Gå til innhold

Hvordan underholder dere baby i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahahahaha, en av de mer oppfinnsomme troll-trådene!

Anonymous poster hash: 0305e...ead

Så fordi du ikke deler mitt syn, så er jeg et troll? Er alle du er uenig med det? Eller er det bare det at du ikke gidder å starte med det grunnleggende før baby blir født, og føler deg skyldig? Og dermed må tråkke på andre? Gode holdninger! "Ikke tro på henne, for hun mener ikke det samme som deg"

Anonymous poster hash: 3031d...418

Ingen forskning beviser at barn som blir "underholdt" i magen blir smartere, flinkere, snillere eller mer knyttet til foreldre, enn andre barn. Ifølge forskning klarer barn å skjelne mellom stemmen til mor og andre stemmer sent i svangerskapet, men den gir beng i om jeg synger opera eller snakker med sjefen i telefonen.
Du vet hva du har? Synes litt synd på deg altså... Stormannsgalskap er ikke så veldig lett diagnose å ha. :)
Hvem snakker du til?

Deg som mener at du er smartere enn alle forskere i verden til sammen :)

Næh, ikke påstått noe slikt;-) tenker vel heller at dette er noe de har forsket lite på, og da må jo folk tenke selv.

Og du har belegg for å påstå det fordi du har lest mye forskning på området?

Jeg vet ikke hvir du ser at jeg påstår noe som helst, jeg skriver at jeg TENKER at det er lite forskning på dette området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sørger for at pappaen får hilse på med jevne mellomrom... 😂

Anonymous poster hash: d1db4...789

Skrevet

Hahaha, jeg dør av denne tråden 😂😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: dcbbb...38a

Skrevet

Føler dere at babyen responderer positivt på det? Jeg tør ikke å slippe til mannen, redd babyen skal huske det:/

Skrevet

Føler dere at babyen responderer positivt på det? Jeg tør ikke å slippe til mannen, redd babyen skal huske det:/

Hehe....huske sex? Lol

Anonymous poster hash: 9d3a6...414

Skrevet

Jeg kiler storebroren ingenting som glade barnehyl for å få beby's til å sparke.

Er i grunn det eneste jeg kan si sikkert at hun reagerer på Av stimuli til nå.

Anonymous poster hash: f3aab...ed6

Skrevet

Hehe....huske sex? Lol

Anonymous poster hash: 9d3a6...414

Ja..? Kan den ikke det da? Den merker jo utvilsomt at noe skjer, og da kan det vel tenkes at den også husker det?

Skrevet

Det er bare å putte opp noen rangler, yatzi og pekebøker. Da får du gjort knipeøvelser samtidig. Om du vil at babyen skal få mest ut av sangene dine putter du opp samboerens iphone, så kan du synge til den gjennom din. 

Anonymous poster hash: 560cc...53f
Skrevet

Jeg hadde veldig fokus på gode søvnrutiner, og alle vet at det er enklere å få jo tidligere man starter. Så fra 12 uker ut i svangerskapet samsov vi mye, og sannelig, godt sovehjerte har de begge to!

Det hadde jeg også, og vi sov mye siden jeg var syk hele svangerskapet (begge gangene). Virket bedre på nr 2 enn nr 1. Første liker ikke å sove i det hele tatt, kanskje vi sov for mye da hun var i magen?

Ellers fikk de mye underholdning hvor jeg lå over doskåla og kastet opp. Mange spennende lyder, også ble de vel klemt litt da jeg strammet musklene.

Det er jo også viktig å la pappaen hilse på av og til, slik at man oppretter kontakten mellom dem tidlig. Da får de et godt forhold og er forberedt på at pappaen også skal passe på i permisjonen. Viktig å innføre likestilling tidlig.

Anonymous poster hash: 3c853...cfa

Skrevet

Så godt å se DIB damer har humor 😂 Mest underholdende tråden på lenge!! 😂😂

Anonymous poster hash: 2eda8...20c

Skrevet

Spent på hvilke minner du selv har fra ditt liv som foster, hi. Husker du ferden gjennom høna?

Anonymous poster hash: e39fd...782

Skrevet

Jeg er glad for at denne tråden ikke ble lagd da jeg var gravid. Da ville jeg antageligvis fått angst for alt jeg ikke gjorde.

Eller vent. Nå får jeg angst for alt jeg ikke gjorde.

Anonymous poster hash: c8435...8c4

Skrevet

Vi spiller en del spill sammen. Foreløpig er det litt venting når det er hennes tur til å trille terning, men hun er en racer på Twister og monopol.

I det siste har vi øvet litt på fødsel, slik at vi har et sterkt teamarbeid når tiden er inne, det er jo så kjipt å jobbe med noen som har ulike samarbeidsmetoder

Anonymous poster hash: 51985...497

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hehe artig tråd...morsomme dere er, damer  :eeeh:

Skrevet

Jeg dyttet en iPad oppi livmoren (via skjeden, om noen lurte), med babysanger og spill. Nå kjeder hun seg aldri

Anonymous poster hash: 20e91...c56

Gjest Antarctica
Skrevet

"Ferden gjennom høna"... Nå tisser jeg i buksa! 😂😂😂

(Et lite minne om mine barns ferd gjennom høna.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...