Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #26 Skrevet 8. februar 2016 Barnet var ca ett for hun fikk vaksine. Barnet krabbet rundt, men reiste seg ikke eller viste tegn til det. Likevel drev mammaen hele tiden og hauset barnet opp etter armene for at hun skulle gå rundt. Så hun slang rundt på beina hengende etter armene. Hun var kun nedi gulvet med tærne og så jo tydelig at hun ikke greide sette ned foten skikkelig, men bare måtte støtte "noe" nedi gulvet siden hun ble dratt rundt etter armene. Hun fikk tom på sko å måtte "gå" ut selv, dvs ble dratt ut etter armene. Er dette bra for barnet da? Tvinge på gåing før de er klare? Nå var denne mammaen veldig masete og slitsom generelt. I løpet av kvarteret jeg så dem så sa hun ikke noe annet enn barnets navn til barnet, med litt ulikt tonefall. Ros var navnet sagt mildt, irettesettelse var barnets navn sagt strengt. Så barnet fikk aldri beskjed om noe, ikke hva som var bra eller hva som hun gjorde galt, fikk bare ropt navnet sitt etter seg. Barnet herjet rundt, og moren løp etter og ropte navnet. Slitsomt! Og så opp etter armene. Er dette bra og normalt? Anonymous poster hash: d6fbe...608 I alle dager. Høres ut som overhøringen om at barnet ikke fikk vaksine før det var ett, gjorde at du etterpå ble helt opphengt i å kritisere den damen. Skaff deg en hobby eller noe. Anonymous poster hash: 50d75...17d Tror du bør ta på lesebrillene dine... Anonymous poster hash: 0d89c...158 Det HI nevner er bagateller, og hun hadde neppe klart å legge merke til noe positivt i den situasjonen med den innstillingen som skinner gjennom her. Å legge merke til enkelte ting man selv ville ha gjort annerledes, det er en ting. Det å poste et slikt innlegg her inne, tyder derimot på at HI er glad i baksnakking og liker å fremstille ting slik at hun kan føle seg bedre enn andre. Anonymous poster hash: 50d75...17d Pass på deg selv. For min del høres det mer ut som om det er du som snakker stygt om HI, på veldig lite grunnlag. Anonymous poster hash: 9c9ce...e8c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #27 Skrevet 8. februar 2016 Barnet var ca ett for hun fikk vaksine. Barnet krabbet rundt, men reiste seg ikke eller viste tegn til det. Likevel drev mammaen hele tiden og hauset barnet opp etter armene for at hun skulle gå rundt. Så hun slang rundt på beina hengende etter armene. Hun var kun nedi gulvet med tærne og så jo tydelig at hun ikke greide sette ned foten skikkelig, men bare måtte støtte "noe" nedi gulvet siden hun ble dratt rundt etter armene. Hun fikk tom på sko å måtte "gå" ut selv, dvs ble dratt ut etter armene.Er dette bra for barnet da? Tvinge på gåing før de er klare?Nå var denne mammaen veldig masete og slitsom generelt. I løpet av kvarteret jeg så dem så sa hun ikke noe annet enn barnets navn til barnet, med litt ulikt tonefall. Ros var navnet sagt mildt, irettesettelse var barnets navn sagt strengt. Så barnet fikk aldri beskjed om noe, ikke hva som var bra eller hva som hun gjorde galt, fikk bare ropt navnet sitt etter seg. Barnet herjet rundt, og moren løp etter og ropte navnet. Slitsomt! Og så opp etter armene.Er dette bra og normalt?Anonymous poster hash: d6fbe...608 I alle dager. Høres ut som overhøringen om at barnet ikke fikk vaksine før det var ett, gjorde at du etterpå ble helt opphengt i å kritisere den damen. Skaff deg en hobby eller noe. Anonymous poster hash: 50d75...17d Hæ? Om barnet hadde fått vaksine før aner jeg da ikke! Men siden vi her får vaksine på 5mnd ktrl og ettår, så antok jeg barnet var ett og ikke 5 mnd... Snakker om å lese det en vil! Skaff deg briller eller noe! Anonymous poster hash: d6fbe...608
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #28 Skrevet 8. februar 2016 Barnet var ca ett for hun fikk vaksine. Barnet krabbet rundt, men reiste seg ikke eller viste tegn til det. Likevel drev mammaen hele tiden og hauset barnet opp etter armene for at hun skulle gå rundt. Så hun slang rundt på beina hengende etter armene. Hun var kun nedi gulvet med tærne og så jo tydelig at hun ikke greide sette ned foten skikkelig, men bare måtte støtte "noe" nedi gulvet siden hun ble dratt rundt etter armene. Hun fikk tom på sko å måtte "gå" ut selv, dvs ble dratt ut etter armene. Er dette bra for barnet da? Tvinge på gåing før de er klare? Nå var denne mammaen veldig masete og slitsom generelt. I løpet av kvarteret jeg så dem så sa hun ikke noe annet enn barnets navn til barnet, med litt ulikt tonefall. Ros var navnet sagt mildt, irettesettelse var barnets navn sagt strengt. Så barnet fikk aldri beskjed om noe, ikke hva som var bra eller hva som hun gjorde galt, fikk bare ropt navnet sitt etter seg. Barnet herjet rundt, og moren løp etter og ropte navnet. Slitsomt! Og så opp etter armene. Er dette bra og normalt?Anonymous poster hash: d6fbe...608 I alle dager. Høres ut som overhøringen om at barnet ikke fikk vaksine før det var ett, gjorde at du etterpå ble helt opphengt i å kritisere den damen. Skaff deg en hobby eller noe.Anonymous poster hash: 50d75...17d Enig med denne. Om du oppriktig hadde lurt så kunne du jo spurt helsesøster når du først var der, så hadde du fått et kvalifisert svar.Anonymous poster hash: ba0f0...dda [/ Beklager at jeg antok at jeg kunne få fornuftige svar her inne. Det skal ikke gjenta seg! Anonymous poster hash: d6fbe...608
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #29 Skrevet 8. februar 2016 Barnet var ca ett for hun fikk vaksine. Barnet krabbet rundt, men reiste seg ikke eller viste tegn til det. Likevel drev mammaen hele tiden og hauset barnet opp etter armene for at hun skulle gå rundt. Så hun slang rundt på beina hengende etter armene. Hun var kun nedi gulvet med tærne og så jo tydelig at hun ikke greide sette ned foten skikkelig, men bare måtte støtte "noe" nedi gulvet siden hun ble dratt rundt etter armene. Hun fikk tom på sko å måtte "gå" ut selv, dvs ble dratt ut etter armene.Er dette bra for barnet da? Tvinge på gåing før de er klare?Nå var denne mammaen veldig masete og slitsom generelt. I løpet av kvarteret jeg så dem så sa hun ikke noe annet enn barnets navn til barnet, med litt ulikt tonefall. Ros var navnet sagt mildt, irettesettelse var barnets navn sagt strengt. Så barnet fikk aldri beskjed om noe, ikke hva som var bra eller hva som hun gjorde galt, fikk bare ropt navnet sitt etter seg. Barnet herjet rundt, og moren løp etter og ropte navnet. Slitsomt! Og så opp etter armene.Er dette bra og normalt?Anonymous poster hash: d6fbe...608 I alle dager.Høres ut som overhøringen om at barnet ikke fikk vaksine før det var ett, gjorde at du etterpå ble helt opphengt i å kritisere den damen. Skaff deg en hobby eller noe.Anonymous poster hash: 50d75...17d Tror du bør ta på lesebrillene dine...Anonymous poster hash: 0d89c...158 Det HI nevner er bagateller, og hun hadde neppe klart å legge merke til noe positivt i den situasjonen med den innstillingen som skinner gjennom her. Å legge merke til enkelte ting man selv ville ha gjort annerledes, det er en ting.Det å poste et slikt innlegg her inne, tyder derimot på at HI er glad i baksnakking og liker å fremstille ting slik at hun kan føle seg bedre enn andre. Anonymous poster hash: 50d75...17d Herregud! Det er da slikt som postes her inne! Hjelp meg hvor hårsåre folk er! Anonymous poster hash: d6fbe...608
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #30 Skrevet 8. februar 2016 Jeg var på helsestasjonen i dag, babyen min fikk vaksne og hår ikke enda... Hvis det er meg du sikter til så synes jeg fu overdriver! Jeg sa ikke navnet SÅ mange ganger. Jeg føler heller ikke at jeg tvinger barnet mitt til å gå, jeg prøver bare å oppmuntre/forsøke. Vi kjøpte sko, men når vi tar på det vil h*n ikke sette ned bena... Når vi er hjemme sitter jeg på gulvet og støtter barnet... Jeg ble ganske såret og skuffet nå hi Anonymous poster hash: c6775...d1b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #31 Skrevet 8. februar 2016 Jeg var på helsestasjonen i dag, babyen min fikk vaksne og hår ikke enda... Hvis det er meg du sikter til så synes jeg fu overdriver! Jeg sa ikke navnet SÅ mange ganger. Jeg føler heller ikke at jeg tvinger barnet mitt til å gå, jeg prøver bare å oppmuntre/forsøke. Vi kjøpte sko, men når vi tar på det vil h*n ikke sette ned bena... Når vi er hjemme sitter jeg på gulvet og støtter barnet... Jeg ble ganske såret og skuffet nå hiAnonymous poster hash: c6775...d1b Haha, bra forsøk! Anonymous poster hash: d6fbe...608
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #32 Skrevet 8. februar 2016 Det er ivertfall ikke normalt å sitte og observere andre. Hadde jeg vært den andre mamman hadde jeg blitt sikkelig irritert og bedt deg forkusere på ditt eget barn istedenfor å sitte å stirre på oss.Anonymous poster hash: 02874...1fa Med den ropinga hun holdt med på så tok hun all oppmerksomhet. Trengte ikke stirre for å få med seg henne. Jeg satt nå og ammet så jeg måtte jo bare være der, umulig å stenge henne ut. Anonymous poster hash: d6fbe...608 Ammer du i et kvarter? Anonymous poster hash: ca0ed...ee6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #33 Skrevet 8. februar 2016 Barnet var ca ett for hun fikk vaksine. Barnet krabbet rundt, men reiste seg ikke eller viste tegn til det. Likevel drev mammaen hele tiden og hauset barnet opp etter armene for at hun skulle gå rundt. Så hun slang rundt på beina hengende etter armene. Hun var kun nedi gulvet med tærne og så jo tydelig at hun ikke greide sette ned foten skikkelig, men bare måtte støtte "noe" nedi gulvet siden hun ble dratt rundt etter armene. Hun fikk tom på sko å måtte "gå" ut selv, dvs ble dratt ut etter armene. Er dette bra for barnet da? Tvinge på gåing før de er klare? Nå var denne mammaen veldig masete og slitsom generelt. I løpet av kvarteret jeg så dem så sa hun ikke noe annet enn barnets navn til barnet, med litt ulikt tonefall. Ros var navnet sagt mildt, irettesettelse var barnets navn sagt strengt. Så barnet fikk aldri beskjed om noe, ikke hva som var bra eller hva som hun gjorde galt, fikk bare ropt navnet sitt etter seg. Barnet herjet rundt, og moren løp etter og ropte navnet. Slitsomt! Og så opp etter armene. Er dette bra og normalt? Anonymous poster hash: d6fbe...608 I alle dager. Høres ut som overhøringen om at barnet ikke fikk vaksine før det var ett, gjorde at du etterpå ble helt opphengt i å kritisere den damen. Skaff deg en hobby eller noe. Anonymous poster hash: 50d75...17d Tror du bør ta på lesebrillene dine... Anonymous poster hash: 0d89c...158 Det HI nevner er bagateller, og hun hadde neppe klart å legge merke til noe positivt i den situasjonen med den innstillingen som skinner gjennom her. Å legge merke til enkelte ting man selv ville ha gjort annerledes, det er en ting. Det å poste et slikt innlegg her inne, tyder derimot på at HI er glad i baksnakking og liker å fremstille ting slik at hun kan føle seg bedre enn andre. Anonymous poster hash: 50d75...17d Pass på deg selv. For min del høres det mer ut som om det er du som snakker stygt om HI, på veldig lite grunnlag. Anonymous poster hash: 9c9ce...e8c Det var rette ræva som feis.... Anonymous poster hash: 50d75...17d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #34 Skrevet 8. februar 2016 Det er ivertfall ikke normalt å sitte og observere andre. Hadde jeg vært den andre mamman hadde jeg blitt sikkelig irritert og bedt deg forkusere på ditt eget barn istedenfor å sitte å stirre på oss.Anonymous poster hash: 02874...1fa Med den ropinga hun holdt med på så tok hun all oppmerksomhet. Trengte ikke stirre for å få med seg henne. Jeg satt nå og ammet så jeg måtte jo bare være der, umulig å stenge henne ut. Anonymous poster hash: d6fbe...608 Ammer du i et kvarter?Anonymous poster hash: ca0ed...ee6 Jeg bruker ikke stoppeklokke akkurat, men pluss minus det ja. Kommer jo helt an på alt mulig. Anonymous poster hash: d6fbe...608
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #35 Skrevet 8. februar 2016 Det er ivertfall ikke normalt å sitte og observere andre. Hadde jeg vært den andre mamman hadde jeg blitt sikkelig irritert og bedt deg forkusere på ditt eget barn istedenfor å sitte å stirre på oss.Anonymous poster hash: 02874...1fa Med den ropinga hun holdt med på så tok hun all oppmerksomhet. Trengte ikke stirre for å få med seg henne. Jeg satt nå og ammet så jeg måtte jo bare være der, umulig å stenge henne ut. Anonymous poster hash: d6fbe...608 Ammer du i et kvarter? Anonymous poster hash: ca0ed...ee6 Det er da langt ifra unaturlig å amme i et kvarter eller til og med mye lengre enn det... Anonymous poster hash: 0d89c...158
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #36 Skrevet 8. februar 2016 Slutt å vær så jævla raus og å tro det beste om alle da, folkens. Det er bare slik at noen mødre er noen nek og den dama HI beskriver høres ut som et ekte nek! HI, jeg skjønner godt du reagerer, det hadde jeg også gjort. Anonymous poster hash: 79a2c...2dc
Gjest Antarctica Skrevet 8. februar 2016 #37 Skrevet 8. februar 2016 De skal reise seg opp og gå selv.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #38 Skrevet 8. februar 2016 Det er ivertfall ikke normalt å sitte og observere andre. Hadde jeg vært den andre mamman hadde jeg blitt sikkelig irritert og bedt deg forkusere på ditt eget barn istedenfor å sitte å stirre på oss.Anonymous poster hash: 02874...1fa Med den ropinga hun holdt med på så tok hun all oppmerksomhet. Trengte ikke stirre for å få med seg henne. Jeg satt nå og ammet så jeg måtte jo bare være der, umulig å stenge henne ut. Anonymous poster hash: d6fbe...608 Ammer du i et kvarter? Anonymous poster hash: ca0ed...ee6 Det er da langt ifra unaturlig å amme i et kvarter eller til og med mye lengre enn det... Anonymous poster hash: 0d89c...158 Synes det er veldig lenge. Mine babyer blir mett etter 5 minutter Anonymous poster hash: ca0ed...ee6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #39 Skrevet 10. februar 2016 Den atferden du observerte... Den KAN jo ha noe at moren merket dine svært så kritiske øyne å gjøre. Jeg har den høyeste pedagogiske utdannelsen som går Ann i Norge (rettet mot barn), har to barn selv, 20 års jobberfaring og er en god og trygg mor. Allikevel får slike stirrende og kritiske øyne meg til å føle at jeg gjør noe galt, noe som fører til at jeg sier og gjør mye dumt, som jeg vanligvis ikke gjør. Skjønner ikke hvorfor du måtte stirre så fælt? Tenker du at du er en bedre mor? Pg hvilke signaler gir du dine egne barn, som observerer sin mor i 15 minutter stirrende med en kritisk mine på andre foreldre.. Anbefaler deg å gå i deg selv. Prøv å sette deg i hennes situasjon neste gang det er du som opplever kritiske øyne fra en annen mor. Anonymous poster hash: bee00...b13
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #40 Skrevet 10. februar 2016 Den atferden du observerte... Den KAN jo ha noe at moren merket dine svært så kritiske øyne å gjøre. Jeg har den høyeste pedagogiske utdannelsen som går Ann i Norge (rettet mot barn), har to barn selv, 20 års jobberfaring og er en god og trygg mor. Allikevel får slike stirrende og kritiske øyne meg til å føle at jeg gjør noe galt, noe som fører til at jeg sier og gjør mye dumt, som jeg vanligvis ikke gjør. Skjønner ikke hvorfor du måtte stirre så fælt? Tenker du at du er en bedre mor? Pg hvilke signaler gir du dine egne barn, som observerer sin mor i 15 minutter stirrende med en kritisk mine på andre foreldre.. Anbefaler deg å gå i deg selv. Prøv å sette deg i hennes situasjon neste gang det er du som opplever kritiske øyne fra en annen mor. Anonymous poster hash: bee00...b13 Hvem har sagt at jeg stirret? Med kritiske øyne? Gikk ikke an å misse showet hennes når vi nå engang var i samme rom. Jeg sa tom hei til henne når jeg kom inn å satte meg med et smil. Tenk det du, jeg fæle mennesket.. Jeez! Anonymous poster hash: d6fbe...608
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #41 Skrevet 10. februar 2016 Den atferden du observerte... Den KAN jo ha noe at moren merket dine svært så kritiske øyne å gjøre. Jeg har den høyeste pedagogiske utdannelsen som går Ann i Norge (rettet mot barn), har to barn selv, 20 års jobberfaring og er en god og trygg mor. Allikevel får slike stirrende og kritiske øyne meg til å føle at jeg gjør noe galt, noe som fører til at jeg sier og gjør mye dumt, som jeg vanligvis ikke gjør. Skjønner ikke hvorfor du måtte stirre så fælt? Tenker du at du er en bedre mor? Pg hvilke signaler gir du dine egne barn, som observerer sin mor i 15 minutter stirrende med en kritisk mine på andre foreldre.. Anbefaler deg å gå i deg selv. Prøv å sette deg i hennes situasjon neste gang det er du som opplever kritiske øyne fra en annen mor. Anonymous poster hash: bee00...b13 Hvem har sagt at jeg stirret? Med kritiske øyne? Gikk ikke an å misse showet hennes når vi nå engang var i samme rom. Jeg sa tom hei til henne når jeg kom inn å satte meg med et smil. Tenk det du, jeg fæle mennesket.. Jeez! Anonymous poster hash: d6fbe...608 Og min lille baby som lå med lukkede øyne og koste seg med puppen tok nok ikke skade annet enn evt ropinga hennes... Anonymous poster hash: d6fbe...608
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #42 Skrevet 10. februar 2016 Wow hi...du virker jammen som et varmt og raust menneske. Eller ikke. Dette basert på observasjon av dine svar i denne tråden......... Anonymous poster hash: 8d9ae...410
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #43 Skrevet 10. februar 2016 Den atferden du observerte... Den KAN jo ha noe at moren merket dine svært så kritiske øyne å gjøre. Jeg har den høyeste pedagogiske utdannelsen som går Ann i Norge (rettet mot barn), har to barn selv, 20 års jobberfaring og er en god og trygg mor. Allikevel får slike stirrende og kritiske øyne meg til å føle at jeg gjør noe galt, noe som fører til at jeg sier og gjør mye dumt, som jeg vanligvis ikke gjør. Skjønner ikke hvorfor du måtte stirre så fælt? Tenker du at du er en bedre mor? Pg hvilke signaler gir du dine egne barn, som observerer sin mor i 15 minutter stirrende med en kritisk mine på andre foreldre.. Anbefaler deg å gå i deg selv. Prøv å sette deg i hennes situasjon neste gang det er du som opplever kritiske øyne fra en annen mor. Anonymous poster hash: bee00...b13 Igjen - man trenger da hverken stirre eller være unormalt nysgjerrig for å få med seg hva som foregår i et ganske lite rom? Når man sitter og ammer så er det da naturlig å kikke litt rundt seg og registrere hva andre som befinner seg i rommet gjør? Anonymous poster hash: 82ba1...7e8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #44 Skrevet 10. februar 2016 Wow hi...du virker jammen som et varmt og raust menneske. Eller ikke. Dette basert på observasjon av dine svar i denne tråden.........Anonymous poster hash: 8d9ae...410 Ja, og du er manifestasjonen på sympatisk eller? Anonymous poster hash: d6fbe...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå