Gå til innhold

Inspirert. Hvor mange piercinger har du og hvor er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 14 hull (tilsammen) i ørene, en i leppa,en i navelen og en i tunga 😊

Anonymous poster hash: d5428...5ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 5 hull i hver av ørene, 2 i brusken og redten nede på den ene og 1 i brusken og resten nede på sen andre siden. Har hatt i navlen, nesen, leppa og øyenbrynet. Navlen vaks ut, ble lei av nesen, leppa og øyenbrynet. Veldi fornøyd med de i ørene og funderer på flere.

Skrevet

Jeg har 3. En i hver øreflipp, og en i brusken øverst i øret. 

Skrevet

Nå er jeg sikkert i overkant opptatt av piercinger, men uansett.

Har en på hver side i overleppa, cheeks, en i nesevingen, septum og tunga. Har også tre i underleppa, men har sjelden piercingsmykker der.

Anonymous poster hash: e4615...021

Hva er septum? 

Har hatt i tungen og underlegen, men nå har jeg kun en medusa :)

Og hva er medusa? 

Jeg har kun hull i ørene, og regner ikke det som piercing. Da jeg var yngre, tok jeg flere hull i ørene, men de har grodd igjen nå. Jeg synes piercinger er kult, de signaliserer noe annet enn prektig og A4 i hvert fall. Synes dog det er kulere på en rocka 20-åring enn en skrukkete 50-åring. 

Skrevet

Har en på hver side i overleppa, cheeks, en i nesevingen, septum og tunga. Har også tre i underleppa, men har sjelden piercingsmykker der.

Hva er septum?

Og hva er medusa?

Jeg har kun hull i ørene, og regner ikke det som piercing. Da jeg var yngre, tok jeg flere hull i ørene, men de har grodd igjen nå. Jeg synes piercinger er kult, de signaliserer noe annet enn prektig og A4 i hvert fall. Synes dog det er kulere på en rocka 20-åring enn en skrukkete 50-åring.

Septum er sånn "oksering" i nesa (for å forklare det på en enkel måte) og medusa er midt på overleppa, altså rett under nesa.

Skrevet

Bare i ørene 😊 Har hatt i underleppen (på siden), i øyenbrynet og i nesa. Ikke samtidig da vel og merke :P

Skrevet (endret)

Hva er septum?

Og hva er medusa?

Medusa er overleppen ;)

Endret av siljeas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...