE HUN!!! Anonymous poster hash: f5e04...c72
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #24 Skrevet 12. februar 2016 Vel, om det ikke har plaget meg i de ti årene jeg ikke visste om det, hadde jeg ikke blitt plaget av det nå heller.For et intelligent svar. Anonymous poster hash: 5ccca...ab9
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #25 Skrevet 12. februar 2016 Jeg hadde droppa både mannen og venninnen! Anonymous poster hash: 30c34...051 10 år etter en idiotisk fjortisblemme i fylla? Noen er ekstremt ærekjær. Anonymous poster hash: 721b8...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå