Gå til innhold

Jeg ble voldtatt som 14 åring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så tøft av deg å dele din opplevelse.

Skummet litt gjennom resten av bloggen din, og det som slår meg er at du trenger hjelp, kjære deg!

Skaff deg en god psykolog. Det kan (dessverre!!) hende rettssystemet ikke vil kunne hjelpe deg, men rettferdighet (eller evt.) hevn vil du aldri kunne få.

Det du derimot vil kunne få, er ro og fred for deg selv, og å ha det bra. På den måten vil du på en måte få hevn, fordi da lar du dem ikke få ødelegge for deg mer <3

Anbefaler mindfullness/meditasjon.

Men først og fremst, kom deg til en god psykolog som kan hjelpe deg med posttraumatisk stress og til å komme deg forbi dette.

Stor klem

Anonymous poster hash: 70bd2...f7e

Skrevet

Så grusomt 😢 Hjertet mitt blør for deg når jeg leser historien din 💔 Håper du får hjelp til å bearbeide det vonde! Ble de anmeldt?

Anonymous poster hash: 86c20...984

Skrevet

Anonym 1

Jeg går til psykolog. Gjort det i 17 år og 3 måneder.

Får meget god hjelp av helsevesenet

Anonymous poster hash: 63c5b...4d5

Skrevet

Jeg blir rasende på dine vegner

Tusen klemmer til deg

Anonymous poster hash: 155c3...d92

Skrevet

Herregud, noe så jævlig😢 Hvordan går det med deg i dag etter alt dette? Håper du har fått god hjelp til å bearbeide det.

Anonymous poster hash: 976cb...e4e

Skrevet

Stakkars deg HI. Fikk helt vondt av å lese det du skriver.

Er det noen som helst mulighet for å klage på henleggelsen av saken? Har du hatt en advokat som har sett på saken din de siste årene?

Anonymous poster hash: 3cabf...3a4

Skrevet

Statsadvokaten henla i oktober 2015 pga han mente jeg ikke hadde tatt nok skade.

Advokaten klaget.

Statsadblkaten henla i november 2015 for han mente det var foreldet.

Klaget til riksadvokaten. Han henla den 18 desember 2015 for han mente jeg ikke kunne bevise at jeg hadde fått psykiske vansker / ptsd av voldtektene men saken var ikke foreldet men krever nye bevis av vekt.

Går til psykolog og får god hjelp av helsevesenet

Hi

Skrevet

Gå til media (anonymt). Det blir slått opp stort i pressen, og kanskje kan ikke saken bare henlegges igjen.

Anonymous poster hash: 3cabf...3a4

Skrevet

Advokaten jobber mot media nå ja

Skrevet

Anonym 2

Ja ble anmeldt men henlagt

http://m.fnugget.blogg.no/1448997813_sviktet_av_rettssyste.html

Henlagt?!?!? Det skulle ikke være mulig😳 Jævla rettssystem!

I Norge finnes det dessverre ikke rettssikkerhet for de som blir utsatt for voldtekt og overgrep

Skrevet

Herregud, noe så jævlig😢 Hvordan går det med deg i dag etter alt dette? Håper du har fått god hjelp til å bearbeide det.

Jeg eksisterer, men ønsker å leve.

Jeg har kjempet, jeg har prøvd å leve og jeg kjemper igjen.

Har fantastisk psykolog og lege på Dps og familie og venner som støtter meg.

Jeg har fortsatt mareritt hver natt og har mange triggere

Takk <3

Skrevet

Fy faen så grusomt.

Er dette virkelig sant?

Skrevet

Kjære vene. Stor klem. Dette var helt grusomt. Mangler ord. Klem igjen. <3

Anonymous poster hash: 8f7cb...b12

Skrevet

Takk for klemmen <3

Skrevet

Så ufattelig trist å lese om hva du har gjennomgått.. 💜 Godt at du får god oppfølgning. Håper at du får rettferdighet i rettsvesenet!

Anonymous poster hash: a86a9...c61

Skrevet

Nei mulighetene for det er over. Jeg vil aldri få saken min opp i retten.

Jeg ble sviktet av rettssystemet og det må jeg leve med,

Skrevet

Nei mulighetene for det er over. Jeg vil aldri få saken min opp i retten.

Jeg ble sviktet av rettssystemet og det må jeg leve med,

Stor klem til deg❤️ Ønsker deg alt godt

Anonymous poster hash: a86a9...c61

Skrevet

Du er kjempetøff som kommer ut med historien din. Måten voldtektsofre møtes av det norske rettssystemet er en skam!

Tar av meg hatten for deg.  Stor klem <3

Skrevet

Jeg vil bare gi deg en kjempeklem! ❤

Jeg ble voldtatt som 16-åring, men da "bare" av en. Jeg kom direkte på legevakten etterpå, politiet kom og tok bilder av skadene, legen sa at om ikke dette ble en sak og dom kom hun til å gi opp! Jeg hadde endel skader, type rifter og sår i underlivet, blåmerker og kuler, kloremerker og bitemerker.

Saken ble selvsagt henlagt da bevisene ikke var gode nok og mannen sa det var frivillig..I etterkant var avhørene nesten det verst å gå gjennom. Etterforskeren hadde en fæl holdning og det lyste av han at han ikke helt trodde meg.

Advokaten min anket til riksadvokaten, men der ble det også henlagt. Jeg fikk derimot den tidens største voldskade- erstatning. For de som avgjorde det der, sa det var ingentvil om hvasom var skjedd.

Nå har nok ikke vi helt lik historie, men jeg har sluttet å bli overrasket over rettssikkerheten til voldsutsatte kvinner! Har ingen tiltro overhode!

Jeg syns du er utrolig tøff som "står frem"!❤ Kanskje om alle som har fått saken henlagt, avvist og tap skulle gått sammen, det måtte bli en svært stor gruppe!

Anonymous poster hash: bb6a9...d2d

Skrevet

Du vet jo sikkert hva de heter de som gjorde det ! Håper du har fortalt alle i hele Norge om det ! Slike menn kan jo ikke være stort bedre i dag !!!! Ville hengt de ut som bare det

Anonymous poster hash: a19cc...b42

Skrevet

Jeg ble helt satt ut av historien din..! Så utrolig fælt!

Sender deg en stor klem <3

Anonymous poster hash: 819d3...8b6

Skrevet

Får så vondt i meg av å lese dette 😢 og blir så forbanna sint! Synes det er ufyselig at vi må omgås disse motbydelige vesenene og ingen av oss vet hvem de er. Kanskje fått seg familie og alt.. De skulle blitt kastrert bokstavelig talt!! Trist å lese at rettsvesenet har behandlet deg så dårlig. Blir helt kvalm av at du og mange andre kvinner ikke ble bedre ivaretatt.

Du må ikke svare på dette, men jeg lurer veldig på om disse jævlene som gjorde dette er etnisk norske eller ikke? Ellers synes jeg som hun over sa, de burde bli uthengt med fullt navn så de kunne blitt dømt av samfunnet om ikke annet!

Anonymous poster hash: bc86a...573

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...