Gå til innhold

Drikker du brus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei.

(Pga liker det ikke)

Anonymous poster hash: 14806...d63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart å helle i seg sukkervann med farge???!!

Altså, jeg ser mye rart hver dag, men vil nok ikke karakterisere brusdrikking som det rareste. Mildt sagt...

Anonymous poster hash: 5a35d...0a3

Skrevet

Jeg drikker pepsi max hver dag. Har nå bestemt meg for å vente til sønnen min er lagt på hverdagene, første dagen i dag, og jammen var det godt når han endelig la seg. :P (Det er ikke så ofte han spør om å få, men når han først gjør det er det vanskelig å forsvare å si nei når jeg sitter og drikker det selv... og alt over en gang i uka er vel egentlig for mye.)

Anonymous poster hash: 4dcbd...0b5
Skrevet

Ja både jeg og barna drikker brus. Jeg drikker kun Pepsi Max og ikke noe annet. Handler i Sverige å kjøper 7 brett med Pepsi Max hver 14 dag. Unga drikker stort sett saft men får brus et par ganger i uka. Mannen drikker mest kaffe og vann men tar brus innimellom.

Anonymous poster hash: 8c315...106

Drikker dere opp ett brett cola på TO dager????😱

Anonymous poster hash: 16aa1...85b

Nei drikker Pepsi Max ikke cola, men drikker nok 1 brett på 2 dager ja. Det er jeg som drikker mesteparten av det, barna for en boks innimellom og det hender seg at mannen tar en innimellom. Jeg er dessverre avhengig av Pepsi Max og det er det eneste jeg liker å drikke så da blir det det.

Anonymous poster hash: 8c315...106

Skrevet

Drikker kun brus hvis jeg får det servert. Eneste jeg drikker er vann og juice. Er vel mye sukker i juice og men sikkert sunnere enn brus uansett

Anonymous poster hash: 6593e...afe

Skrevet

Jeg liker ikke brus, med drikker farris til kosemat, vann til vanlig, sukkerfri saft av og til.

Mannen og barna drikker Pepsi max i helgene.

På jobben min er det flere som er Pepsi max-avhengige, og drikker det hver dag. Ville nok vært en del brusflasker på bordene om vi var på kurs også😊

Anonymous poster hash: 1f8b4...f29

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg er veldig glad i søte drikker og helst de med sukker i, ikke kunstige erstattninger. Kunne ha drukket brus hver dag og favoritten er cola, men holder meg i skinnet og drikker brus et par ganger i uka, ellers kun i helgen. Vet det ikke er sundt, men hverken røyker eller drikker så dette er min synd. :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i søte drikker og helst de med sukker i, ikke kunstige erstattninger. Kunne ha drukket brus hver dag og favoritten er cola, men holder meg i skinnet og drikker brus et par ganger i uka, ellers kun i helgen. Vet det ikke er sundt, men hverken røyker eller drikker så dette er min synd. :)

Hvis nicket ditt sier noe om kroppen så forklares vel den i så fall av brusen..

Anonymous poster hash: e32a1...6f4

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hvis nicket ditt sier noe om kroppen så forklares vel den i så fall av brusen..

Anonymous poster hash: e32a1...6f4

At det er mulig å være så f....frekk? Jeg ble faktisk helt sjokkert og kjente jeg rødmet av sinne nå! Hva slags problemer har du som MÅ komme med slikt? Jeg er ihvertfall ærlig og skriver med nick. Hva med deg? Du hever deg vel ved å se ned på andre...Føltes det deilig å komme med den kommentaren?

Skrevet

Ja. Drikker cola zero hver dag, og har gjort det i mange år. Drikker verken kaffe eller te, så brusen er min kopp kaffe.

Skrevet

Nei, ikke hvis jeg kan slippe. Syns det er noe ekkelt søtt kliss, hjelper ikke om det er lettbrus,samme søte smak.Drikker det selvsagt hvis jeg får det servert, dør jo ikke av det. Får jeg bestemme selv, drikker jeg vann evt farris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...