Gå til innhold

Har du prøvd narkotiske stoffer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri prøvd meg på annet enn alkohol, og har inntrykk av at jeg er den eneste 35-åringen som aldri  i det minste har brukt litt hasj. Hva med dere? Og i så fall hvilket stoff?

Anonymous poster hash: 2becf...657
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hasj to ganger og kokain noen ganger i ungdomsårene

Anonymous poster hash: 23b56...8fd

Skrevet

Røyket hasj og mariahuana en god del ganger. Og en gang kokain.

Anonymous poster hash: aeb65...d23

Skrevet

Jeg tror ikke det er sååå vanlig. I min oppvekst så man litt rart og med skråblikk på de man viste drev med dop. Av klassen min på ungdomsskolen var det kanskje bare tre-fire stk som man vet prøvde noe, selv om dop ikke akkurat var vanskelig å få tak i. Jeg er 25 år forresten, men ikke akkurat vokst opp i en storby. 

Jeg har røyket mye hasj og tatt mye amfetamin, prøvd kokain, ghb, ecstacy og lsd. Har ikke rørt noe som helst på mange år nå.

Anonymous poster hash: 02b27...91d
Skrevet

Har prøvd hasj noen få ganger, men det er 20 år siden.

Aldri mer!!

Anonymous poster hash: e4f1d...539

Skrevet

Jeg er 38 år og har aldri prøvd røyk en gang. Har riktignok vært ivrig på alkoholen i 20-årene, men har sluttet med det også...

Anonymous poster hash: 45a2a...87e

Skrevet

Jeg er også 35 og har heller aldri prøvd noen narkotiske stoffer. Jeg har bare drukket alkohol. Men er ikke så glad i alkohol heller. Liker ikke å miste kontrollen.

Anonymous poster hash: 26ca6...394

Skrevet

Jeg er 33. Aldri prøvd noe.

Anonymous poster hash: 9d1d8...c4b

Skrevet

Prøvde marihuana engang på ungdomsferie i syden når vi var 19 😂 Merket ingenting weow bortsett fra at jeg ville spise alt mulig

Anonymous poster hash: 89849...77e

Skrevet

Ja, kokain, amfetamin, weed, extacy, noen syntetiske stoffer (som ble kjøpt lovlig i landet jeg var i). Det meste i min ville ungdom. Kun tatt kokain de seneste årene. Ikke planer om å gjøre det igjen, men bærer absolutt ikke preg av det i dag.

Anonymous poster hash: 9d39b...a74

Skrevet

Har forsøkt hasj, holdt med den ene gangen. Har også prøvd effedrin i et desperat forsøk på slanking. Har aldri vært så sikker på at jeg skulle dø av overskrift hjerte, så aldri igjen på det heller

Anonymous poster hash: d6e0b...12a

Skrevet

Ikke annet enn på sykehus.

Anonymous poster hash: afee9...3fd

Skrevet

Var innbitt motstander, og prøvde ikke noe før jeg var 32. Prøvde hasj, likte det dårlig, så ble jeg tilbudt weed noen måneder senere, og det var noe annet. Det likte jeg veldig godt, og bruker det når jeg har anledning og vil kose meg.

Anonymous poster hash: 6ecf9...75a

Skrevet

Selvfølgelig ikke, annet enn morfin, på sykehus.

Anonymous poster hash: 9bad1...5ce

Skrevet

Nei, 39 år. Har ikke vært noe problem muligheten da. Langerne sto åpenlyst utenfor ungdomsdiscoet når jeg var 13..

Alkohol drakk vi hver helg i ungdommen.

Anonymous poster hash: 2b78f...298

Skrevet

Nei, drikker kun alkohol og har prøvd sigaretter. Hverken narkotika eller snus her i gården. 32 år.

Anonymous poster hash: d045c...a95

Skrevet

Nei, aldri prøvd noe annet enn alkohol.

Men jeg var faktisk den eneste i vennegjengen min som ikke tok noe som helst, jeg var ungdom da house-miljøet regjerte og det fulgte mye dritt med teknomusikken....

Anonymous poster hash: 78011...494
Skrevet

45, aldri prøvd noe narkotisk stoff. Få av de jeg kjenner som har gjort det også.

Anonymous poster hash: 5a491...8d2
Skrevet

Jeg er 20. Prøvd hasj en rekke ganger, røyka ganske fast enstund. Brukt amfetamin 6-7 ganger. Stopp med alt det etter gjentatte panikkanfall og hyppige angstanfall har fått et dårligere liv på alle måter etter, med akutte depresjoner, har hallusinert noen ganger, mest når jeg har blanda det med alkohol. Kan fortsatt drikke alkohol da håper jeg, uten å relatere til det andre og få panikk / angst. Prøvd det meste av piller, bortsett fra lsd og ecstasy

Anonymous poster hash: c61e1...f21
Skrevet

Marijuana, hasj, cocain, speed og extecy har jeg PRØVD før jeg fikk barn. Var en periode i livet der alt gikk til helvete og jeg gav faen.

Er 25år

Anonymous poster hash: 5d25b...bed

Skrevet

Blir noen striper colombiansk snø på fest ;)

Jeg har veldig posh vennekrets med høy sosial status og sånn er det nå engang der. Jeg bruker fordi jeg selv vil da, og ikke fordi jeg føler meg presset til det. Det håper jeg ingen gjør.

Anonymous poster hash: e7741...35a

Skrevet

Jeg er 36. Aldri prøvd annet enn røyk og alkohol

Anonymous poster hash: 40241...62b

Skrevet

Aldri :) Hadde noen runder med alkohol fra jeg var 18 til jeg ble 20. Rakk å feire 20-års dagen min, så ble jeg gravid med sønnen min, og siden da har jeg omtrent ikke rørt alkohol heller :) Vært på fest og drukket 3 ganger etter det, og nå er jeg 25 :) Tar meg gjerne en øl eller et glass vin på kvelden når ungene er i seng, men det er også veldig sjeldent. 1 gang i mnd ca. Hasj og andre stoffer er ikke veldig vanlig her jeg bor, og de få som har drevet med det og som driver med det nå er personer jeg har styrt unna. Ei venninne jeg hadde på ungdomsskolen prøvde hasj flere ganger, men når jeg fikk vite det valgte jeg selv å holde meg unna henne.

Anonymous poster hash: 1e3bf...314

Skrevet

ja.

Jeg studerte et år i utlandet fra 17-18 og da prøvde jeg for første gang å røyke weed. Da ble jeg veldig "høy" og fikk skikkelig lættis. Det var veldig gøy.

Så når jeg kom tilbake til Norge fikk jeg mulighet til å prøve igjen. Men, kvaliteten var virkelig ikke den samme, så aldri fått den gode rusen som jeg fikk i utlandet. Men jeg røykte av og på med weed og hasj i ca 1 år, og kanskje på fest i ny og ne. Men begynte etter en stund å utvikle litt "angst" og sluttet.

Har også tatt en del kokain (fest) og prøvd extacy en gang (da og fikk jeg skikkelig dårlig følelse etter en stund)

Nå er det mange, mange år siden jeg har rørt dop! Og sånn kommer det til å forbli. Men gjør meg ingenting at jeg har den erfaringen 🙃

Anonymous poster hash: bd4cd...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...