Gå til innhold

Villa paprika camilla er gravid men

Anbefalte innlegg

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg visste ikke hvem "villa...." Var før i går. Etter å ha lest overskrifter her inne i ukesvis måtte jeg inn å sjekke.

Jeg havnet på instagram, og der ble jeg sittende :)

For en fin side, fine bilder og positiv og god jente.

Hvorfor har så mange av dere så mye imot henne?

Har verden blitt sånn?

At om noen er pene, fint hus, poster bilder av seg selv... så kan vi rakke løs på de?

Jeg FATTER ikke hvorfor så mange kritiserer henne?

Jeg har ikke jeg lest bloggen, så mulig det er noe jeg ikke har fått med meg (om så, heldigvis)

Unner dere ikke andre mennesker alt godt?

Anonymous poster hash: f3cd2...c88

Misunnelse?

Anonymous poster hash: 873ad...f17

Jeg skjønner ikke denne tankegangen. Å mislike politikere for å ha et annet politisk standpunkt er greit. Å mislike naboen for å spille høy musikk er greit. Å mislike svigermor for å blande seg inn i oppdragelsen er greit. Men misliker man er blogger MÅ det være misunnelse. At de lyver, bedrar,hetser, lurer unna skatt, tar horrible valg for sine barn og seg selv....det har liksom ingenting med saken å gjøre. Det MÅ være misunnelse...fordi hun blogger. Jeg skjønner det ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er at dere leser denne bloggen. Den var jo ikke spesielt interessant. Bare litt kjedelig. Og jeg har et kjedelig liv selv, så jeg tror standarden min ikke er for høy altså :)

Anonymous poster hash: c910d...4bb

Skrevet

Hvor skal den lille sove da Camilla? Blir flytting på dere nå da?

Gratulerer :)

Anonymous poster hash: e38c5...493

Mine barn har sovet på rommet mitt til de var 2 år de, selv om vi har et stort hus med mer enn nok soverom. Man trenger da ikke eget rom til en liten baby, de fleste jeg kjenner synes det er tryggest og ha de på samme rom mens de er små...

Anonymous poster hash: d97fb...d00

Skrevet

Stakkars Camilla, synes svært synd på henne. Hun er gravid, hormonell og sveket. Synes dere kan ha litt sympati.

Anonymous poster hash: 01a2c...e0e

Sympati.....Nei, vet du hva, når hun bretter ut privatlivet sitt på nett for penger, så får hun og jammen ta den dritten som kommer

Anonymous poster hash: ad2c8...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...