Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Flyttet ikke hun akkurat fra Hans? Barnefaren? 🙈  Anonymous poster hash: 1a20a...e60
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Flyttet ikke hun akkurat fra Hans? Barnefaren? 🙈  Anonymous poster hash: 1a20a...e60 Hvis ja.....er hun den eneste i verden? Slutt med sladder!!!    Anonymous poster hash: fb451...daf
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Jeg elsker sladder, lever av sladder 😜  Anonymous poster hash: 1a20a...e60
Gjest Gul stjerne Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Vet du, hi, eller frk paprika. Jeg henger endel her inne og har fått med meg mange av innleggene dine med slarv om deg selv, som skal lokke meg til å klikke meg inn på bloggen din. Og vit at jeg aldri, aldri har nærmet meg bloggen din og aldri kommer til å gjøre det. Førøvrig er Villa Paprika et så teit navn at bare det gjør at jeg holder meg unna.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Jo da, Camillas far gikk konkurs, deretter Camilla, og huset der hun og Hans bodde sammen ble solgt. Camilla slet veldig psykisk, skrev bla. om sykehus m.m.. Hun la ut masse stygt om Hans, la ut bilde fra hans mobil som utroskapsbevis, og masse drama. Likevel traff de hverandre iblant, og Camilla ville ikke miste ham. Â Plutselig er hun gravid med ham. Hvem vet hva sannheten egentlig er. Camilla sier mye rart og nekter senere. Hvem vet... Anonymous poster hash: 2d467...cf4
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Viktigere er vel kanskje... Who cares? Anonymous poster hash: 4e9d7...b5c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Hun klarer sikkert å vri det til at det er "hetsernes og mobbernes" skyld at hun er gravid også. Hun kalle det hets om du minner om reklamemerking, og mobbing er det om du sier at hun ikke kan stjele bilder fra andre uten kilde.  Ansvarsfraskrivelse er hun god på.  Anonymous poster hash: d7f5d...2aa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Hun klarer sikkert å vri det til at det er "hetsernes og mobbernes" skyld at hun er gravid også. Hun kalle det hets om du minner om reklamemerking, og mobbing er det om du sier at hun ikke kan stjele bilder fra andre uten kilde.  Ansvarsfraskrivelse er hun god på.  Anonymous poster hash: d7f5d...2aa  Ja, hun tar ikke mye ansvar. Hun takler ikke kritikk overhodet. Hun skriver en ting, glemmer det, og hevder noe annet. Alt er lesernes feil, men jeg ser sjelden at noen skriver stygge kommentarer. Det eneste var de fra familien til Hans, men ikke ellers, for da ville hun ha publisert dem for sympatigrunner. Men kanskje denne graviditeten kan hjelpe bloggen, for den har mistet mange lesere den siste tiden.  Anonymous poster hash: 2d467...cf4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Vet du, hi, eller frk paprika. Jeg henger endel her inne og har fått med meg mange av innleggene dine med slarv om deg selv, som skal lokke meg til å klikke meg inn på bloggen din. Og vit at jeg aldri, aldri har nærmet meg bloggen din og aldri kommer til å gjøre det. Førøvrig er Villa Paprika et så teit navn at bare det gjør at jeg holder meg unna. Har tenkt det samme. Hi er henne selv som bare fisker etter klikk, følgere eller hva det nå er...  Anonymous poster hash: cca8b...a41
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016  Jo da, Camillas far gikk konkurs, deretter Camilla, og huset der hun og Hans bodde sammen ble solgt. Camilla slet veldig psykisk, skrev bla. om sykehus m.m.. Hun la ut masse stygt om Hans, la ut bilde fra hans mobil som utroskapsbevis, og masse drama. Likevel traff de hverandre iblant, og Camilla ville ikke miste ham.  Plutselig er hun gravid med ham. Hvem vet hva sannheten egentlig er. Camilla sier mye rart og nekter senere. Hvem vet...  Anonymous poster hash: 2d467...cf4  OMG rene såpeoperaen dette her  Anonymous poster hash: 73ef9...f58
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 Jeg visste ikke hvem "villa...." Var før i går. Etter å ha lest overskrifter her inne i ukesvis måtte jeg inn å sjekke. Jeg havnet på instagram, og der ble jeg sittende For en fin side, fine bilder og positiv og god jente. Hvorfor har så mange av dere så mye imot henne? Har verden blitt sånn? At om noen er pene, fint hus, poster bilder av seg selv... så kan vi rakke løs på de? Jeg FATTER ikke hvorfor så mange kritiserer henne? Jeg har ikke jeg lest bloggen, så mulig det er noe jeg ikke har fått med meg (om så, heldigvis) Unner dere ikke andre mennesker alt godt?     Anonymous poster hash: f3cd2...c88
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #12 Skrevet 3. februar 2016 Jeg visste ikke hvem "villa...." Var før i går. Etter å ha lest overskrifter her inne i ukesvis måtte jeg inn å sjekke. Jeg havnet på instagram, og der ble jeg sittende For en fin side, fine bilder og positiv og god jente. Hvorfor har så mange av dere så mye imot henne? Har verden blitt sånn? At om noen er pene, fint hus, poster bilder av seg selv... så kan vi rakke løs på de? Jeg FATTER ikke hvorfor så mange kritiserer henne? Jeg har ikke jeg lest bloggen, så mulig det er noe jeg ikke har fått med meg (om så, heldigvis) Unner dere ikke andre mennesker alt godt?     Anonymous poster hash: f3cd2...c88 Misunnelse?  Anonymous poster hash: 873ad...f17
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #13 Skrevet 3. februar 2016 Mye er misunnelse vil jeg tro. Man skal ha bra mye med guts for å drive en kjent blogg! Det finnes visst ikke filter for hva man kan si til dem. De er jo bare bloggere, ikke mennesker.  Anonymous poster hash: 49bd9...284
Gjest Minnieropptatt Skrevet 3. februar 2016 #14 Skrevet 3. februar 2016  Jeg visste ikke hvem "villa...." Var før i går. Etter å ha lest overskrifter her inne i ukesvis måtte jeg inn å sjekke. Jeg havnet på instagram, og der ble jeg sittende For en fin side, fine bilder og positiv og god jente. Hvorfor har så mange av dere så mye imot henne? Har verden blitt sånn? At om noen er pene, fint hus, poster bilder av seg selv... så kan vi rakke løs på de? Jeg FATTER ikke hvorfor så mange kritiserer henne? Jeg har ikke jeg lest bloggen, så mulig det er noe jeg ikke har fått med meg (om så, heldigvis) Unner dere ikke andre mennesker alt godt?     Anonymous poster hash: f3cd2...c88 Misunnelse? Anonymous poster hash: 873ad...f17 Så snart en blogger får kritikk er det pga misunnelse. Hvorfor det?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #15 Skrevet 3. februar 2016 For noen år siden var det sikkert noen som var misunnelige på henne, gift med en kjekkas, fra en vel stående familie, ung med eget firma, etc..  I disse dager tror jeg ikke det er mye misunnelse igjen. Hun sliter etter konkurs, salg av bolig og sanlivsbrudd, bloggen mister lesere, den nyåpnende butikken måtte stenge, og hun virker hissig og frekk når hun svarer leserne sine. Mye av dette har hun skyld i selv.  Selv føler jeg med henne som er i en vanskelig situasjon, og er sjeleglad jeg ikke er henne.  Anonymous poster hash: d7f5d...2aa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #16 Skrevet 3. februar 2016   Jeg visste ikke hvem "villa...." Var før i går. Etter å ha lest overskrifter her inne i ukesvis måtte jeg inn å sjekke. Jeg havnet på instagram, og der ble jeg sittende For en fin side, fine bilder og positiv og god jente. Hvorfor har så mange av dere så mye imot henne? Har verden blitt sånn? At om noen er pene, fint hus, poster bilder av seg selv... så kan vi rakke løs på de? Jeg FATTER ikke hvorfor så mange kritiserer henne? Jeg har ikke jeg lest bloggen, så mulig det er noe jeg ikke har fått med meg (om så, heldigvis) Unner dere ikke andre mennesker alt godt?     Anonymous poster hash: f3cd2...c88 Misunnelse? Anonymous poster hash: 873ad...f17 Så snart en blogger får kritikk er det pga misunnelse. Hvorfor det? Hvilken annen grunn er det til å kritisere henne da?   Anonymous poster hash: f3cd2...c88
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #17 Skrevet 3. februar 2016 Mange har irritert seg over hvordan det med konkursen foregikk, for der var det mye snusk. Mange tapte penger, Camilla skaffet seg det gamle varelagret for en billig pris, nytt firma var registrert selv innen konkursen av det gamle, mange tapte penger og hun fikk mange fiender der, har jeg inntrykk av. Hun har og skrevet mye om hvor fattig hun er, men handler masse nytt, reiser til London for shopping osv.. I tillegg har hun tatt bilder og tekster fra andre og ikke oppgitt hvem som eier det. Hun er virkelig frekk mot dem som skriver noe annet enn pusekommentarer, og motsier seg selv i bloggen hele tida. Om folk under over hva som egentlig stemmer blir hun forbanna og skriker opp om hets og mobbing. Â Hun ser veldig sliten ut for tida, og har det tydeligvis ikke lett. Om noen misunner henne denne situasjonen hadde jeg blitt sjokkert. Â Â Anonymous poster hash: 2d467...cf4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #18 Skrevet 3. februar 2016  Mange har irritert seg over hvordan det med konkursen foregikk, for der var det mye snusk. Mange tapte penger, Camilla skaffet seg det gamle varelagret for en billig pris, nytt firma var registrert selv innen konkursen av det gamle, mange tapte penger og hun fikk mange fiender der, har jeg inntrykk av. Hun har og skrevet mye om hvor fattig hun er, men handler masse nytt, reiser til London for shopping osv.. I tillegg har hun tatt bilder og tekster fra andre og ikke oppgitt hvem som eier det. Hun er virkelig frekk mot dem som skriver noe annet enn pusekommentarer, og motsier seg selv i bloggen hele tida. Om folk under over hva som egentlig stemmer blir hun forbanna og skriker opp om hets og mobbing.  Hun ser veldig sliten ut for tida, og har det tydeligvis ikke lett. Om noen misunner henne denne situasjonen hadde jeg blitt sjokkert.    Anonymous poster hash: 2d467...cf4  Det høres jo ut som om hun er såpass ustabil psykisk at hun burde vært beskyttet fra seg selv.  Anonymous poster hash: 73ef9...f58
Gjest Minnieropptatt Skrevet 3. februar 2016 #19 Skrevet 3. februar 2016    Jeg visste ikke hvem "villa...." Var før i går. Etter å ha lest overskrifter her inne i ukesvis måtte jeg inn å sjekke. Jeg havnet på instagram, og der ble jeg sittende For en fin side, fine bilder og positiv og god jente. Hvorfor har så mange av dere så mye imot henne? Har verden blitt sånn? At om noen er pene, fint hus, poster bilder av seg selv... så kan vi rakke løs på de? Jeg FATTER ikke hvorfor så mange kritiserer henne? Jeg har ikke jeg lest bloggen, så mulig det er noe jeg ikke har fått med meg (om så, heldigvis) Unner dere ikke andre mennesker alt godt?     Anonymous poster hash: f3cd2...c88 Misunnelse? Anonymous poster hash: 873ad...f17 Så snart en blogger får kritikk er det pga misunnelse. Hvorfor det?Hvilken annen grunn er det til å kritisere henne da?   Anonymous poster hash: f3cd2...c88 Hun er en person som har oppsøkt offentligheten, hun må lære seg å gjenfortelle ting riktig. Hun må klare å møte kritikk uten å gå til angrep på de som stiller kritiske spm. For sånn er det, man kan ikke stille seg i offentligheten og forvente å få heder og gode tilbakemeldinger uansett. Det er ikke rart at lesere nå stiller spm om graviditeten og Hans, som hun har skrevet en del om på bloggen. Jeg er overhode ikke misunnelig på c, men jeg må få lov å lure. Samme med konkursen, det gikk strålende med vp, og plutselig var vp konkurs. Det er ikke mye misunnelse der heller gitt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #20 Skrevet 3. februar 2016   Mange har irritert seg over hvordan det med konkursen foregikk, for der var det mye snusk. Mange tapte penger, Camilla skaffet seg det gamle varelagret for en billig pris, nytt firma var registrert selv innen konkursen av det gamle, mange tapte penger og hun fikk mange fiender der, har jeg inntrykk av. Hun har og skrevet mye om hvor fattig hun er, men handler masse nytt, reiser til London for shopping osv.. I tillegg har hun tatt bilder og tekster fra andre og ikke oppgitt hvem som eier det. Hun er virkelig frekk mot dem som skriver noe annet enn pusekommentarer, og motsier seg selv i bloggen hele tida. Om folk under over hva som egentlig stemmer blir hun forbanna og skriker opp om hets og mobbing.  Hun ser veldig sliten ut for tida, og har det tydeligvis ikke lett. Om noen misunner henne denne situasjonen hadde jeg blitt sjokkert.    Anonymous poster hash: 2d467...cf4  Det høres jo ut som om hun er såpass ustabil psykisk at hun burde vært beskyttet fra seg selv. Anonymous poster hash: 73ef9...f58 På hvilket grunnlag sier du dette?   Anonymous poster hash: f3cd2...c88
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #21 Skrevet 3. februar 2016 Hun slet veldig etter bruddet i høst, og la bl.a. ut beer av seg selv med sykehusarmbånd og hintet om et psykisk sammenbrudd. Hun vingler noe veldig, begynner på noe, for så å totalt endre retning igjen. Og alt skylder hun på andre, folk i Fredrikstad som ikke liker henne og på leserne. Hun skriver totalt selvmotsigende ting og blir lynforbanna om noen påpeker det.  Når man ser bilder av henne fra 5-6 år tilbake kan man ikke kjenne henne igjen, for selv om hun er under 30 så ser hun ut som om hun er i mistenker av førtiåra, så sliter ser hun ut. Hun burde vurdere å ta en pause fra alt en liten stund, konsentrere seg om babyen og få orden på seg selv.  Ønsker henne lykke til videre, for jeg tror hun trenger det, stakkars henne.   Anonymous poster hash: d7f5d...2aa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #22 Skrevet 3. februar 2016 Beklager mange autokorrektfeil her. Â Anonymous poster hash: d7f5d...2aa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #23 Skrevet 3. februar 2016 Da hun starter med interiør etter Unge Mødre var det mange som ble imponerte over alt hun klarte i så ung alder, men det viste seg at det var faren og faren penger som var årsaken til det. Hun så hun eide firmaet, men Brønnøysundregisteret viste at hun bare eide noen prosenter, og hun sto ikke engang oppført som daglig eier.  Hun har også innrømmet at hun pleide å le av og se ned på folk som slet økonomisk og i forhold, for hun klarte seg jo så bra selv. Men etter at hun mistet hus, mann og butikk ble alt annerledes. Dessverre så stemmer ikke teori med praksis, og hun er akkurat lik som før.  Det var sikkert mange som misunte henne da hun fremdeles fremsto som vellykket, men det er en god stund siden nå.  Anonymous poster hash: d7f5d...2aa
Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 3. februar 2016 #24 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har fulgt bloggen sporadisk omtrent fra den begynte, og jeg er faktisk enig i det kritikerne hevder her. Den positive, kvitrende jenta vi husker fra tv-serien er borte, og hun har skrevet mye om at hun sliter. Det var mye uheldig rundt konkursen, varelageret og alle som mente de ble snytt mens Villa Paprika skodde seg godt og smilte videre.  Denne graviditeten med en som tilsynelatende ikke vil ha henne virker veldig ubeleilig.Â
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #25 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har ikke fått med meg at hun har skilt seg fra barnefaren engang, jeg  Anonymous poster hash: 869e2...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå