Gå til innhold

hva er dine barn på karneval i bhg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at det blir en del Elsaer imorgen, mi skal også være det. Men hun gleder seg så fælt, så lenge hun er fornøyd er det det som er viktig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt skal være spiderman, og det skal bestevennen også, stor stas. ;) Brukte samme kostymet på karneval i fjor og på halloween, og han er storfornøyd med det, så ikke noe press her. Ble kjøpt for 69 kroner på Ullared. :P

Anonymous poster hash: 7d2d5...e78
Skrevet

Mine to jenter skal være Elsa (5 år) og Anna (2år) gjett om de gleder seg !!!

Anonymous poster hash: 50f28...c4e

Skrevet

Min var Elsa i fjor, i år er hun dansemus :-)

Anonymous poster hash: b058c...ed4

Skrevet

Jenta mi har vært katt, løve og panda.

Skrevet

1 var spiderman, og 2 var Langemann. De fikk Langemann jakken til jul så ble ikke noe ekstra utgifter pga karneval og spiderman drakten var fra i fjor.

Anonymous poster hash: 43745...474

Skrevet

I barnehagen er karneval koselig, det eneste jeg har sett som skaper problemer er at det er gjerne de av gutta som allerede er litt tøffe og krever sin respekt fysisk i barnehagen, som blir levert med muskeloppblåste spiderman og batman kostymer. Da lurer jeg på hvilken lek foreldrene tenker det fremmer... For selv om barnet gjerne har lyst til det ene eller andre, finnes det mange alternativer, men mange gutter som er "tøffe" blir også pushet frem til å være det. Hva med å latt dem ha en helt annen rolle til karneval? Brannmann, ekorn, doktor, fokus på å være en som hjelper andre, kuleste kostymet jeg har sett var en jente i rød bukse med refleksbånd på beina, og refleksvest hvor det var skrevet ambulanse på. Så enkelt og så flott.

Anonymous poster hash: 5a022...882

Skrevet

Ballerina😊

Skrevet

Peter pan

Anonymous poster hash: 0a0fb...d17
Skrevet

Sommerfugl (gutten min) og sommerfugl med kaptein sabeltann jakke over (datteren min) 😊 Ingen press, bare kos 😊

Anonymous poster hash: 89d7c...53b

Skrevet

En løve og et reinsdyr. Her var faktisk jeg klar til å åpne lommeboka å kjøpe nye kostymer om de ønsket men neida de ville være det de hadde hehe.

Anonymous poster hash: ecd46...543

Skrevet

post-42-0-17646500-1455261019_thumb.jpg

Spøøøkelse :)

Anonymous poster hash: fc75b...5f1

Skrevet

Hun ville først være Elsa, men når jeg sa at det sikkert er 10 til som er Elsa ville hun være noe annet. Hun velger da fra kassa med utkledningstøy vi har. Hun har ikke bestemt seg enda, men blir nok enten indianer, klovn eller Pippi eller Mikkel rev.

Ikke press, karneval er bare gøy og hun gleder seg veldig til det. Teller ned antall dager.

Anonymous poster hash: 7d8f8...cd9

Skrevet

Ikke noe press eller stress her. Ungene er veldig glade i å kle seg ut, og ønsker seg derfor alltid utkledningsklær/kostymer til bursdag og jul. Så vi har alltid noe liggende.

I år skal den ene være prinsesse Sofia (ikke den svenske gravide :) ) og den andre politi.

Skrevet

Ikke noe press synes jeg. Guttene mine var cowboyer. Jeg kjøpte hatter og kruttlappistol (uten kruttlapper). Jeans, westernskorte, vest, halstørkle og boots var ting de hadde i skapet fra før.

Skrevet

Min 2,5 år gamle gutt var marihøne etter eget ønske. Eldstegutten på 4 var hai. Måtte le litt inni meg når jeg kom dit for ALLE jentene var anna og elsa. Det er jo søtt da, men sikkert ikke like moro når alle har "likt" kostyme.

Anonymous poster hash: 7860c...380
Skrevet

Saltstang : brun strømpebukse og pologenser med bomullsdotter på

Anonymous poster hash: 4999b...88b
Skrevet

Sønnen på fem ville være politi, så da fiksa jeg det. Han hadde "håndjern", kikkert, politiskilt og walkietalkie fra før, kjøpte en blå caps på hm til 20kr som jeg malte politi på også hadde han en lys blå skjorte og mørk blå penbukse. Han var så fornøyd og stolt atte ;)

Anonymous poster hash: ed1c4...6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...