Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #26 Skrevet 11. februar 2016 Jeg kan og gjøre mye rart uten og ha samleie, men hvordan i alle dager har du klart å få sæd oppi der uten at det var en penis der???? Anonymous poster hash: 8b7da...934 Det er ikke så vanskelig å tenke seg de hvis man besitter normal hjernekapasitet. Anonymous poster hash: 9b06b...206
Ikkesåallerværst Skrevet 11. februar 2016 #27 Skrevet 11. februar 2016 Hvis du er gravid vil det vel nærmest være et medisinsk under. Men skjønner følelsen. Etter første barn var jeg livredd for å bli gravid. Hadde ikke sex på fem måneder og underlivet var ikke i nærheten av en liten sæddråpe en gang. Men jeg hadde masse fantomspark og begynte å fantasere om at det var et medisinsk under, at jeg var blitt gravid på nytt under graviditeten, et foster som lå igjen i magen, sånne syke ting. Var psykisk ikke meg selv og fantasiene tok til tider litt overhånd 😄.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #28 Skrevet 11. februar 2016 Jeg kan og gjøre mye rart uten og ha samleie, men hvordan i alle dager har du klart å få sæd oppi der uten at det var en penis der???? Anonymous poster hash: 8b7da...934 Du vet vel at det er sæd som gjør en kvinne gravid, ikke en penis? Anonymous poster hash: b5f38...b51
Liljekonvall<3 Skrevet 11. februar 2016 #29 Skrevet 11. februar 2016 Jeg gikk på cerazette, var nazi på å ta de til samme tid. Hver_eneste_dag. Brukte ekstra prevensjon om jeg gikk på andre medisiner eller om magen ikke var helt i tipp topp. Jeg er høygravid. 😉 Ta en test du, jeg stoler hvertfall ikke på disse pillene.. Men i kombinasjon med å ikkje ha samleie burde dei vel vere ganske sikre? Ja, det vil jeg tro😆
Gemini77 Skrevet 11. februar 2016 #30 Skrevet 11. februar 2016 Når du skriver "klør" så regner jeg med at det ikke betyr å stikke fingrene (som det renner sæd fra) langt oppi skjeden? Hvis du har sædrester og kun klør det i underlivet og ikke oppe mot livmorhalsen så skal ikke det være mulig å bli gravid. Man trenger langt flere enn 1 sædcelle for å bli gravid da det er er samspill for at en celle skal bryte igjennom egget. I tillegg er det vel knapt noen sædvæske å svømme i hvis du kun hadde litt på hendene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå