Elsker livet Skrevet 6. februar 2016 #26 Skrevet 6. februar 2016 Ikke øverst, det er fliser under, og de risikerer å falle to etasjer. Fra siste repo og ned til undeetasjen kan jeg leve med om de er store nok og har litt kontroll, men jeg har ikke vært vitne til at noen har prøvd det.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #27 Skrevet 6. februar 2016 Selvfølgelig får de lov til det Gjorde det selv som barn, og det er et gyllent barndomsminne Barna mine er veldig takknemlige for at de ikke kommer fra så stive hjem som enkelte av vennene deres. Anonymous poster hash: 5c83f...bfe Jeg er så glad du sa det. Det viser at jeg endelig har klart å bygge et mer presentabelt og "stivere" hjem enn det jeg kom fra, hvor alt ikke var så nøye. Mamma tenkte at så lenge ting er praktisk og ikke livsfarlig, var det greit. La barn være barn, liksom. Og at du sier det på den måten, som viser at du har en del forakt for slike overklassetendenser, bekrefter at jeg er på riktig vei med å distansere meg fra middelklassens verdier og over i en mer overklassehøflighet, som jeg ønsker. 😄 Anonymous poster hash: 024bd...628 😂😂😂 Anonymous poster hash: 5c83f...bfe Vil du heve deg over folket og støtte et klassesamfunn, får du kanskje begynne med språket? http://www.nrk.no/kultur/er-dette-_sinnssykt_-eller-_sykt__-1.7534423 Anonymous poster hash: 5c83f...bfe Poenget med linken var?Synes hun svarte deg på et bra språk jeg. Sett på eget språk? Gjør det! Anonymous poster hash: 359ab...fce Hun refererte nok til mitt opprinnelige innlegg hvor jeg brukte ordet "sykt". Det er ikke helt lett å bli kvitt innarbeidede vaner, men jeg skjerper meg mer i andre sammenhenger enn her inne. Og dessuten merker jeg at om man er veldig korrekt ellers blir det tatt litt humoristisk om man har noen folkelige uttrykk inni mellom. Anonymous poster hash: 024bd...628
Pengetreet Skrevet 6. februar 2016 #29 Skrevet 6. februar 2016 Ja det får hun lov til. Hun er forsiktig av seg og det er en av grunnene til at jeg sier ja. Hadde hun vært mer uvøren og ikke sett sin egen begrensning / likt å tøffe seg så ville jeg kanskje sagt nei eller laget noen begrensinger som kun nederst el.l.
MarianeA Skrevet 6. februar 2016 #30 Skrevet 6. februar 2016 Ja det får de lov til. Å de pleier å skli ned trappa på en madrass. Kjempemorsomt
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #31 Skrevet 6. februar 2016 Her er det lov. Anonymous poster hash: 15223...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå