Gå til innhold

Hva lever dere for? Meninga med livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år og tobarnsmor og vet ærlig talt ikke. Jeg jobber, studerer, har et ok forhold (stortsett), er greit sosial. Allikevel føles det ut som noe mangler i mitt liv. Jeg våkner sur og gretten hver dag og er så lei av at ting er rutinepreget, innimellom er jeg drittlei av livet generelt.... Ble mor så ung og hadde planer om å studere reiseliv og bo utenlands..ble gravid som 19 år. Nå har vi ikke tid eller råd. Prøver å nyte livet, jeg ville nok sikkert savnet disse tingene om jeg ble fratatt de.

Anonymous poster hash: 7a180...800

Videoannonse
Annonse
Skrevet

42!

Anonymous poster hash: 6705e...80b

Skrevet

Sønnen min

Familien min

venner

jobb

Fotball

det er i alle fall mine meninger med livet, men mest av alt sønnen min <3

Skrevet

Være mamma og kone, bidra positivt for andre mennesker, være en bro mellom menneskene og Gud- hjelpe flest mulig med å finne troen :)

Anonymous poster hash: 8787e...64d

Skrevet

Jeg lever fordi jeg er overbevist om at det må være mulig for meg å finne en mening med livet også.

Ingenting er blitt i nærheten av slik jeg ønsket og trodde, det eneste er vel at jeg har utdanning og erfaring innen noe jeg elsker å jobbe med. Men helsen har sagt stopp, økonomien har gått samme vei, får trolig ikke barn, ingen mann/familie nå.

Så jeg lever for å prøve å bli frisk igjen, få jobbe og forhåpentligvis finne ny mening med livet.

I mellomtiden prøver jeg å se små gleder i hverdagene selv om dagene og livet er tungt.

Anonymous poster hash: eed8e...95b
Skrevet

Være mamma og kone, bidra positivt for andre mennesker, være en bro mellom menneskene og Gud- hjelpe flest mulig med å finne troen :)

Anonymous poster hash: 8787e...64d

Her var det minst en stor selvmotsigelse..

Altså, skal du bidra positivt, må du holde religionen din for deg selv.

Anonymous poster hash: 97e2b...1da

Skrevet

Å være den beste versjonen av meg selv. Å velge kjærlighet uavhengig av hvordan andre møter meg og ikke la andres negativitet rykke meg ut av min indre ro og balanse.

Skrevet

Jeg vet ikke. Akkurat nå strever jeg litt med å finne så mye mening, har det ikke noe bra i livet for tiden.

Håper jeg kommer frem til noe snart.

Anonymous poster hash: 820a5...531
Skrevet

Nå er det barna og familielivet som gir mening, men jeg har en indre uro. Jeg passer på en måte ikke helt i dette livet og ser veldig frem til noe annet. På en måte kunne jeg tenkt meg å sette i gang med mine planer allerede nå, men hensynet til barna må gå først! Når de blir voksene flagger jeg ut, men dessverre usikker på om det blir med deres far. Han er litt mer fornøyd med A4 livet enn meg

Anonymous poster hash: 12ba7...773

Skrevet

Nå er det barna og familielivet som gir mening, men jeg har en indre uro. Jeg passer på en måte ikke helt i dette livet og ser veldig frem til noe annet. På en måte kunne jeg tenkt meg å sette i gang med mine planer allerede nå, men hensynet til barna må gå først! Når de blir voksene flagger jeg ut, men dessverre usikker på om det blir med deres far. Han er litt mer fornøyd med A4 livet enn meg

Anonymous poster hash: 12ba7...773

Hva mener du med flagger ut?..

Anonymous poster hash: 7a180...800

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...