Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #26 Skrevet 6. februar 2016 Vi spiste fish'n chips til middag (med ris og saus med grønnsaker til i stedet for pommes frites). Snart skal vi ha potetgull og Pepsi Max. Haha, skulle ikke trodd vi begge hadde mastergrader når jeg leser det jeg skrev over. Karbohydrater, fett og salt er en uslåelig kombinasjon Anonymous poster hash: ebf78...565 Så du mener dere egentlig er for smarte til å spise sånn?? Herregud, er det mulig............ Anonymous poster hash: f33b0...1ea Absolutt ikke. Men jeg har inntrykk av at samfunnet mener det. Det er ikke forventet. Vi gir beng. Koser oss med Pepsi Max. Anonymous poster hash: ebf78...565
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #27 Skrevet 6. februar 2016 Vi hadde biff, fløtegratinertepoter og grønnsaker til middag. For første gang i historien spiste begge ungene alt på bordet. Ingen av de har vært noe glade i biff, så alltid blitt masse biff på oss og de har frotset i tilbehøret. Nå tok jeg akkurat muffins ut av ovnen, jeg fikk plutselig lyst på det ista. Så snart kan jeg lage glasur, det må appelsinmuffins ha. Har litt snop på bordet også, men det fristet meg ikke. Anonymous poster hash: efd86...bba
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #28 Skrevet 6. februar 2016 Vi spiste fish'n chips til middag (med ris og saus med grønnsaker til i stedet for pommes frites). Snart skal vi ha potetgull og Pepsi Max. Haha, skulle ikke trodd vi begge hadde mastergrader når jeg leser det jeg skrev over. Karbohydrater, fett og salt er en uslåelig kombinasjon Anonymous poster hash: ebf78...565 Hva spiser egentlig mennesker med mastergrad, i følge deg? Her i gården skal vi ha vårruller, salat, ris og cider. Anonymous poster hash: 0ba44...425 De spiser da mye forskjellig men av de vi kjenner (først og fremst familie, men også venner og bekjente) er det oftere de med yrkesutdanning som drikker Pepsi Max, og tar seg en grandis av og til, mens våre venner med mastergrad er mer opptatt av å lage kortreist økologisk mat fra bunnen med håndbryggeri-øl til. Satt litt på spissen, men likevel. Teit men sant Anonymous poster hash: ebf78...565
pia91 Skrevet 6. februar 2016 #29 Skrevet 6. februar 2016 Jeg holder på å lage amerikansk dipp med tortilla chips viss dere ikke har prøvd det så anbefaler jeg dere det Kjøttdeig Løk Salsa Philadelfia ost Goakomale Hvitløk Rømme Å tacosaus Gratineres med ost Naaaaamm 😀
3 i april Skrevet 6. februar 2016 #30 Skrevet 6. februar 2016 Har har spist Bali kyllinggryte nå er det smågodt, chips , pepsi max og sjokolade 😉 å alle kan vel se ut I fra menyen at verken jeg eller mannen har master 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå