Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #26 Skrevet 4. februar 2016 Ja jeg fikk voldsoffererstatning på 60.000kr som de slapp å betale. Han ene har to unger. De er alle fire etnisk norske ja. De lever nok, uten en tanke på meg og uten dårlig samvittighet. Takk for støtten <3 Anonymous poster hash: 63c5b...4d5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #27 Skrevet 4. februar 2016 Herregud... . En varm klem til deg. Anonymous poster hash: 87d41...7bc
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #28 Skrevet 4. februar 2016 Menn fra alle etnisiteter voldtar, norske menn forgriper seg på alkolholpåvirkede kvinner og skjuler seg bak fylla eller sier det var frivillig. Utenlanske menn har kanskje ikke den samme festkulturen? De tyr til overfallsvoldtekter kanskje. Sykt er det uansett! Sender varme tanker til deg Anonymous poster hash: a3cd9...b7b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #29 Skrevet 4. februar 2016 Ja menn voldtar uansett hudfarge og kultur. Jeg var edru, de hadde drukket. De innrømte alt i avhør også men nekta straffeskyld. Det ble funnet en mengde biologiske spor på meg og på stedet jeg ble voldtatt. Var også flere øyevitner, 2 som så alt. Anonymous poster hash: 63c5b...4d5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #30 Skrevet 4. februar 2016 Hadde gjort alt jeg kunne for å gjøre livet deres så surt Som mulig !!!! Anonymous poster hash: a19cc...b42
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #31 Skrevet 4. februar 2016 Ja det ønsker jeg også men kan ikke fordi da blir jeg straffet. Men skulle gjerne sagt både navn og sted men risikerer da å bli straffa for ærekrenkelse - hurra rettsnorge ! Anonymous poster hash: 63c5b...4d5
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 4. februar 2016 #32 Skrevet 4. februar 2016 (endret) Helt forferdelig!! Alle gode tanker til deg HI, du er jo enormt sterk som skriver om dette. Det er flaut og forkastelig slik du har blitt behandlet av rettssystemet, og jeg blir stadig forbauset over menneskers ondskap.....:-( :-( GOD klem til deg <3 Endret 4. februar 2016 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #33 Skrevet 4. februar 2016 Kari Mari: Takk, sittet inni lenge men klarer ikke å være taus lenger. Eller hvert fall ikke helt. Er ganske sikker på at det er flere på forumet som enten vet hvem de er, vet hvem jeg er eller husker saken. Anonymous poster hash: 63c5b...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå