Gjest Skrekkøgla Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Er vel flere enn meg som må frem med bakebollen. Trenger litt inspirasjon! 😊
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Er så mange bursdager denne uka så det blir mer enn nok kaker, tror det blir vafler med brunost til søndag Anonymous poster hash: ac9c0...078
☆☆☆ Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 I den grad morsdag skal feirast får det bli andre enn mor som trår til..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Er da vel mannen som skal bake kake på morsdagen... mor skal jo kun sitte i sofaen å bli vartet opp og skal ikke gjøre noe, ikke engang ha sex(hvis hun selv ikke ønsker det da) Anonymous poster hash: 1ee2c...096
Juliea Ruler Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Er da vel mannen som skal bake kake på morsdagen... mor skal jo kun sitte i sofaen å bli vartet opp og skal ikke gjøre noe, ikke engang ha sex(hvis hun selv ikke ønsker det da) Anonymous poster hash: 1ee2c...096 Hvorfor skal mannen varte opp mor altså mormor huset? Han skal vel varte opp egen mor, og du din egen mor. Mannen i huset kan vel hjelpe barnet/barna med å ordne noe til sin mor.
Juliea Ruler Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Er vel flere enn meg som må frem med bakebollen. Trenger litt inspirasjon! 😊 Skal bake brownies til min mor
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Her skal det ikke bakes noe (ihvertfall ikke av meg). Anonymous poster hash: 85569...53b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Er da vel mannen som skal bake kake på morsdagen... mor skal jo kun sitte i sofaen å bli vartet opp og skal ikke gjøre noe, ikke engang ha sex(hvis hun selv ikke ønsker det da)Anonymous poster hash: 1ee2c...096 Hvorfor skal mannen varte opp mor altså mormor huset? Han skal vel varte opp egen mor, og du din egen mor. Mannen i huset kan vel hjelpe barnet/barna med å ordne noe til sin mor. Vet... d var ironi men mange her inne forventer å bli vartet opp av mann og barn. Ei her inne ble forferdet over at hun måtte ha sex på morsdagen, det var jo henmes da og burde få slippe unna den ene dagen..... Anonymous poster hash: 1ee2c...096
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. februar 2016 #9 Skrevet 9. februar 2016 Siden jeg ikke har kontakt med min mamma baker jeg en herlig lavkarbo kake og lavkarbo vafler til meg selv 😊 😄 Ellers blir det kanskje noe til svigermor. Det er ikke min mor, men de stiller opp for oss så da gir jeg en tanke tilbake 😊
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 I den grad morsdag skal feirast får det bli andre enn mor som trår til.. Har du ikke mor? Anonymous poster hash: 4ac65...d9e
☆☆☆ Skrevet 9. februar 2016 #11 Skrevet 9. februar 2016 I den grad morsdag skal feirast får det bli andre enn mor som trår til.. Har du ikke mor? Anonymous poster hash: 4ac65...d9e Jo, men ho feirar ikkje morsdag. Takk for at du spør..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #12 Skrevet 9. februar 2016 I den grad morsdag skal feirast får det bli andre enn mor som trår til.. Har du ikke mor? Anonymous poster hash: 4ac65...d9e Jo, men ho feirar ikkje morsdag. Takk for at du spør.. HUN feirer ikke?? Nei, det er vel få som feirer seg selv? Det er vel heller din jobb. Anonymous poster hash: 60d2f...511
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #13 Skrevet 9. februar 2016 I den grad morsdag skal feirast får det bli andre enn mor som trår til.. Har du ikke mor? Anonymous poster hash: 4ac65...d9e Jo, men ho feirar ikkje morsdag. Takk for at du spør.. HUN feirer ikke?? Nei, det er vel få som feirer seg selv? Det er vel heller din jobb. Anonymous poster hash: 60d2f...511 Det er ikke alle som liker å bli feiret og da skal man respektere det. Jeg kommer ikke til å bake/lage noe til meg selv. Da får ungene, ev. mannen, gjøre det for å glede meg. Ungene er store nok til å kunne bake noenlunde selv (litt hjelp med ovnen bare). Anonymous poster hash: f0fca...47d
☆☆☆ Skrevet 9. februar 2016 #14 Skrevet 9. februar 2016 I den grad morsdag skal feirast får det bli andre enn mor som trår til..Har du ikke mor? Anonymous poster hash: 4ac65...d9e Jo, men ho feirar ikkje morsdag. Takk for at du spør.. HUN feirer ikke?? Nei, det er vel få som feirer seg selv? Det er vel heller din jobb. Anonymous poster hash: 60d2f...511 Igen, takk for at du bryr deg. Nei, ein ferirar ikkje nokon som ikkje ønskar feiring. Det er direkte ufint gjort.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #15 Skrevet 9. februar 2016 Her kommer både min mor og min svigermor på frokost/lunsj, så har planer om å bake rundstykker og lapper til det,og kanskje noe godt til kaffen. Lurer på boller (fikk ikke feiret fastelavn) og sjokoladekjeks. Anonymous poster hash: b23cc...b94
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #16 Skrevet 9. februar 2016 Feiring eller ikke, det er mange måter å sette pris på noen. Anonymous poster hash: 60d2f...511
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #17 Skrevet 9. februar 2016 Feirer det egentlig ikke. Jeg har bursdag noen dager før så feirer den i stedet Anonymous poster hash: b7a34...146
TPK Skrevet 9. februar 2016 #18 Skrevet 9. februar 2016 Ingenting, vi skal i flere andre besøk den dagen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #19 Skrevet 9. februar 2016 2 lags Pavlova med vaniljekrem og sjokolade 😊 Anonymous poster hash: b0c01...4ed
MarianeA Skrevet 9. februar 2016 #20 Skrevet 9. februar 2016 Vi pleier egentlig ikke å feire morsdag, så den problemstillingen slipper jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #21 Skrevet 9. februar 2016 Elsker morsdag, ligge i sengen og late som om man sover når mann og barn herjer på kjøkkenet. Bli "vekket" med pakker, tegninger og frokost på sengen. Gleder meg :-) Anonymous poster hash: 42572...a89
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #22 Skrevet 9. februar 2016 Skakke bake noe as. Er ikke noe glad i moren min, så da kan det være. Anonymous poster hash: a2097...e09
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #23 Skrevet 9. februar 2016 Vi feiret min mor da jeg var barn. Vi feiret ikke min bestemor. Jeg er mor selv nå, og da er morsdagen liksom min dag synes jeg. Men vi pleier å kjøpe blomster eller noe til våre mødre. Men å feire dem og bake og styre, synes jeg er unødvendig... Anonymous poster hash: 0c265...caa
Gjest Skrekkøgla Skrevet 9. februar 2016 #24 Skrevet 9. februar 2016 Åkei, ser jo nå at dette var et teit spørsmål å stille her inne... 😔
februarprins2013 Skrevet 9. februar 2016 #25 Skrevet 9. februar 2016 ingenting er alene med en 3åring og tviler på at han baker noe vet han har laget noe i bhg da,det er koselig . men har litt kake igjen fra lørdagen sikkert, da har mini bursdag her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå