Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Mannen har gjennom alle år småløyet overfor meg. Men han har, som jeg tror, aldri vært utro. Løgnene gjør meg likevel usikker. Etter snoking på fb har jeg oppdaget at mannen chatter med ei fra jobb, ofte mange ganger til dagen. Og det er lange samtaler. Det står ikke noe "farlig". De har en god tone med mye humor. Jeg vet at mannen ikke er så overfladisk, og at han helst faller for smarte og morsomme damer - noe denne dama er.. Jeg har vært åpen om at jeg har snoket, at jeg er sjalu osv. Mannen min sier at det ikke er noe å være sjalu for. Det hjelper så lite når jeg ser at han sitter med mobilen og smiler. Da klarer jeg ikke å la være å snoke igjen, og finner da ut at det var denne dama han chattet med. Ja, jeg vet jeg ikke burde snoke. Og jeg burde stole på mannen. Men jeg gjør det ikke. Han snakker med ei annen dame via chat og jobb daglig (og med lange chat-samtaler). Hadde ikke du blitt litt sjalu? Anonymous poster hash: bc1e2...907
sug lut Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Han har venner. En av dem er tilfeldigvis kvinne. Det kan du ikke kreve at han skal oppgi. Sjalusien er det bare du som eier, den har han ikke ansvar for.
Luksusdyret Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Han har venner. En av dem er tilfeldigvis kvinne. Det kan du ikke kreve at han skal oppgi. Sjalusien er det bare du som eier, den har han ikke ansvar for. Det er litt annerledes hvis man har løyet om flørting med andre før.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Er man glad i noen, og føler fare fo at han skal begynne å like noen bedre enn deg, så blir man jo sjalu. Forstår deg godt. Jeg hadde også blitt sjalu. I starten av forholdet vårt hadde kjæresten min et vennskap med en dame, som for min del, gikk over stokk og stein. Pga min sjalusi så avsluttet han kontakten med henne. De gikk på skole sammen og bodde i samme bygning, svømte sammen, trente sammen, traff hverandre ofte, sendte masse bilder til hverandre, tok følge fra byen, og før vi ble sammen så sov de ofte hos hverandre osv, hun kalte meg Harry på facebookchat siden jeg og han skulle ta kielbåten, osv. Han sier de aldri har gjort noe seksuelt, at alt er vennskapelig,men man er jo redd det skal utvikle seg. Jeg møtte henne aldri, men jeg hadde ikke sansen for dems vennskap. Gikk så langt at han måtte velge mellom meg og henne og han valgte meg. Anonymous poster hash: 15d2a...b09
sug lut Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Han har venner. En av dem er tilfeldigvis kvinne. Det kan du ikke kreve at han skal oppgi. Sjalusien er det bare du som eier, den har han ikke ansvar for. Det er litt annerledes hvis man har løyet om flørting med andre før. Nå synes ikke jeg at flørting er farlig uansett, og det sies heller ikke i hovedinnlegget at det er det han har løyet om.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Han har venner. En av dem er tilfeldigvis kvinne. Det kan du ikke kreve at han skal oppgi. Sjalusien er det bare du som eier, den har han ikke ansvar for. Det er litt annerledes hvis man har løyet om flørting med andre før. Nå synes ikke jeg at flørting er farlig uansett, og det sies heller ikke i hovedinnlegget at det er det han har løyet om. Sug lut, er det ikke du som har et åpent forhold? Du er kanskje ikke den jeg ville spurt om råd om jeg var sjalu. Til hi, det er noe av det vondeste man kan føle i et forhold. Prøv å jobb litt mer med deg selv, jobb med å like deg selv bedre. Han er sammen med deg nå, og det er fordi du er best Anonymous poster hash: 97791...ba8
Luksusdyret Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Han har venner. En av dem er tilfeldigvis kvinne. Det kan du ikke kreve at han skal oppgi. Sjalusien er det bare du som eier, den har han ikke ansvar for. Det er litt annerledes hvis man har løyet om flørting med andre før. Nå synes ikke jeg at flørting er farlig uansett, og det sies heller ikke i hovedinnlegget at det er det han har løyet om. Sug lut, er det ikke du som har et åpent forhold? Du er kanskje ikke den jeg ville spurt om råd om jeg var sjalu. Til hi, det er noe av det vondeste man kan føle i et forhold. Prøv å jobb litt mer med deg selv, jobb med å like deg selv bedre. Han er sammen med deg nå, og det er fordi du er best Anonymous poster hash: 97791...ba8 Jeg hadde likevel fulgt litt med på dette vennskapet. Hvis mannen har løyet før, og liker akkurat slike damer som kollegaen sin, kan det være et vennskapet går over i forelskelse. Det har ingenting med å være sjalu å gjøre, men generell fornuft og forsiktighet. Personlig begriper jeg ikke at folk klarer å være på jobb med andre i 8 timer for så å pleie kontakten videre utover kvelden! Han gir jo vennen mer oppmerksomhet og tid enn kone og barn. Det er ingen problem å ha kvinnelige venner eller kollegaer som venner, men hvis denne skrivinga foregår hver dag etter jobb, "stjeler" han jo tiden han skal bruke på familien sin.
amandine Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Spiller jo ingen rolle hva slags forhold man er i? Sjalusi er ikke sjarmerende uansett. Og han kan ikke gjøre noe med at HI er sjalu, det må hun ta på egen kappe. Om han er utro og HI ikke aksepterer det får de bryte. Om han ikke er utro men HI er sjalu uten grunn må hun kjenne på hva det bunner i. Er det hennes usikkerhet er det bare hun som kan gjøre noe med det.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #9 Skrevet 9. februar 2016 Er man glad i noen, og føler fare fo at han skal begynne å like noen bedre enn deg, så blir man jo sjalu. Forstår deg godt. Jeg hadde også blitt sjalu. I starten av forholdet vårt hadde kjæresten min et vennskap med en dame, som for min del, gikk over stokk og stein. Pga min sjalusi så avsluttet han kontakten med henne. De gikk på skole sammen og bodde i samme bygning, svømte sammen, trente sammen, traff hverandre ofte, sendte masse bilder til hverandre, tok følge fra byen, og før vi ble sammen så sov de ofte hos hverandre osv, hun kalte meg Harry på facebookchat siden jeg og han skulle ta kielbåten, osv. Han sier de aldri har gjort noe seksuelt, at alt er vennskapelig,men man er jo redd det skal utvikle seg. Jeg møtte henne aldri, men jeg hadde ikke sansen for dems vennskap. Gikk så langt at han måtte velge mellom meg og henne og han valgte meg. Anonymous poster hash: 15d2a...b09 Stakkers mann ! Utrolig dårlig gjort å be han velge mellom deg og en god venn, som var der FØR deg! Anonymous poster hash: a1ca5...5af
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 Hennes sjalusi bunner jo i at kjæresten og hun dama jobber sammen hver dag og prater mye på Facebook etter jobb, om ting som ikke er jobbrealtert. Han sitter og gir henne veldig mye oppmerksomhet. Jeg skjønner godt at Hi er sjalu Anonymous poster hash: 15d2a...b09
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #11 Skrevet 9. februar 2016 Jeg forstår deg HI. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å vite at mannen min hadde lyst på en annen kvinne seksuelt, men det hadde nok føltes sårt om jeg visste at han f.eks. fikk sommerfugler i magen av at det kom meldinger fra en annen kvinne og om han så på henne med ømhet. Anonymous poster hash: 04641...2d5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #12 Skrevet 9. februar 2016 Er man glad i noen, og føler fare fo at han skal begynne å like noen bedre enn deg, så blir man jo sjalu. Forstår deg godt. Jeg hadde også blitt sjalu. I starten av forholdet vårt hadde kjæresten min et vennskap med en dame, som for min del, gikk over stokk og stein. Pga min sjalusi så avsluttet han kontakten med henne. De gikk på skole sammen og bodde i samme bygning, svømte sammen, trente sammen, traff hverandre ofte, sendte masse bilder til hverandre, tok følge fra byen, og før vi ble sammen så sov de ofte hos hverandre osv, hun kalte meg Harry på facebookchat siden jeg og han skulle ta kielbåten, osv. Han sier de aldri har gjort noe seksuelt, at alt er vennskapelig,men man er jo redd det skal utvikle seg. Jeg møtte henne aldri, men jeg hadde ikke sansen for dems vennskap. Gikk så langt at han måtte velge mellom meg og henne og han valgte meg. Anonymous poster hash: 15d2a...b09 Stakkers mann ! Utrolig dårlig gjort å be han velge mellom deg og en god venn, som var der FØR deg! Anonymous poster hash: a1ca5...5af jaja, han fikk jo velge helt fritt hvem han ville være med. Jeg var sjalu og var ikke interessert i å være i et forhold hvor jeg gikk og var sjalu. Hun skrev mye negativt om meg til han og hun ville ha all hans oppmerksomhet og jeg er ingen dørmatte som godtar slikt. Rett og slett, jeg lever ikke på 40 tallet, heldigvis Anonymous poster hash: 15d2a...b09
Luksusdyret Skrevet 9. februar 2016 #13 Skrevet 9. februar 2016 Spiller jo ingen rolle hva slags forhold man er i? Sjalusi er ikke sjarmerende uansett. Og han kan ikke gjøre noe med at HI er sjalu, det må hun ta på egen kappe. Om han er utro og HI ikke aksepterer det får de bryte. Om han ikke er utro men HI er sjalu uten grunn må hun kjenne på hva det bunner i. Er det hennes usikkerhet er det bare hun som kan gjøre noe med det. Hun er jo ikke sjalu uten grunn hvis han har løyet mye om dette før. Sjalusi er ikke sjarmerende, men det er ikke notoriske løgnere heller. Og det er vel hans egen skyld at hun nå er sjalu.
Gjest Antarctica Skrevet 9. februar 2016 #14 Skrevet 9. februar 2016 Flørting= innafor Lyving= utafor
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #15 Skrevet 9. februar 2016 Flørting hver dag med samme dame kan føre til forelskelse = utafor Anonymous poster hash: 15d2a...b09
sug lut Skrevet 9. februar 2016 #16 Skrevet 9. februar 2016 Han har venner. En av dem er tilfeldigvis kvinne. Det kan du ikke kreve at han skal oppgi. Sjalusien er det bare du som eier, den har han ikke ansvar for. Det er litt annerledes hvis man har løyet om flørting med andre før. Nå synes ikke jeg at flørting er farlig uansett, og det sies heller ikke i hovedinnlegget at det er det han har løyet om. Sug lut, er det ikke du som har et åpent forhold? Du er kanskje ikke den jeg ville spurt om råd om jeg var sjalu. Til hi, det er noe av det vondeste man kan føle i et forhold. Prøv å jobb litt mer med deg selv, jobb med å like deg selv bedre. Han er sammen med deg nå, og det er fordi du er best Anonymous poster hash: 97791...ba8 Nei, jeg har ikke et åpent forhold og har aldri hatt det heller.
Luksusdyret Skrevet 9. februar 2016 #17 Skrevet 9. februar 2016 Er man glad i noen, og føler fare fo at han skal begynne å like noen bedre enn deg, så blir man jo sjalu. Forstår deg godt. Jeg hadde også blitt sjalu. I starten av forholdet vårt hadde kjæresten min et vennskap med en dame, som for min del, gikk over stokk og stein. Pga min sjalusi så avsluttet han kontakten med henne. De gikk på skole sammen og bodde i samme bygning, svømte sammen, trente sammen, traff hverandre ofte, sendte masse bilder til hverandre, tok følge fra byen, og før vi ble sammen så sov de ofte hos hverandre osv, hun kalte meg Harry på facebookchat siden jeg og han skulle ta kielbåten, osv. Han sier de aldri har gjort noe seksuelt, at alt er vennskapelig,men man er jo redd det skal utvikle seg. Jeg møtte henne aldri, men jeg hadde ikke sansen for dems vennskap. Gikk så langt at han måtte velge mellom meg og henne og han valgte meg. Anonymous poster hash: 15d2a...b09 Stakkers mann ! Utrolig dårlig gjort å be han velge mellom deg og en god venn, som var der FØR deg! Anonymous poster hash: a1ca5...5af Sov over, svømte sammen, var på byen sammen, men aldri gjorde noe seksuelt? To single mennesker av motsatt kjønn? Tror ikke noe på det. Og ja, det er naturlig at når du er i et fast forhold så sover du virkelig ikke over hos andre damer og tilbringer all tid med dem i stedet for kjæresten!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #18 Skrevet 9. februar 2016 Hennes sjalusi bunner jo i at kjæresten og hun dama jobber sammen hver dag og prater mye på Facebook etter jobb, om ting som ikke er jobbrealtert. Han sitter og gir henne veldig mye oppmerksomhet. Jeg skjønner godt at Hi er sjalu Anonymous poster hash: 15d2a...b09 Det er nok der skoen trykker hardest. Mannen er opptatt med så mye forskjellig, og jobber også mye (han er lærer). Han har eget kontor i kjelleren hvor han jobber om kvelden. Ofte finner jeg ut at han har brukt mye tid på å chatte med denne dama, i stedet for å faktisk jobbe. Dette er da tid han kunne brukt på barna, meg, husarbeid (som han gjør lite av) osv. HI Anonymous poster hash: bc1e2...907
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #19 Skrevet 9. februar 2016 Han har venner. En av dem er tilfeldigvis kvinne. Det kan du ikke kreve at han skal oppgi. Sjalusien er det bare du som eier, den har han ikke ansvar for. Det er litt annerledes hvis man har løyet om flørting med andre før. Nå synes ikke jeg at flørting er farlig uansett, og det sies heller ikke i hovedinnlegget at det er det han har løyet om. Sug lut, er det ikke du som har et åpent forhold? Du er kanskje ikke den jeg ville spurt om råd om jeg var sjalu. Til hi, det er noe av det vondeste man kan føle i et forhold. Prøv å jobb litt mer med deg selv, jobb med å like deg selv bedre. Han er sammen med deg nå, og det er fordi du er best Anonymous poster hash: 97791...ba8 Nei, jeg har ikke et åpent forhold og har aldri hatt det heller. Hun har ikke åpent forhold, men synes utroskap er greit og no big deal at gubben puler andre. Vet ikke hva man kan kalle det egentlig, hvis ikke det er åpent forhold. Anonymous poster hash: 1912f...a98
Luksusdyret Skrevet 9. februar 2016 #20 Skrevet 9. februar 2016 (endret) Hennes sjalusi bunner jo i at kjæresten og hun dama jobber sammen hver dag og prater mye på Facebook etter jobb, om ting som ikke er jobbrealtert. Han sitter og gir henne veldig mye oppmerksomhet. Jeg skjønner godt at Hi er sjalu Anonymous poster hash: 15d2a...b09 Det er nok der skoen trykker hardest. Mannen er opptatt med så mye forskjellig, og jobber også mye (han er lærer). Han har eget kontor i kjelleren hvor han jobber om kvelden. Ofte finner jeg ut at han har brukt mye tid på å chatte med denne dama, i stedet for å faktisk jobbe. Dette er da tid han kunne brukt på barna, meg, husarbeid (som han gjør lite av) osv. HI Anonymous poster hash: bc1e2...907 Det er jo total dealbreaker. Han gjemmer seg unna på kontoret for å flørte med en annen dame, mens du sitter hjemme med ansvar for barn og hus. For en fjortis! Og da lyver han jo igjen, siden han sier han skal på jobb, når han egentlig flørter med kollegaen. Hvem vet om de har seg på det kontoret om kveldene. Endret 9. februar 2016 av MrsRiddick
Gjest Antarctica Skrevet 9. februar 2016 #21 Skrevet 9. februar 2016 Flørting hver dag med samme dame kan føre til forelskelse = utafor Anonymous poster hash: 15d2a...b09 Det fører ikke til forelskelse hvis man ikke tillater seg selv det. Vi er da ikke 13 år mer.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #22 Skrevet 9. februar 2016 Flørting hver dag med samme dame kan føre til forelskelse = utafor Anonymous poster hash: 15d2a...b09 Det fører ikke til forelskelse hvis man ikke tillater seg selv det. Vi er da ikke 13 år mer. Men du kan da virkelig ikke tro at det ikke skjer? Når du omgås en og samme person av motsatt kjønn hele døgnet, gjemmer deg unna for å snakke fortrolig med vedkommende samtidig som du forsømmer hus, hjem og ekteskap, så er det svært sannsynlig at det fører til forelskelse. Det har ingenting med "13 år" å gjøre. De fleste utro drittsekker er over 13 år, og menn i 40-årene som tenker med pikken er ganske vanlig. Anonymous poster hash: 1912f...a98
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #23 Skrevet 9. februar 2016 Hennes sjalusi bunner jo i at kjæresten og hun dama jobber sammen hver dag og prater mye på Facebook etter jobb, om ting som ikke er jobbrealtert. Han sitter og gir henne veldig mye oppmerksomhet. Jeg skjønner godt at Hi er sjalu Anonymous poster hash: 15d2a...b09 Det er nok der skoen trykker hardest. Mannen er opptatt med så mye forskjellig, og jobber også mye (han er lærer). Han har eget kontor i kjelleren hvor han jobber om kvelden. Ofte finner jeg ut at han har brukt mye tid på å chatte med denne dama, i stedet for å faktisk jobbe. Dette er da tid han kunne brukt på barna, meg, husarbeid (som han gjør lite av) osv. HI Anonymous poster hash: bc1e2...907 Det er jo total dealbreaker. Han gjemmer seg unna på kontoret for å flørte med en annen dame, mens du sitter hjemme med ansvar for barn og hus. For en fjortis! Og da lyver han jo igjen, siden han sier han skal på jobb, når han egentlig flørter med kollegaen. Hvem vet om de har seg på det kontoret om kveldene. Jeg har konfrontert ham med det. Svaret jeg får er at "jammen, jeg har jo jobba. Tar ikke lang tid å svare på en fb-chat liksom". Han har jo litt rett i det, men fb-samtalene har vært lange! Og han skulle egentlig ha rettet prøver, burde han ikke da konsentrere seg om det og kun det? Spesielt når han vet at jeg så gjerne skulle sett at han bidro mer hjemme.. HI Anonymous poster hash: bc1e2...907
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #24 Skrevet 9. februar 2016 Før i tiden måtte kvinner akseptere all mulig dritt fra mannen, flørting, utroskap,alkoholisme, vold i hjemmet skulle skjules og dekkes over, han forsørger henne tross alt , og ekteskapsbrudd ble sett på som en stor synd. Nå trenger heldigvis ikke kvinnen å være en dørmatte lengre. Det er helt greit å ha grenser, og syns man Feks at kjæresten gir for mye oppmerksomhet til en av det motsatte kjønn, så mye at man føles ser truet/sjalu så bør jo dette i aller høyeste grad tas hensyn til. Om han bryr seg mer om å prate i vei med denne dama enn å ta hensyn til dine følelser så er det vel noe som skurrer. Hadde skjønt det om de hadde hatt lite kontakt, men de har jo kontakt riktig så ofte. Anonymous poster hash: 15d2a...b09
Gjest Antarctica Skrevet 9. februar 2016 #25 Skrevet 9. februar 2016 Flørting hver dag med samme dame kan føre til forelskelse = utafor Anonymous poster hash: 15d2a...b09 Det fører ikke til forelskelse hvis man ikke tillater seg selv det.Vi er da ikke 13 år mer. Men du kan da virkelig ikke tro at det ikke skjer? Når du omgås en og samme person av motsatt kjønn hele døgnet, gjemmer deg unna for å snakke fortrolig med vedkommende samtidig som du forsømmer hus, hjem og ekteskap, så er det svært sannsynlig at det fører til forelskelse. Det har ingenting med "13 år" å gjøre. De fleste utro drittsekker er over 13 år, og menn i 40-årene som tenker med pikken er ganske vanlig. Anonymous poster hash: 1912f...a98 Men nå vet vi ikke om mannen hennes er en utro drittsekk. Når det skjer er det jo et valg, ikke en naturkatastrofe, er mitt poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå