Gå til innhold

Hvis fosteret dør i uke 15-16..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, ja, trist, og gruer meg helt sinnsykt til å fortelle det til barna. De gleder seg så veldig!

Anonymous poster hash: b20b7...76a

Stor trøsteklem til deg! Skjønner at du gruer deg til det, men vær ærlig det er det beste. Og barn har heller ikke vondt av å se at mor og far kan være triste og lei seg de også. Det blir bedre med tiden:)

Anonymous poster hash: 43a9e...a7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre 😔😔 Håper du får god støtte fra mannen og familien fremover. Det kan nok bli en tung tid. Husk at du har lov til å sørge, sykmelding er også helt normalt hvis du føler du trenger tid.

Jeg har selv mistet i uke 37, hjertet til babyen sluttet bare å slå, vi vet ikke hvorfor. Så jeg skjønner godt hva du må igjennom de neste dagene, ukene og månedene.

Jeg tror det kan være lurt å forberede seg på om dere vil se babyen etter fødsel, og om dere vil ha et gravsted til babyen, evt om han/hun skal begraves på gravlund eller i ukjent grav. I tillegg ville jeg tenkt på om dere skal kle på barnet egne klær. Kanskje har sykehuset fått klær av noen som har sydd selv som passer til alt for tidligfødte babyer? Eller dere kan kjøpe noen små prematur klær. Det er mye å tenke på i en sånn situasjon, ting man aldri har tenkt at man i det hele tatt skal være nødt til å ta stilling til om sin egen baby.

Sender dere mange gode tanker i den vanskelige tiden fremover. Klem 💙💚

Anonymous poster hash: b9f69...cc1

Skrevet

Så trist å høre 😔😔 Håper du får god støtte fra mannen og familien fremover. Det kan nok bli en tung tid. Husk at du har lov til å sørge, sykmelding er også helt normalt hvis du føler du trenger tid.

Jeg har selv mistet i uke 37, hjertet til babyen sluttet bare å slå, vi vet ikke hvorfor. Så jeg skjønner godt hva du må igjennom de neste dagene, ukene og månedene.

Jeg tror det kan være lurt å forberede seg på om dere vil se babyen etter fødsel, og om dere vil ha et gravsted til babyen, evt om han/hun skal begraves på gravlund eller i ukjent grav. I tillegg ville jeg tenkt på om dere skal kle på barnet egne klær. Kanskje har sykehuset fått klær av noen som har sydd selv som passer til alt for tidligfødte babyer? Eller dere kan kjøpe noen små prematur klær. Det er mye å tenke på i en sånn situasjon, ting man aldri har tenkt at man i det hele tatt skal være nødt til å ta stilling til om sin egen baby.

Oioioioi, uke 37, skjønner ikke hvordan du har klart deg! Hvordan tør man å bli gravid igjen da? (Hvis man tør) Hadde vært et nervevrak!

Takk for råd, og at du skriver, og alt godt til deg og! Klem 💚

Skrevet

Oioioioi, uke 37, skjønner ikke hvordan du har klart deg! Hvordan tør man å bli gravid igjen da? (Hvis man tør) Hadde vært et nervevrak!

Takk for råd, og at du skriver, og alt godt til deg og! Klem 💚

Jeg skjønner det i blant ikke selv heller. Det var grusomt, kan ikke beskrive det egentlig. Men tiden har gått, men sorgen er der fortsatt. Jeg har fått et barn i etterkant og er gravid med nr 3 nå, så det går. Svangerskapene er tunge men med god oppfølging fra sykehus kommer man seg gjennom det. 💚💚 Ønsker deg og familien alt godt og om det er ønsket deres så håper jeg det kommer en ny liten en i fremtiden💚💚 klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...