Gå til innhold

Hvordan underholder dere baby i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til fine sanger for eksempel? Regner med det er kjedelig for baby å bare ligge der hele dagen uten noe å gjøre, så jeg pleier å synge for den og danse litt rundt osv.

Anonymous poster hash: 3031d...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde absolutt ingenting. Et foster har mer enn nok med å ta til seg næring, øve kroppen, gjøre pusteøvelser osv.

Anonymous poster hash: 63529...018

Skrevet

😂😂😂😂 "kjeder seg i magen" 😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: c74a4...143

Skrevet

Jeg gjorde absolutt ingenting. Et foster har mer enn nok med å ta til seg næring, øve kroppen, gjøre pusteøvelser osv.

Okei... Hvordan tror du baby vil se på deg når den blir født da? Jeg er veldig opptatt av å få et godt forhold til babyen min, og tenker at det grunnleggende starter nå. Ellers er jeg jo bare hvem som helst liksom...

Skrevet

Hahahahahaha, en av de mer oppfinnsomme troll-trådene!

Anonymous poster hash: 0305e...ead

Skrevet

Vi ser på Hotel Cæsar sammen 😊

Anonymous poster hash: bf5de...ca5

Skrevet

Hahahahahaha, en av de mer oppfinnsomme troll-trådene!

Anonymous poster hash: 0305e...ead

Så fordi du ikke deler mitt syn, så er jeg et troll? Er alle du er uenig med det? Eller er det bare det at du ikke gidder å starte med det grunnleggende før baby blir født, og føler deg skyldig? Og dermed må tråkke på andre? Gode holdninger! "Ikke tro på henne, for hun mener ikke det samme som deg"

Skrevet

Okei... Hvordan tror du baby vil se på deg når den blir født da? Jeg er veldig opptatt av å få et godt forhold til babyen min, og tenker at det grunnleggende starter nå. Ellers er jeg jo bare hvem som helst liksom...

På tross av manglende underholdning til babyen i magen så var hun ganske klar og tydelig på hvem som var hennes mor fra hun kom ut, gitt. Kanskje hun bare var et geni og forsto umiddelbart hvem jeg var eller så kan det hende at det bare var naturen som gikk sin gang. Ikke lett å si...

Skrevet

Så koselig 😊 Men er du ikke redd den vil bli mer knyttet til skuespillerne der enn til deg og barnefar?

Skrevet

På tross av manglende underholdning til babyen i magen så var hun ganske klar og tydelig på hvem som var hennes mor fra hun kom ut, gitt. Kanskje hun bare var et geni og forsto umiddelbart hvem jeg var eller så kan det hende at det bare var naturen som gikk sin gang. Ikke lett å si...

Litt flaks må man ha 😊

Skrevet

Hahahaha, likte denne tråden  :ler2:

Anonymous poster hash: 4d548...159
Skrevet

Kjeftet på og flirte med storebrødrene hennes, hørte på kygo, gikk på aerobictimer, kranglet med elskeren min fordi hun ikke var hans baby... tror hun var mer enn nok underholdt inni magen med mitt kaotiske liv.

Anonymous poster hash: e26dc...9f0

Skrevet

Jeg har tatt ulønnet permisjon for å kunne preppe babyen før fødsel.

3 timer med klassisk musikk. En time med gjennomgang av irregulære tyske verb. To timer med yoga og mindfulness. Også snakker jeg selvsagt konstant.

Blir deilig å kunne slappe mer av etter fødsel!

Anonymous poster hash: 9d3a6...414

Skrevet

Så koselig 😊 Men er du ikke redd den vil bli mer knyttet til skuespillerne der enn til deg og barnefar?

Nei. Tvert imot tror jeg baby vil hente mye inspirasjon i Juni og co, og ettersom hun vokser til arbeide hardt for å få like imponerende meritter som disse hotellsjefene 👍🏻👩🏼🏨💳💵💶

Skrevet

Nei. Tvert imot tror jeg baby vil hente mye inspirasjon i Juni og co, og ettersom hun vokser til arbeide hardt for å få like imponerende meritter som disse hotellsjefene 👍🏻👩🏼🏨💳💵💶

Liker tanken :-)

Skrevet

Vi hører på metallica og headbanger.

Anonymous poster hash: b2871...479

Skrevet

8 sesonger med Dexter. Dere tror ikke han ble påvirket av det?? Av og til biter han meg i puppen! Og han følger nøye med knivene når vi spiser 😱😱😱

Skrevet

Vi spiller monopol sammen. Yatzy hvis vi kjeder oss etter Urix. Vi ser helst Nytt på nytt, og tar oss en twerk til Shaggy- Mr Bombastic eller Cotton Eye Joe.

Anonymous poster hash: c314a...fc8

Skrevet

Jeg opererte inn en iPad så babyen ikke skulle kjede seg sånn der inne

Anonymous poster hash: 850cf...3a8

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Mitt barn skal bli noe stort så her har vi fokusert på algebra. Barnet svarer på spørsmål ved hjelp av bevegelser:

ett spark= ja,

to spark =nei,

albue på tvers over magen = vet ikke,

tramping på urinblæra = eg gjer fanden!

Skrevet

Mitt barn skal bli noe stort så her har vi fokusert på algebra. Barnet svarer på spørsmål ved hjelp av bevegelser:

ett spark= ja,

to spark =nei,

Oi, hvordan har du fått til det?

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

ett spark= ja,

to spark =nei,

Oi, hvordan har du fått til det?

Er jo enkelt for meg, jeg leser jo bare opp oppgavene og stiller spørsmål ala "vil du dele på x" og "skal vi sette 3 utenfor parantesen". Så svarer fosteret ved hjelp av bevegelser. Men for å være helt ærlig så tror jeg at hun er mindre begavet. Hun svarer mye feil, så mye at en nesten skulle tro at bevegelsene hennes var helt tilfeldig. Veldig skuffende siden jeg er så flink selv.

Skrevet

Å noen som påstå at mitt spørsmål for dager siden var det dummeste,dette var da enda verre hehe!

Anonymous poster hash: 3a105...5cb
Skrevet

Å noen som påstå at mitt spørsmål for dager siden var det dummeste,dette var da enda verre hehe!

Anonymous poster hash: 3a105...5cb

Hvorfor er dette så dumt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...