Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #27 Skrevet 8. februar 2016 Blir noen striper colombiansk snø på fest Jeg har veldig posh vennekrets med høy sosial status og sånn er det nå engang der. Jeg bruker fordi jeg selv vil da, og ikke fordi jeg føler meg presset til det. Det håper jeg ingen gjør. Anonymous poster hash: e7741...35a De med knekk i knærne på Oslo S bruker det samme, så å skryte på seg posh vennekrets med høy sosial status for å rettferdiggjøre misbruket ditt, er flau lesing. Veien er ikke lang fra plysjsoffan på vestkanten, til et narkoreir på østkanten. Veien føles kanskje lang akkurat nå, men... Anonymous poster hash: a4b8d...766
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #28 Skrevet 8. februar 2016 Blir noen striper colombiansk snø på fest Jeg har veldig posh vennekrets med høy sosial status og sånn er det nå engang der. Jeg bruker fordi jeg selv vil da, og ikke fordi jeg føler meg presset til det. Det håper jeg ingen gjør. Anonymous poster hash: e7741...35a De med knekk i knærne på Oslo S bruker det samme, så å skryte på seg posh vennekrets med høy sosial status for å rettferdiggjøre misbruket ditt, er flau lesing. Veien er ikke lang fra plysjsoffan på vestkanten, til et narkoreir på østkanten. Veien føles kanskje lang akkurat nå, men... Anonymous poster hash: a4b8d...766 Jaha? Du snakker av erfaring? Kan forresten love deg at de med knekk i knærne på Oslo S prioriterer mer heavy greier enn en stripe kokain.. Anonymous poster hash: e7741...35a
megmegmeg Skrevet 8. februar 2016 #29 Skrevet 8. februar 2016 Har prøvd hasj sent i tenårene, var ikke noe for meg, kastet bare opp av det og har fått store mengder morfin på sykehuset , teller det? drikker sjeldent alkohol, liker ikke smaken...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #30 Skrevet 8. februar 2016 Prøve hasj på ferie i Amsterdam. Spydde og ble dårlig. Ellers ingenting, drikker sjelden alkohol også. Anonymous poster hash: 0e52f...dcf
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #31 Skrevet 8. februar 2016 Ja, har prøvd, men det var ikke noe for meg. Men er glad jeg har erfaring med meg, nå som barna nærmer seg tenårene. Anonymous poster hash: 984e9...fa8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #32 Skrevet 8. februar 2016 Blir noen striper colombiansk snø på fest Jeg har veldig posh vennekrets med høy sosial status og sånn er det nå engang der. Jeg bruker fordi jeg selv vil da, og ikke fordi jeg føler meg presset til det. Det håper jeg ingen gjør. Anonymous poster hash: e7741...35a De med knekk i knærne på Oslo S bruker det samme, så å skryte på seg posh vennekrets med høy sosial status for å rettferdiggjøre misbruket ditt, er flau lesing. Veien er ikke lang fra plysjsoffan på vestkanten, til et narkoreir på østkanten. Veien føles kanskje lang akkurat nå, men... Anonymous poster hash: a4b8d...766 Øøøøh, du kan umuuulig bo i Oslo sentrum. De med knekk i knærne tar nok ikke kokain nei. Der er det heroin,amfetamin og piller som gjelder. Og får de tak i kokain så er den banka ut 100000 ganger mer enn den sossen får tak i. Just saying! Anonymous poster hash: 32cad...525
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #33 Skrevet 8. februar 2016 Er 33 og har aldri prøvd noe narkotiske stoffer. Flere av vennene mine prøvde hasj i ungdomstiden, så jeg har inntrykk av at å ha prøvd det minst en gang er ganske vanlig. Jeg var også tilstede på fester hvor det ble røkt hasj og tatt sterkere ting som amfetamin. Opplevde aldri noe press selv om jeg ble tilbudt. Anonymous poster hash: 62462...345
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #34 Skrevet 8. februar 2016 Er ikke dum nok til å prøvd noe som helst. De som har det er idioter. Anonymous poster hash: 6765d...313
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #35 Skrevet 8. februar 2016 Nope (bortsett fra sterke smertestillende da, som Paralgin forte, men det var jo ikke noe jeg tok på gøy ) Kunne heller ikke falle meg inn. Anonymous poster hash: fad4e...de6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #36 Skrevet 8. februar 2016 Blir noen striper colombiansk snø på fest Jeg har veldig posh vennekrets med høy sosial status og sånn er det nå engang der. Jeg bruker fordi jeg selv vil da, og ikke fordi jeg føler meg presset til det. Det håper jeg ingen gjør. Anonymous poster hash: e7741...35a De med knekk i knærne på Oslo S bruker det samme, så å skryte på seg posh vennekrets med høy sosial status for å rettferdiggjøre misbruket ditt, er flau lesing. Veien er ikke lang fra plysjsoffan på vestkanten, til et narkoreir på østkanten. Veien føles kanskje lang akkurat nå, men... Anonymous poster hash: a4b8d...766 Nei hjelpes, de sløser ikke pengene sine på cola! De hadde vel ikke sagt nei takk, men junkiene i sentrum bruker ikke det altså. Anonymous poster hash: 6ecf9...75a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #37 Skrevet 8. februar 2016 Er ikke dum nok til å prøvd noe som helst. De som har det er idioter. Anonymous poster hash: 6765d...313 Hahaha, hvordan tror du DU fremstår, med slike uttalelser. Henger du fast på ungdomsskolenivå? Eller er du 19 kanskje? Du skal kunne slå i bordet med ganske mye her, for å demonstrere at du er hevet over minst 40% av Norges befolkning. Du fremstår rett og slett litt.... .....idiotisk. Anonymous poster hash: 6ecf9...75a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #38 Skrevet 8. februar 2016 Ulike former for marihuana/hasj,- røkt det. Har vel prøvd det 3-4 ganger. Opplevde egentlig ikke noe annet enn og bli nummen....På en måte. Tenkte ikke på det da,- men ble også litt paranoid og tenkte litt sånn "psykedelisk" på tingenes tilstand. Alle disse "prøvene" ble vel tatt i løpet av en periode på 2 mndr... To ganger etterpå,- flere måneder senere,- fikk jeg "rusen" tilbake,- den nummenheten, og samme "tankegangen",- og jeg besvimte. Har i tillegg hatt et par-tre "flashback til";- men ikke besvimt. Jeg "skjønte " da hva det var som kom over meg,- og bare aksepterte det, så gikk det over etter en stund. At jeg besvimte tror jeg mer var et resultat av at jeg ble litt skremt over hva som skjedde. Hasj er jo så uskyldig, og "flashback" er jo bare noe garvede narkomisbrukere får etter å ha blitt nykter... var aldri noe "hasj-motstander" før dette hendte,- men etterpå.... Pr i dag er det ingen som har fortalt at de har hatt samme opplevelser med alkohol, så jeg velger og tro at rusen fra alkohol er lettere og regulere og dermed mindre farlig for brukeren enn hva hasj er. Både der og da under inntak,- og i ettertid mtp senvirkninger. Men det viktigste argument for og IKKE lovliggjøre hasj/marihuana er likevel det faktum at vi ikke trenger et lovlig rusmiddel til,- da alkohol fører nok problem med seg. Og selv om det blir lovlig,- får man ikke bort smugling og ulovlig salg av et rusmiddel, og letter tilgjengelighet vil føre til at flere prøver.- og med flere som prøver så vil flere bli avhengig,- samme hvordan man vrir og vender på det....Blir man ikke alkoholiker,- så ender man med og bli avhengig av cannabis,- fordi begge deler er "lov og prøve";-For å sette det på spissen. I dag vil en god del velge bort og prøve cannabis,- fordi det er ulovlig....Og blant disse finnes det nok en del som hadde blitt avhenigg om de hadde "fått prøve"... Anonymous poster hash: eccbe...c68
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #39 Skrevet 8. februar 2016 Ikke annet enn det jeg fikk "servert" da jeg var innlagt på sykehus i noen uker..... MEN jeg er gammel da - over 40 Anonymous poster hash: 690f8...68d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #40 Skrevet 8. februar 2016 Knekk i knærene tar striper? Hahahah du må bare være dum og naiv. Der i gården er det heroin som gjelder. Anonymous poster hash: aeb65...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå