Gå til innhold

Abort pga tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da burde de ikke få et barn til. Sjansen for tvillinger er der, selv om den ikke er veldig stor.

Er selv trillingmamma, og jeg føler meg ufattelig heldig som fikk tre på en gang❤️

Anonymous poster hash: 9a02a...ff1

All ære til deg.

Har tvillinger selv, kunne aldri valgt de bort. Er alene med de,og en eldre. Hadde jeg hatt trillinger hadde jeg hatt ett fang for lite.

Anonymous poster hash: 3daee...841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å ta abort dersom det er tvillinger. Vært klar på det hele tiden. Mannen er veldig imot, så han tar det tungt. Avgjørelsen er basert på at jeg vil ha ett barn som jeg kan konsentrere meg om og bruke all min tid på. Jeg vil ikke ha to som skal dele oppmerksomheten på en gang. Enkelt og greit.

Grunnen til at jeg er sikker på at det blir tvillinger er rett og slett slekten. Det har vært det samme i 4 generasjoner og nå er det min tur. Var klar over det allerede som liten og har et veldig avklart forhold til det å fjerne dersom det er to foster.

Føler ikke noe skam eller forklaringsplikt. Jeg har muligheten og valget, og det er det for meg:)

Anonymous poster hash: aae1b...5d0

Fy faen, du er SYK!!!!!

Anonymous poster hash: ab370...a7d

Nei. Jeg er ikke det.

Du skulle vært tvamgsterilisert

Anonymous poster hash: 102af...005

Skrevet

Jeg kommer til å ta abort dersom det er tvillinger. Vært klar på det hele tiden. Mannen er veldig imot, så han tar det tungt. Avgjørelsen er basert på at jeg vil ha ett barn som jeg kan konsentrere meg om og bruke all min tid på. Jeg vil ikke ha to som skal dele oppmerksomheten på en gang. Enkelt og greit.

Grunnen til at jeg er sikker på at det blir tvillinger er rett og slett slekten. Det har vært det samme i 4 generasjoner og nå er det min tur. Var klar over det allerede som liten og har et veldig avklart forhold til det å fjerne dersom det er to foster.

Føler ikke noe skam eller forklaringsplikt. Jeg har muligheten og valget, og det er det for meg:)

Fy faen, du er SYK!!!!!

Anonymous poster hash: ab370...a7d

Nei. Jeg er ikke det.

Du skulle vært tvamgsterilisert

Anonymous poster hash: 102af...005

Glad jeg ikke blir det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...