Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Her har jeg og mannen tortilla chips, salsa og kald rosévin😊 Venter på at den bakte poteten skal bli ferdig, så blir det biff grønnsaker og en god soppsaus😃 Herlig med helg og fri😊 Anonymous poster hash: 33695...ac8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Vi spiste fish'n chips til middag (med ris og saus med grønnsaker til i stedet for pommes frites). Snart skal vi ha potetgull og Pepsi Max. Haha, skulle ikke trodd vi begge hadde mastergrader når jeg leser det jeg skrev over. Karbohydrater, fett og salt er en uslåelig kombinasjon Anonymous poster hash: ebf78...565
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Vi spiste fish'n chips til middag (med ris og saus med grønnsaker til i stedet for pommes frites). Snart skal vi ha potetgull og Pepsi Max. Haha, skulle ikke trodd vi begge hadde mastergrader når jeg leser det jeg skrev over. Karbohydrater, fett og salt er en uslåelig kombinasjon Anonymous poster hash: ebf78...565 Så du mener dere egentlig er for smarte til å spise sånn?? Herregud, er det mulig............ Anonymous poster hash: f33b0...1ea
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Vi spiste fish'n chips til middag (med ris og saus med grønnsaker til i stedet for pommes frites). Snart skal vi ha potetgull og Pepsi Max. Haha, skulle ikke trodd vi begge hadde mastergrader når jeg leser det jeg skrev over. Karbohydrater, fett og salt er en uslåelig kombinasjon Anonymous poster hash: ebf78...565 Hva spiser egentlig mennesker med mastergrad, i følge deg? Her i gården skal vi ha vårruller, salat, ris og cider. Anonymous poster hash: 0ba44...425
Gustav Klitt Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Haha lættis. Vi har også mastergrad og drikker Pepsi Max 😅
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Bacalao med loff og smør. Skulle gjerne hatt et glass rødvin også, men er gravid. Anonymous poster hash: 835cd...7b6
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Ostepop, pepsimax og pops. Yo. Anonymous poster hash: 9c8e3...4fd
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #8 Skrevet 6. februar 2016 Vi spiste fish'n chips til middag (med ris og saus med grønnsaker til i stedet for pommes frites). Snart skal vi ha potetgull og Pepsi Max. Haha, skulle ikke trodd vi begge hadde mastergrader når jeg leser det jeg skrev over. Karbohydrater, fett og salt er en uslåelig kombinasjon Anonymous poster hash: ebf78...565 Så egentlig spiste dere ris og fisk med saus og grønnsaker? Mastergrad 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 997f8...30a
Gustav Klitt Skrevet 6. februar 2016 #9 Skrevet 6. februar 2016 Ostepop, pepsimax og pops. Yo. Anonymous poster hash: 9c8e3...4fd Du må minst være doktorgradsstipendiat?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #10 Skrevet 6. februar 2016 På oss blir det biff med godt tilbehør, ungdommene er bortbedt på mat, så det blir bare oss to når minste er lagt 😊 Blir nok litt sjokolade og Pepsi Max også da! Anonymous poster hash: 997f8...30a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #11 Skrevet 6. februar 2016 Ostepop, pepsimax og pops. Yo. Anonymous poster hash: 9c8e3...4fd Du må minst være doktorgradsstipendiat?Næh, bor i en campingvogn på Mysen. Anonymous poster hash: 9c8e3...4fd
Marriet Skrevet 6. februar 2016 #12 Skrevet 6. februar 2016 schezuan med svin og grønnsaker. Blir enten øl eller Pepsi Max å drikke til. Etterpå skal vi ha masse smågodt til dessert Mannen sitter å spiser Sørlands chips nå som "forrett" og jeg blir gaaaal av spiselydene! Får komme meg på kjøkkenet
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #13 Skrevet 6. februar 2016 Strimlet kyllingfilet i oystersaus med råkostsalat i fullkorntortilla til middag. Nå spiser vi mørk sjokolade 70% med havsalt og pekannøtter. Jeg er vaskedame, haha Anonymous poster hash: 84bd0...68d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #14 Skrevet 6. februar 2016 Hadde hjemmelaget pizza med ungene tidligere. Nå har jeg smågodt, after eight, sombreros og urge. Anonymous poster hash: 27227...9d6
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #15 Skrevet 6. februar 2016 Tacoform Anonymous poster hash: fec27...974
liniss - mamma til tre små Skrevet 6. februar 2016 #17 Skrevet 6. februar 2016 Hehehe lo av den mastergrad kommentaren :-P Her blir det solo, paprika potetgull och melkesjokolade ! Yolo ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #18 Skrevet 6. februar 2016 Ingenting. Er uføretrygdet. Skulle ikke trodd det! Anonymous poster hash: b2d1f...657
Liljekonvall<3 Skrevet 6. februar 2016 #20 Skrevet 6. februar 2016 Isbiter på preggisen, igjen. (Ha'kke mastergrad, så jeg har ikke råd til noe annet)
Gemini77 Skrevet 6. februar 2016 #21 Skrevet 6. februar 2016 Et glass vann sittende på en trestol på sykehuset. Mannen akutt syk og innlagt på sykehuset og hele dagen har gått i prøver på akuttmottaket. Nå er der CT og forhåpentligvis ordentlig rom og jeg kan dra hjem til barna mine for en liten kos før leggetid..
Gustav Klitt Skrevet 6. februar 2016 #22 Skrevet 6. februar 2016 Et glass vann sittende på en trestol på sykehuset. Mannen akutt syk og innlagt på sykehuset og hele dagen har gått i prøver på akuttmottaket. Nå er der CT og forhåpentligvis ordentlig rom og jeg kan dra hjem til barna mine for en liten kos før leggetid.. Uffda. Håper det ordner seg.
Gemini77 Skrevet 6. februar 2016 #23 Skrevet 6. februar 2016 Et glass vann sittende på en trestol på sykehuset. Mannen akutt syk og innlagt på sykehuset og hele dagen har gått i prøver på akuttmottaket. Nå er der CT og forhåpentligvis ordentlig rom og jeg kan dra hjem til barna mine for en liten kos før leggetid..Uffda. Håper det ordner seg. Takk! 🌸
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #24 Skrevet 6. februar 2016 Revet kylling, ris, mais, paprika, Deilig!! Men jeg er kun fagarbeider da. Siden jeg er kokken i huset valgte jeg dette. Mannen min er brannmann så jeg vet ikke helt hva han burde spise??? Anonymous poster hash: 03915...cb4
kosemamma<3 Skrevet 6. februar 2016 #25 Skrevet 6. februar 2016 Veggisburger og søtpoteter 😁😁👍🏻 Og cola zero på glassflaske i store mengder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå