Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #26 Skrevet 6. februar 2016 Har 14 hull (tilsammen) i ørene, en i leppa,en i navelen og en i tunga 😊 Anonymous poster hash: d5428...5ee
QueeenBeee Skrevet 6. februar 2016 #27 Skrevet 6. februar 2016 Har 5 hull i hver av ørene, 2 i brusken og redten nede på den ene og 1 i brusken og resten nede på sen andre siden. Har hatt i navlen, nesen, leppa og øyenbrynet. Navlen vaks ut, ble lei av nesen, leppa og øyenbrynet. Veldi fornøyd med de i ørene og funderer på flere.
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2016 #28 Skrevet 6. februar 2016 Jeg har 3. En i hver øreflipp, og en i brusken øverst i øret.
Iiiiik Skrevet 6. februar 2016 #29 Skrevet 6. februar 2016 Nå er jeg sikkert i overkant opptatt av piercinger, men uansett. Har en på hver side i overleppa, cheeks, en i nesevingen, septum og tunga. Har også tre i underleppa, men har sjelden piercingsmykker der. Anonymous poster hash: e4615...021 Hva er septum? Har hatt i tungen og underlegen, men nå har jeg kun en medusa Og hva er medusa? Jeg har kun hull i ørene, og regner ikke det som piercing. Da jeg var yngre, tok jeg flere hull i ørene, men de har grodd igjen nå. Jeg synes piercinger er kult, de signaliserer noe annet enn prektig og A4 i hvert fall. Synes dog det er kulere på en rocka 20-åring enn en skrukkete 50-åring.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #30 Skrevet 6. februar 2016 Nå er jeg sikkert i overkant opptatt av piercinger, men uansett. Har en på hver side i overleppa, cheeks, en i nesevingen, septum og tunga. Har også tre i underleppa, men har sjelden piercingsmykker der. Anonymous poster hash: e4615...021 Hva er septum? Har hatt i tungen og underlegen, men nå har jeg kun en medusa Og hva er medusa? Jeg har kun hull i ørene, og regner ikke det som piercing. Da jeg var yngre, tok jeg flere hull i ørene, men de har grodd igjen nå. Jeg synes piercinger er kult, de signaliserer noe annet enn prektig og A4 i hvert fall. Synes dog det er kulere på en rocka 20-åring enn en skrukkete 50-åring. Septum er sånn "oksering" i nesa (for å forklare det på en enkel måte) og medusa er midt på overleppa, altså rett under nesa. Anonymous poster hash: e4615...021
megmegmeg Skrevet 7. februar 2016 #31 Skrevet 7. februar 2016 Bare i ørene 😊 Har hatt i underleppen (på siden), i øyenbrynet og i nesa. Ikke samtidig da vel og merke
siljeas Skrevet 8. februar 2016 #32 Skrevet 8. februar 2016 (endret) Nå er jeg sikkert i overkant opptatt av piercinger, men uansett. Har en på hver side i overleppa, cheeks, en i nesevingen, septum og tunga. Har også tre i underleppa, men har sjelden piercingsmykker der. Anonymous poster hash: e4615...021 Hva er septum? Har hatt i tungen og underlegen, men nå har jeg kun en medusa Og hva er medusa? Jeg har kun hull i ørene, og regner ikke det som piercing. Da jeg var yngre, tok jeg flere hull i ørene, men de har grodd igjen nå. Jeg synes piercinger er kult, de signaliserer noe annet enn prektig og A4 i hvert fall. Synes dog det er kulere på en rocka 20-åring enn en skrukkete 50-åring. Medusa er overleppen Endret 8. februar 2016 av siljeas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå