Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Kort fortalt så traff jeg en mann og falt pladask. Vi holdt på noen måneder før jeg fant ut at han hadde dame! Da kom alle de klassiske forklaringene og unnskyldningene om at de ikke har det bra, at han skal gå fra henne, men hun er dårlig/psykisk, de har ikke sex og han er veldig, veldig glad i meg..Jeg ga han veldig kort tid på å ordne opp med henne, men han hadde hele tiden nye grunner til å utsette det. Så nå har jeg fått nok, jeg er ute av vårt "forhold", men jeg har sagt til han at han får være ærlig mot damen sin, om ikke, forteller jeg henne om oss og hvordan han faktisk er.. Han er rasende på meg og sier jeg ødelegger livet hans om jeg sier noe til henne, men det får meg faktisk bare til å få mer lyst å fortelle henne. For alt han er redd for nå, er at det skal komme ut og alt han sa til meg er jo tydelig bare tull og jeg var et morsomt knull så lenge det varte.. Så er jeg slem siden jeg forventer at han forteller, og om ikke forteller jeg? De har ikke barn og ikke felles bolig. Anonymous poster hash: f9f57...ff4
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Næh, du har skremt vettet av han så forhåpentligvis har han lært, men jeg hadde ikke gått videre med det... Anonymous poster hash: 1fbf3...919
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Nei, du er ikke den slemme her! Men er redd for at om du forteller det til henne, så blir du fremstilt som den slemme av han... Du er tøff som har kommet deg vekk fra han! Han er ingenting å samle på.. Om du velger å si noe til henne, så vær forberedt på at du kan bli den slemme.. Anonymous poster hash: 6d203...f62
Iiiiik Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Jeg er enig i dine vurderinger frem til trusselen om å si noe til dama hans. Hvorfor tenker du at det er nødvendig? At det er ditt ansvar? Hva er motivasjonen utover hevn?
Liljekonvall<3 Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Bra at du kom deg vekk!! Søppelmann! 😡 Men, jeg ville nok ikke sagt noe. Det er ikke ditt ansvar, og blir kun for å være hevngjerrig. Mest sannsynlig har hun en liten mistanke selv også.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 Han er ikke verdt ett sekund mer av din tid. Men jeg forstår ikke hvorfor den stakkars damen må utsettes for dette? Anonymous poster hash: ee8e6...914
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #7 Skrevet 5. februar 2016 Synes ikke du er den slemme her. Men, motivasjonen din virker å være drevet av hevnlyst. Når det er sagt så hadde jeg vært evig takknemlig for å få vite det, dersom det skulle vise seg at jeg tilbrakte timer av det dyrebare, korte livet mitt med en feig, løgnaktig besviker. Men, det er meg. Du kan ikke vite hvordan denne dama tenker. Dessuten gjør du det ikke for henne. Anonymous poster hash: 8dabe...8e7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #8 Skrevet 5. februar 2016 Gjør du det av hevn bør du ikke gjøre det. Gjør du det fordi du oppriktig mener at hun har rett til å vite og at du bryr deg om henne og hennes helse (regner med at dere ikke har brukt kondomer hele tiden.... og at det er stor sannsynlighet for at du ikke er/har vært den eneste han har hatt på si), da kan du si det. Men da må du gjøre det på en ordentlig måte. Jeg ville ønsket å vite! Anonymous poster hash: fe41a...171
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #9 Skrevet 5. februar 2016 Jeg driter i motivene dine. Jeg synes du burde si det til henne. Hvorfor skal hun bli behandlet som dritt av en mann hun ikke har barn med og som hun ikke bor med. Da får hun sjangs til å komme seg unna. Og nei du er ikke slem. Anonymous poster hash: 7d508...966
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #10 Skrevet 5. februar 2016 Generelt er jeg mot å oute andres utroskap. Men dette kan du godt si. Før hun forplikter seg mer. Anonymous poster hash: 1c8f3...213
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #11 Skrevet 5. februar 2016 Men, vi vet jo ikke om hun kanskje er gravid? Anonymous poster hash: ee8e6...914
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #12 Skrevet 5. februar 2016 Det handler nok litt om hevn ja, jeg er rasende! Jeg trodde jeg hadde truffet en flott og ærlig mann, også viste han seg å være en like stor dritt som mange andre menn. Samtidig har vel kjæresten hans rett til å vite? Jeg går ut ifra at de fleste ville visst? Jeg er klar over at jeg kan fremstå som den slemme, men i ytterste konsekvens har jeg nok av "bevis" på hvem som er kjip her.. Anonymous poster hash: f9f57...ff4
Surogvanskelig Skrevet 5. februar 2016 #13 Skrevet 5. februar 2016 Det handler nok litt om hevn ja, jeg er rasende! Jeg trodde jeg hadde truffet en flott og ærlig mann, også viste han seg å være en like stor dritt som mange andre menn. Samtidig har vel kjæresten hans rett til å vite? Jeg går ut ifra at de fleste ville visst? Jeg er klar over at jeg kan fremstå som den slemme, men i ytterste konsekvens har jeg nok av "bevis" på hvem som er kjip her.. Anonymous poster hash: f9f57...ff4 Du kan komme til å såre henne mer enn han...
Gjest GulleGo´ Skrevet 5. februar 2016 #14 Skrevet 5. februar 2016 Om jeg hadde en mann som hadde seg med andre mens vi var sammen, ville jeg gjerne visst om det så jeg kunne slengt klærne hans i en bag og rett ut vinduet. Om de ikke har barn sammen ser jeg absolutt ingen grunn til å være grei mot han her. Du sparer dama hans fra å gå inn i et mer seriøst forhold og du får hevn etter hvordan han behandlet deg. Om du føler for det, kjør på. Jeg syns ikke du er den slemme!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #15 Skrevet 5. februar 2016 På den ene siden kan du prise deg lykkelig over å være ferdig med han. Glem han og hans!! Ikke snu deg tilbake! På den andre siden,så fortjener kjæresten å vite Men det er ikke ditt ansvar Når han reagerer som han gjør,så beviser det at han ikke bryr seg om deg 😟😟 Du er tøff! For en drittsekk Anonymous poster hash: dab50...1bd
the amazing spidermamma Skrevet 5. februar 2016 #16 Skrevet 5. februar 2016 Jeg synes synd på dama hans som har en sånn drittkjæreste. Jeg mener ikke alltid at det er riktig å avsløre utroskap, men han har jo løyet både for deg og henne. Synes hun fortjener å vite.
Gjest Gul stjerne Skrevet 5. februar 2016 #17 Skrevet 5. februar 2016 Det handler nok litt om hevn ja, jeg er rasende! Jeg trodde jeg hadde truffet en flott og ærlig mann, også viste han seg å være en like stor dritt som mange andre menn. Samtidig har vel kjæresten hans rett til å vite? Jeg går ut ifra at de fleste ville visst? Jeg er klar over at jeg kan fremstå som den slemme, men i ytterste konsekvens har jeg nok av "bevis" på hvem som er kjip her..Anonymous poster hash: f9f57...ff4 Jeg liker det, kjør på. Hevn er det samme som å spa møkka tilbake dit den hører hjemme.
Gjest Antarctica Skrevet 5. februar 2016 #18 Skrevet 5. februar 2016 Hun bør nok vite at han spiller på to hester. Så kan hun lete etter en stødigere fyr å etablere seg med.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #19 Skrevet 6. februar 2016 Jeg bryr meg også fint lite om motivene dine. Hadde skjønt både hevn og ønsket om å gjøre det "riktige". For poenget er at hun får vite det, og det fortjener hun. Ingen mennesker, hverken menn eller kvinner, fortjener å bli lurt, og jeg syns at alle har et moralsk ansvar for å forsøke å hjelpe en som blir lurt. Vær forberedt på at du er den slemme ja. Min eks var utro mot meg, og da det kom fram(han sa det ikke selv), var det ikke måte på hvor horete og ond den andre dama var. Det kan godt hende, men hovedansvaret ligger fortsatt hos den som har partner. Jeg syns det sier mye om et menneske, hvis han blir tatt i utroskap og forsøker å skylde på noen andre. Anonymous poster hash: 28023...5c3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #20 Skrevet 6. februar 2016 Jeg ville visst det om min partner holdt på slik! Kjør på -fortell! Anonymous poster hash: f35c1...780
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #21 Skrevet 6. februar 2016 Jeg synes også det er likegyldig hva motivet er. Det blir heller ikke bedre eller verre om motivet er hevn/ikke hevn. Jeg ville gjerne ønsket å visst. Hun fortjener å vite før hun evt etablerer seg med han Anonymous poster hash: c49bf...115
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #22 Skrevet 6. februar 2016 Her hadde jeg nok trådd litt forsiktig... Du er den andre kvinnen, når elskeren din dumper deg springer du som en forsmådd kvinne til damen hans og sladrer... Du kommer til å bli fremstilt som utrolig patetisk og mest sansynlig bli et offer for bygdedyret uansett hvor mye beviser du har. Jeg veit ut fra det du skriver at slik er ikke det. Men, dette er historien med størst sannsynlighet blir servert fra han både til dama og på bygda. I tillegg så blir du nok fremstilt som den som la deg etter han og nektet å akseptere... Osv osv... Så for all del, hun har rett på å vite... Men, jeg hadde vært skeptisk... Anonymous poster hash: 55f45...eac
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #23 Skrevet 6. februar 2016 Jeg mener hun fortjener å vite før de går et skritt videre med, barn, hus osv Anonymous poster hash: dc2f7...bf1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #24 Skrevet 6. februar 2016 Hadde jeg vært deg hadde jeg kuttet all kontakt. Jeg hadde ikke blandet meg i noe. Du vet ikke hvilke evt psykisk sykdom kjæresten hans har, så dette kan slå hardt tilbake på deg. Av og til er det lurt å holde seg unna. Anonymous poster hash: 712e1...3ad
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #25 Skrevet 6. februar 2016 Hva er galt med hevn egentlig? Anonymous poster hash: 95a83...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå