Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 Føler dere det er press? Har ei på 4 , som selvsagt skulle være Elsa. Fikk både kjole, sko , hansker, flette å alt til jul så det var jo greit :-) Minste på 2 kjøpte jeg jake og sjørøverne fra drømmeland kostyme til, han syns selv den var fin så trur det blir greit :-) Så hva var deres barn? Anonymous poster hash: b3c14...9ae
TPK Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Ikke press, bare koselig. De har flere kostymer allerede så de får velge ett av dem. I år blir det sjørøver og trollmann, evt. ape. Gutter på 3,5 og 5,5.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 Syns ikke det er press. Her får ungene gå i det de vil.. Syns det hadde vært mer press om det var tema. Minste skal være spiderman, og eldste skal være ninja turtles.. Anonymous poster hash: bd77e...902
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Jeg har gutter og de er veldig opptatt av ninjago og turtles osv. Ønsket å være ninjaer. Jeg kjøpte kostymer til dem litt tidlig da de skulle i en utklednings bursdag før karnevalet. Så fikk vi info brev fra bhg om at i år så skulle alle være dyr. Tidligere har de kunne velge selv. Måtte da finne på noe annet så kjøpte løve kostymer til dem fordi der var de eneste jeg fant i riktig str. Ble dyrt ja. Kunne sikkert lagd noe selv men er ingen kløpper med nål og trå og eier ikke fantasi og hverdagen er hektisk nok så jeg orker ikke å bruke tid på å lage noe hjemmelaga ræl. Så ja, akkurat i år kjente jeg på litt press for å være helt ærlig. Anonymous poster hash: 63519...4a5
*piami* Skrevet 11. februar 2016 #5 Skrevet 11. februar 2016 2 stk Elsa her. 3 og 5 år:) kjempekoselig "tradisjon".
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #6 Skrevet 11. februar 2016 Løve. Samme kostymet som i fjor, for da var det så skummelt at det måtte ligge i sekken hele dagen. Null press, bare koselig. Anonymous poster hash: d7ba3...efa
*piami* Skrevet 11. februar 2016 #8 Skrevet 11. februar 2016 2 stk Elsa her. 3 og 5 år:) kjempekoselig "tradisjon".
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #9 Skrevet 11. februar 2016 En ku og en tornerose her. Fordi toåringen har onepiece i kumønster og fireåringen vil ha fjorårets kostyme pga rosafargen. Begge fikk Elsakjoler fra hm til jul, tenkte de kunne bruke dem på karneval men da får det bli bursdagskjoler i stedet. Anonymous poster hash: bf825...457
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #10 Skrevet 11. februar 2016 Pippi og pirat idag pippikostymet var arva og piraten var hjemmelaga av oppklippet bukse, hvitskjorte med belte rundt magen, stripete trøye under og tørkle på hodet. 3 og 6 år tidligere har jeg sydd både løvekostyme og uglekostyme, har satt sammen hekseklær, prinsesse, super Mario, supermann og cowboy av ting og tang vi har funnet rundt om i huset. Syns det er stas med karneval, men syns kjøpepresset er altfor stort, og de fleste kostymene egner seg ikke for en dag i barnehagen,år halvparten av jentene likevell ender opp som Elsa kan jeg ikke se at det er noe stas Anonymous poster hash: 777d2...118
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #11 Skrevet 11. februar 2016 føler ikke noe press. fireåringen var Elsa, brukte et snart 2 år gammelt kostyme. Vi har en del utkledningstøy fra de siste årene. Kjøper ikke noe nytt spesielt for karneval. Anonymous poster hash: c0468...805
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #12 Skrevet 11. februar 2016 Mi har aldri vært sånn typisk jente-ting. Har heldigvis sluppet unna Elsa 🙈 Hun var Olaf ifjor. I år så er hun indianer. Hun har vært marihøne, alv og løve også ☺ Anonymous poster hash: 64729...5fd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #13 Skrevet 11. februar 2016 nonstop pose. billig og enkelt og ikke noe press. Anonymous poster hash: ee810...75a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #14 Skrevet 11. februar 2016 En skilpadde; en prinsesse og en som bare ville " ta litt av hvert fra utkledningskista". Eldstemann ble derfor en ballerina-prinsesse-sommerfugl med Pippi fregner og sjørøverlapp foran øyet. Var ikke noe press fra Bhg om å kle seg ut eller tema Anonymous poster hash: 36987...06a
pifi med tre nurk Skrevet 11. februar 2016 #15 Skrevet 11. februar 2016 Ikke noe press, ikke noe stress. Eldste (gutt) skal være flaggermus. Yngste (jente) skal enten være heks eller katt. Har ikke bestemt seg enda... Alt er klær osv er kjøpt billig eller arvet, og barna er strålende fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #16 Skrevet 11. februar 2016 Pippi og pirat idag pippikostymet var arva og piraten var hjemmelaga av oppklippet bukse, hvitskjorte med belte rundt magen, stripete trøye under og tørkle på hodet. 3 og 6 år tidligere har jeg sydd både løvekostyme og uglekostyme, har satt sammen hekseklær, prinsesse, super Mario, supermann og cowboy av ting og tang vi har funnet rundt om i huset. Syns det er stas med karneval, men syns kjøpepresset er altfor stort, og de fleste kostymene egner seg ikke for en dag i barnehagen,år halvparten av jentene likevell ender opp som Elsa kan jeg ikke se at det er noe stas Anonymous poster hash: 777d2...118 enig i en del, men at det ikke er noe stas? for hvem? Min fireåring gikk som Elsa, sammen med 5 andre jenter. Tror det andre de hadde til felles var at alle synes det var veldig stas. Anonymous poster hash: c0468...805
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #17 Skrevet 11. februar 2016 Ikke press. Her skal hun være apekatt. Jeg nekter å være med på det Elsa, Anna og frost styret, så det fikk hun ikke . Anonymous poster hash: 3136c...042
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #18 Skrevet 11. februar 2016 Ingen press her... de har en kasse med utkledningstøy som det kommer mer i ofte, de finner som oftest noe der. Alt fra batmann til løve! Anonymous poster hash: 8a182...608
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #19 Skrevet 11. februar 2016 Min var sommerfugl. Kjøpte sommerfuglvinger og så hadde hun på seg en søt kjole. Var strålende fornøyd Anonymous poster hash: f163c...e68
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #20 Skrevet 11. februar 2016 Barnehagene tema var bondegård, og de laget kostymene i barnehagen. Så null stress. Det ble en hest og en geit. Anonymous poster hash: 874fa...898
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #21 Skrevet 11. februar 2016 Min jente var pippi i fjor. I år er det klatremus etter eget ønske. Anonymous poster hash: 7cba7...d13
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #22 Skrevet 11. februar 2016 Edderkopp og detektiv, selvvalgt og hjemmelaget. Vi har egentlig noen kostymer vi har arvet fra søskenbarna, men ettersom bhg oppfordret til å bare ta i bruk noe hjemme som ikke er et kjøpt kostyme følger vi det ønsket. Anonymous poster hash: a0390...b84
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #23 Skrevet 11. februar 2016 Pippi og pirat idag pippikostymet var arva og piraten var hjemmelaga av oppklippet bukse, hvitskjorte med belte rundt magen, stripete trøye under og tørkle på hodet. 3 og 6 år tidligere har jeg sydd både løvekostyme og uglekostyme, har satt sammen hekseklær, prinsesse, super Mario, supermann og cowboy av ting og tang vi har funnet rundt om i huset. Syns det er stas med karneval, men syns kjøpepresset er altfor stort, og de fleste kostymene egner seg ikke for en dag i barnehagen,år halvparten av jentene likevell ender opp som Elsa kan jeg ikke se at det er noe stas Anonymous poster hash: 777d2...118 enig i en del, men at det ikke er noe stas? for hvem? Min fireåring gikk som Elsa, sammen med 5 andre jenter. Tror det andre de hadde til felles var at alle synes det var veldig stas. Anonymous poster hash: c0468...805 Vi hadde karneval i dag og min gutt forklarte at det hadde vært en del surmulig blandt jentene over diverse Elsaer, noen hadde sagt de skulle være noe annet og så dukket nesten hele hurven opp med det samme ... men dette var 6 åringer da.. Anonymous poster hash: 777d2...118
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #24 Skrevet 11. februar 2016 I "vår" barnehage lager de kostymer selv til barna. De velger ut et tema. Det har feks vært Alf Prøysen. Også løp det rundt endel Nøtteliten feks i karnevalet. Jeg synes det er kjempe greit. Og ungene er strålende fornøyde med bekledningen. Må av og til levere med feks en hvit t skjorte for å få komplett kostyme Anonymous poster hash: 6571e...4a7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #25 Skrevet 11. februar 2016 Bare koselig. Barna har gledet seg lenge! I år er de lege og astronaut, i fjor var de Harry Potter og dinosaur😊 Anonymous poster hash: 8e448...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå