Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Jeg er litt (ok, VELDIG) paranoid... Har ikke hatt sex siden fødsel, vel dvs på kanskje 5 mnd. Har dog gjort ting på andre måter og "vært grei" mot mannfolket. Går på Cerazette da, for sikkerhetsskyld. Gått på dem siden 15/12/15 så burde vel være godt beskytta. Jeg spurte gubben om han kunne ta med en graviditetstest hjem i morra, og han lo hånlig av meg og sa at det er 100% sikkert at jeg ikke er det. Jada, sikkert. Har blitt gravid på Microgynon før jeg da, men har jo ikke hatt sex liksom, men det var ÉN gang jeg klødde meg "der nede" etter å ha "vært grei" mot gubben og jeg har jo tidvis vært løs i magen etc pga matvareallergi. Så kommer paranoiaen Dere som har gått på cerazette, har dere opplevd enten eller/både og: Ømme bryster Menssmerter Fysen på ting og større matlyst Ting lukter rart Skikkelig hormonell (dvs sint), eksploderer plutselig over ingenting Er det bare pillene som tuller med meg? Og ja - det er krise med graviditet. Det er derfor jeg ikke har turt å ha sex. Anonymous poster hash: 9b06b...206
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Du har jo ikke hatt sex? !?! Du er paranoid.. Anonymous poster hash: f0dc4...9b2
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Du har jo ikke hatt sex? !?! Du er paranoid..Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Nei. Men har allikevel hatt sæd der nede. Anonymous poster hash: 9b06b...206
liniss - mamma til tre små Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Trur ikke du er gravid altså. Jeg blir tullete av cerazette så sikkert derfor...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Trur ikke du er gravid altså. Jeg blir tullete av cerazette så sikkert derfor... Fine piller det der. Har også småblødd i 2 mnd snart. Hvis jeg hadde vært gravid, hadde jeg vel ikke blødd? Går på masse medisiner som ikke skal tas i sv.skap så det forsterker paranoiaen. Ikke sunt!!! Anonymous poster hash: 9b06b...206
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 Cerazette ga meg kviser, humørsvigninger, uregelmessige blødninger, typiske pms plager... Det er nok årsaken til symptomene du opplever. Men ta en test, så slipper du å tenke mer på det Anonymous poster hash: 37d42...08a
liniss - mamma til tre små Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Snakk med legen din om å kanskje bytte? Jeg fikk seriøst selvmords tanker av de pillene... Trur du kan slappe av mht graviditet, men skader ikke å ta en test såklart :-)
Liljekonvall<3 Skrevet 10. februar 2016 #8 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk på cerazette, var nazi på å ta de til samme tid. Hver_eneste_dag. Brukte ekstra prevensjon om jeg gikk på andre medisiner eller om magen ikke var helt i tipp topp. Jeg er høygravid. 😉 Ta en test du, jeg stoler hvertfall ikke på disse pillene..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #9 Skrevet 10. februar 2016 Snakk med legen din om å kanskje bytte? Jeg fikk seriøst selvmords tanker av de pillene... Trur du kan slappe av mht graviditet, men skader ikke å ta en test såklart :-) Kan ikke ta noe annet vet om alle alternativene. Ja, kjenner jeg er deppa og ikke ser noen mening med livet, sistnevnte tidvisNei, hadde bare vært deilig å få avkreftet graviditet. Anonymous poster hash: 9b06b...206
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #10 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk på cerazette, var nazi på å ta de til samme tid. Hver_eneste_dag. Brukte ekstra prevensjon om jeg gikk på andre medisiner eller om magen ikke var helt i tipp topp. Jeg er høygravid. Ta en test du, jeg stoler hvertfall ikke på disse pillene.. Men du hadde kanskje sex? Huff... Høygravid... Håper du er glad for det da ny baby hadde vært et mareritt. Anonymous poster hash: 9b06b...206
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #11 Skrevet 10. februar 2016 Jeg kan ikke bruke så mye a et enn Cerazette jeg heller.. jeg ble og utrolig dårlig av de. Jeg bruker nå ladycomp 👍👍👍 Anonymous poster hash: f0dc4...9b2
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #12 Skrevet 10. februar 2016 Cerazette ga meg kviser, humørsvigninger, uregelmessige blødninger, typiske pms plager... Det er nok årsaken til symptomene du opplever. Men ta en test, så slipper du å tenke mer på det Anonymous poster hash: 37d42...08a Får vel det kviser ja, huff... Særlig i hodebunnen! Irriterende. Anonymous poster hash: 9b06b...206
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #13 Skrevet 10. februar 2016 Jeg kan ikke bruke så mye a et enn Cerazette jeg heller.. jeg ble og utrolig dårlig av de. Jeg bruker nå ladycomp Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Samboeren min er veldig for den der, og en som heter daisy eller noe, jeg føler meg dog ikke helt sikker på det siden min EL er uregelmessig (sistemann ble unnfanget på den måten... Tok EL tester, men neida. Så termin var 14 dager etter menstermin) Anonymous poster hash: 9b06b...206
Liljekonvall<3 Skrevet 10. februar 2016 #14 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk på cerazette, var nazi på å ta de til samme tid. Hver_eneste_dag. Brukte ekstra prevensjon om jeg gikk på andre medisiner eller om magen ikke var helt i tipp topp. Jeg er høygravid. Ta en test du, jeg stoler hvertfall ikke på disse pillene.. Men du hadde kanskje sex? Huff... Høygravid... Håper du er glad for det da ny baby hadde vært et mareritt. Anonymous poster hash: 9b06b...206 Hehe, ja, jeg hadde en del sex😉 Men, regnet jo med at jeg var godt beskyttet. Veldig veldig glad for det nå, men det var ikke helt etter planen. 😉
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #15 Skrevet 10. februar 2016 Jeg kan ikke bruke så mye a et enn Cerazette jeg heller.. jeg ble og utrolig dårlig av de. Jeg bruker nå ladycomp Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Samboeren min er veldig for den der, og en som heter daisy eller noe, jeg føler meg dog ikke helt sikker på det siden min EL er uregelmessig (sistemann ble unnfanget på den måten... Tok EL tester, men neida. Så termin var 14 dager etter menstermin) Anonymous poster hash: 9b06b...206 Den er kjempe bra. Den viser rødere dager når det er fare for graviditet Den er med andre ord veldig sikker... http://www.pfc.no/shop/laycomp-6c-classic/ Her kan du lese mer 😊😊 Du mener kanskje Pearly? ? Anonymous poster hash: f0dc4...9b2
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #16 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk på cerazette, var nazi på å ta de til samme tid. Hver_eneste_dag. Brukte ekstra prevensjon om jeg gikk på andre medisiner eller om magen ikke var helt i tipp topp. Jeg er høygravid. Ta en test du, jeg stoler hvertfall ikke på disse pillene.. Men du hadde kanskje sex? Huff... Høygravid... Håper du er glad for det da ny baby hadde vært et mareritt.Anonymous poster hash: 9b06b...206 Hehe, ja, jeg hadde en del sex Men, regnet jo med at jeg var godt beskyttet. Veldig veldig glad for det nå, men det var ikke helt etter planen. Ja, man regner jo med det. Ikke jeg da, hehe, etter å ha lest alle skrekkhistoriene om Cerazette. Når jeg en gang tør å ha sex igjen bir det med kondom. Anonymous poster hash: 9b06b...206
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #17 Skrevet 10. februar 2016 Jeg kan ikke bruke så mye a et enn Cerazette jeg heller.. jeg ble og utrolig dårlig av de. Jeg bruker nå ladycomp Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Samboeren min er veldig for den der, og en som heter daisy eller noe, jeg føler meg dog ikke helt sikker på det siden min EL er uregelmessig (sistemann ble unnfanget på den måten... Tok EL tester, men neida. Så termin var 14 dager etter menstermin)Anonymous poster hash: 9b06b...206 Den er kjempe bra. Den viser rødere dager når det er fare for graviditet Den er med andre ord veldig sikker...http://www.pfc.no/shop/laycomp-6c-classic/ Her kan du lese mer Du mener kanskje Pearly? ?Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Nei, daisy.. Daisi? Daysy heter den visst https://www.eu.daysy.me/ Anonymous poster hash: 9b06b...206
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #18 Skrevet 10. februar 2016 Jeg kan ikke bruke så mye a et enn Cerazette jeg heller.. jeg ble og utrolig dårlig av de. Jeg bruker nå ladycomp Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Samboeren min er veldig for den der, og en som heter daisy eller noe, jeg føler meg dog ikke helt sikker på det siden min EL er uregelmessig (sistemann ble unnfanget på den måten... Tok EL tester, men neida. Så termin var 14 dager etter menstermin)Anonymous poster hash: 9b06b...206 Den er kjempe bra.Den viser rødere dager når det er fare for graviditet Den er med andre ord veldig sikker...http://www.pfc.no/shop/laycomp-6c-classic/ Her kan du lese mer Du mener kanskje Pearly? ?Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Nei, daisy.. Daisi? Daysy heter den visst https://www.eu.daysy.me/ Anonymous poster hash: 9b06b...206 Er utrolig grei den min. Daysy har jeg aldri hørt om,sikkert like bra 😊😊 Anonymous poster hash: f0dc4...9b2
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #19 Skrevet 10. februar 2016 Jeg kan ikke bruke så mye a et enn Cerazette jeg heller.. jeg ble og utrolig dårlig av de. Jeg bruker nå ladycomp Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Samboeren min er veldig for den der, og en som heter daisy eller noe, jeg føler meg dog ikke helt sikker på det siden min EL er uregelmessig (sistemann ble unnfanget på den måten... Tok EL tester, men neida. Så termin var 14 dager etter menstermin)Anonymous poster hash: 9b06b...206 Den er kjempe bra.Den viser rødere dager når det er fare for graviditet Den er med andre ord veldig sikker...http://www.pfc.no/shop/laycomp-6c-classic/ Her kan du lese mer Du mener kanskje Pearly? ?Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Nei, daisy.. Daisi? Daysy heter den visst https://www.eu.daysy.me/Anonymous poster hash: 9b06b...206 Er utrolig grei den min. Daysy har jeg aldri hørt om,sikkert like bra Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 99,3% sikker visst. Men jeg vet ikke jeg. Da er det jo 0,7% sjans for graviditet Anonymous poster hash: 9b06b...206
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #20 Skrevet 10. februar 2016 Jeg kan ikke bruke så mye a et enn Cerazette jeg heller.. jeg ble og utrolig dårlig av de. Jeg bruker nå ladycomp Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Samboeren min er veldig for den der, og en som heter daisy eller noe, jeg føler meg dog ikke helt sikker på det siden min EL er uregelmessig (sistemann ble unnfanget på den måten... Tok EL tester, men neida. Så termin var 14 dager etter menstermin)Anonymous poster hash: 9b06b...206 Den er kjempe bra.Den viser rødere dager når det er fare for graviditet Den er med andre ord veldig sikker...http://www.pfc.no/shop/laycomp-6c-classic/ Her kan du lese mer Du mener kanskje Pearly? ?Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 Nei, daisy.. Daisi? Daysy heter den visst https://www.eu.daysy.me/Anonymous poster hash: 9b06b...206 Er utrolig grei den min.Daysy har jeg aldri hørt om,sikkert like bra Anonymous poster hash: f0dc4...9b2 99,3% sikker visst. Men jeg vet ikke jeg. Da er det jo 0,7% sjans for graviditet Anonymous poster hash: 9b06b...206 Avhold er det eneste som er 100% sikker Anonymous poster hash: f0dc4...9b2
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #21 Skrevet 11. februar 2016 Jeg er litt (ok, VELDIG) paranoid... Har ikke hatt sex siden fødsel, vel dvs på kanskje 5 mnd. Har dog gjort ting på andre måter og "vært grei" mot mannfolket. Går på Cerazette da, for sikkerhetsskyld. Gått på dem siden 15/12/15 så burde vel være godt beskytta. Jeg spurte gubben om han kunne ta med en graviditetstest hjem i morra, og han lo hånlig av meg og sa at det er 100% sikkert at jeg ikke er det. Jada, sikkert. Har blitt gravid på Microgynon før jeg da, men har jo ikke hatt sex liksom, men det var ÉN gang jeg klødde meg "der nede" etter å ha "vært grei" mot gubben og jeg har jo tidvis vært løs i magen etc pga matvareallergi. Så kommer paranoiaen Dere som har gått på cerazette, har dere opplevd enten eller/både og: Ømme bryster Menssmerter Fysen på ting og større matlyst Ting lukter rart Skikkelig hormonell (dvs sint), eksploderer plutselig over ingenting Er det bare pillene som tuller med meg? Og ja - det er krise med graviditet. Det er derfor jeg ikke har turt å ha sex. Anonymous poster hash: 9b06b...206 Har det sånn hver gang jeg har PMS. Alle symptomene du nevner... Anonymous poster hash: c4884...9b7
Syngensang Skrevet 11. februar 2016 #22 Skrevet 11. februar 2016 Jeg gikk på cerazette, var nazi på å ta de til samme tid. Hver_eneste_dag. Brukte ekstra prevensjon om jeg gikk på andre medisiner eller om magen ikke var helt i tipp topp. Jeg er høygravid. 😉 Ta en test du, jeg stoler hvertfall ikke på disse pillene.. Men i kombinasjon med å ikkje ha samleie burde dei vel vere ganske sikre?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #23 Skrevet 11. februar 2016 Kanskje prate med en psykolog istedenfor lege? Eller lese litt om hvordan barn blir til? Anonymous poster hash: 06b90...213
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #24 Skrevet 11. februar 2016 Jeg kan og gjøre mye rart uten og ha samleie, men hvordan i alle dager har du klart å få sæd oppi der uten at det var en penis der???? Anonymous poster hash: 8b7da...934
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #25 Skrevet 11. februar 2016 Kanskje prate med en psykolog istedenfor lege? Eller lese litt om hvordan barn blir til? Anonymous poster hash: 06b90...213 Sier du, som ikke har fullført grunnskolen engang. Anonymous poster hash: 9b06b...206
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå