Gå til innhold

Inspirert. Hvor mange piercinger har du og hvor er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sikkert i overkant opptatt av piercinger, men uansett.

Har en på hver side i overleppa, cheeks, en i nesevingen, septum og tunga. Har også tre i underleppa, men har sjelden piercingsmykker der.

Anonymous poster hash: e4615...021

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen, men har alltid drømt om å ta i navelen. Nå er jeg 35 og har endelig trent meg til en flat mage, så jeg har lyst nå, men er redd alle vil tenke det er for seint og teit. Er det veldig vondt?

Anonymous poster hash: 11fdd...171
Skrevet

Ingen. 😉 Hadde i navlen, men tok den ut for 10 år siden. Hullet er der fortsatt! 😔

Anonymous poster hash: 5cc67...2c9

Skrevet

Ingen, hadde 2 øverst i øret, 1 i brystvorta og 1 i navlen til jeg var 21

Anonymous poster hash: 6ca03...dea

Skrevet

Har ingen nå, men hadde i navlen.. kroppen min støtet den ut, så ble ett stygt arr.. man vet aldri hvordan kroppen reagerer på sånne ting, så selv om jeg har lyst på flere nå, så tør jeg ikke 😕

Anonymous poster hash: 2b938...1ca

Skrevet

Nå har jeg bare i ørene, men har hatt i navelen, to i tunga, nippelen og overleppa.

Skrevet

Bare de to vanlige som "alle" jenter har, altså i hver sin øreflipp. Jeg kunne ikke tenke meg flere selv, men kan synes det er pent på andre med percinger på andre steder av kroppen også.

Anonymous poster hash: 33143...4f9
Skrevet

Bare i årene nå men har hatt i navelen og i tunga.

Skrevet

Har hatt i tungen og underlegen, men nå har jeg kun en medusa :)

Skrevet

Har kun i ørene nå. Tidligere har jeg hatt i tunga, halsen og underlivet. "Drog gutter" i min pure ungdom, da dette ikke var så vanlig. Nå synes jeg det bare er harry.

Anonymous poster hash: 0b47b...221
Skrevet

Har hatt i hånden, altså mellom tommel og pekefinger, to i tunga, en i navlen, overleppe, øyebryn og mye i ørene. Nå har jeg et hull i hver øreflipp og en ring i den lille tappen foran øregangen. alt annet er ute.

Anonymous poster hash: a0ada...38a
Skrevet

Nå har jeg bare 4 i ørene, og intimpiercing. Har hatt i tunge og navle før :)

Jeg er 35 år ;)

Anonymous poster hash: 256ef...d6a

Skrevet

Har ingen, men har alltid drømt om å ta i navelen. Nå er jeg 35 og har endelig trent meg til en flat mage, så jeg har lyst nå, men er redd alle vil tenke det er for seint og teit. Er det veldig vondt?

Anonymous poster hash: 11fdd...171

Jeg tok i navelen da jeg var 25, og følte det var litt sent. Men nå er jeg 40 og den er enda der! Overhodet ikke for gammel til en pynt på magen! Og det er ikke du heller, KJØR PÅ :D

Dessuten, hvem ser den? Veldig få!

For min del bare mannen, og jeg synes jeg ser rar ut når jeg tar den ut. Den må være der, den er en del av meg. Føler meg sexy med den, uten at noen ser den. Så den er egentlig til min egen nytelse ;)

Ellers en haug hull i ørene.

Anonymous poster hash: 4ef54...ee1

Skrevet

Hull i ørene, totalt 7 hull der, hvor kun 6 er i "bruk"
Har i navelen. bare ikke satt inn igjen smykket etter svangerskapet (fødte for snart 7 mnd siden)
Hadde madonna-piercing, men tror det har grodd igjen, ikke hatt i dobb der siden juni 2015.

Anonymous poster hash: e5714...a01
Skrevet

2 hull på hver side i ørene. Og en i brusken ved øreinngangen.

Anonymous poster hash: 05df8...f14

Skrevet

Et hull i hvert øre.

Mer enn det er harry.

Anonymous poster hash: 05421...15a

Skrevet

Har hatt i nesen to ganger, flere i ørene og en microdermal i nakken. Kroppen min reagerer på piercinger så alle utenom vanlige øreflippehull er tatt ut. Har en del tatoveringer og vil gjerne strekke øreflippene mine

Anonymous poster hash: 74fff...d80

Skrevet

Et hull i hvert øre.

Mer enn det er harry.

Anonymous poster hash: 05421...15a

Samme her, og enig. Piercinger i ansiktet (kanskje med unntak av en på sida av nesa, særlig blant indere) synes jeg ser veldig stygt ut. Det tar mye oppmerksomhet, og ser vondt ut.

Anonymous poster hash: 41e99...563

Skrevet

Ingen nå, men har hatt i øyenbrynet, tunga, nesa, leppa, brystvorten og navlen. Ingen på samme tid.

Anonymous poster hash: 0af03...6d3

Skrevet

Jeg har to, en i hver øreflipp.. kunne aldri i verden tenkt meg å ha piercing et annet sted (fikk hull i ørene da jeg var 6 år - og nei! det var ikke noe jeg valgte selv!)

Jeg synes piercinger andre steder er harry. For all del, hver sin smak, men pent er det ikke.

Anonymous poster hash: bf7f1...6b6
Skrevet

Nå har jeg bare i ørene (4 på det ene og 3 på det andre) tunga og intimpiercing.

Da jeg var yngre hadde jeg i øyenbrynet, Madonna, i underleppa både på sia og midten og brystvorta.

Ikke alle samtidig.

Holder meg til intimpiercingen og den i tunga nå. Ørene er jo noe de fleste har så de føler jeg egentlig ikke teller. :)

Anonymous poster hash: 89f5d...5aa

Skrevet

Har en i leppa og en i øre. Pleide å ha 1 i hver øre, en i tunga og snakebites. Vurderer å ta en til i leppa og en i nesa en siden jeg er ung og mamma så mene alle folk at det ikke er utsene til en "normal" mamma noe jeg syns er ganske teit 😑😑

Skrevet

Fem i ene øret, tre i andre.

Anonymous poster hash: c145c...207

Skrevet

Jeg synes ikke det er pent med piercinger i ansiktet så det har jeg aldri hatt.

Har 4 stykker i det ene øret, ett i det andre øret.

Jeg var av de første som tok i navelen, fikk en del oppmerksomhet på det. Ble stoppet på Carl Johan og spurt hvor jeg hadde gjort det 😉 Er vel ikke så mange som legger merke til en ring i navelen lenger så vanlig som det har blitt... Jeg gjorde det i 91/92 og tok den ut 4-5 år senere.

Anonymous poster hash: f62e6...446

Skrevet

Kun tunga nå, hatt i nesten 20 år. Hadde i brystvortene , navlen og ørene i en ti års tid men ble støtt ut i ene nipplen etter tiårs tid så tok dem begge ut og ble gravid så tok ut i navlen og. Hadde forresten de i ørene noen år ekstra da . Nipplene var veldig pent og selv om jeg har vært gravid og ammet peker puppene fremdeles rett frem så hadde vært fint med pynt i nipplene på nytt selv om jeg er snart 40 men vet ikke om jeg gidder i tilfelle de støtes ut.

Anonymous poster hash: 3312d...872

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...