Gå til innhold

Drikker du brus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på et kurs i helgen og nesten samtlige hadde en brusflaske foran seg under forelesningene. Jeg synes at det er litt snodig. På samme måte som jeg synes det er rart at folk røyker. Er det ikke merkelig å helle i seg sukkervann med smak og farge?

Anonymous poster hash: 32df3...8e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg drikker brus. 

Drikker cola zero eller mozell light da, så uten sukker, og bare i helgene. Men jeg drikker brus, det gjør de fleste jeg kjenner egentlig....

Røyker ikke da, det er det ingen av vennene mine som gjør

Anonymous poster hash: 2d920...f5b
Skrevet

Jeg er veldig glad i brus, men drikker det ikke ofte og aldri på jobb, forelesning el. Tar et glass etter at de små er lagt på lørdager.

Ser sjelden noen som stikker det på jobb eller i andre slike sammenhenger.

Anonymous poster hash: 64fef...ff0

Skrevet

Har du sett bruskjølene i butikken?

Selvsagt drikker folk brus!

Jeg drikker sjelden eller aldri hjemme. Aldri i ukedagene. Kurs går jeg på max 2 ganger i året, og da unner jeg meg alltid noe godt.

Lett at du kan ha sett meg der med en brus og en sjokolade, feks.

Anonymous poster hash: 599bb...49c

Skrevet

Ja jeg drikker masse pepsi max 😄

Skrevet

Ja, Solo super eller Farris. Men kun om kvelden hjemme i sofaen. Ellers har jeg ofte med meg en flaske vann.

Skrevet

vel om farris er brus så drikker jeg det, ellers drikker jeg bare vann og en sjelden gang saft, samme med unga. liker ikke ikke syntetiske smaker og brus for meg er veldig syntetisk smak.

så vi har jo alltid ett problem når vi vi inviterer i selskap, for jeg glemmer ALLTID å handle brus, så må gubben ut og krisehandle dette rett før gjestene kommer haha

Anonymous poster hash: 76847...145
Skrevet

Ja, jeg tar et glass brus stort sett hver kveld. Alltid sukkerfri. Hadde jeg ikke gjort det så ville jeg gått å hentet meg noe å spise hele tiden.. Og da er det glaset med brus litt bedre for vekta.

Anonymous poster hash: 5ded8...412
Skrevet

Ja, jeg drikker brus. Veldig rart, men tror dette sukkervannet selger rimelig bra..

Skrevet

Jeg drikker brus kanskje 1-2 ganger i mnd i gjennomsnitt. Er ikke så glad i kullsyre, men det er godt med noe søtt av og til.

Anonymous poster hash: d2b6f...0f9

Skrevet

Både jeg og mannen drikker brus nesten hver dag. Uten sukker vel å merke. Jeg drikker bare brus utenom kaffe.

Skrevet

Drikker brus, ja.

Anonymous poster hash: d60c1...587

Skrevet

Ja, drikker både brus og røyker, men det er blitt så tabu at jeg vil ikke vise det til noen. Røyken er min lille hemmelighet når jeg vet at jeg ikke skal møte noen av dem og velger bort brus om det er vann istedet. Teit ja, jeg er en veldig usikker person og slike ting gjør jeg for å ikke bli sett ned på. Nei, kommer ikke til å slutte å røyke. En synd må jeg få ha for meg selv.

Anonymous poster hash: 07c90...df1

Skrevet

Nei. Veldig glad i iste da. Ikke særlig sunt det heller

Skrevet

Drikker sjelden brus. Oftest ved f eks festlige middager hvor jeg av den ene eller andre grunnen ikke ønsker å drikke vin, og ellers når barna har bursdag f eks.

Anonymous poster hash: 0ebd7...984
Skrevet (endret)

Nei. Eller jo, jeg drikker farris innimellom, det teller kanskje som brus. 

Endret av Keiserpingvin
Skrevet

Nei. Har ikke drukket en slurk brus på snart 9 år. Savner det absolutt ikke.

Skrevet

Uff, ja. Må også innrømme at det har blitt en hverdagsdrikk for meg. Ikke bra... Til gjengjeld gjør jeg ikke så mye annet som ikke er bra for kroppen.

Skrevet

Nei, jeg drikker ikke brus. Var nylig hos en ernæringsfysiolog som spurte meg hva jeg drikker. Jeg svarte, men like etter spurte hun på nytt, fordi det tydeligvis ikke var vanlig å ikke drikke annet enn vann og urtete. Fikk spørsmål om jeg ikke drakk brus, svarte nei... eller jo, jeg drakk et halvt glass sist vår hos en venninne, tror jeg drakk et halvt glass hos samme venninne et halvt år før det igjen. Saft drikker jeg heller ikke. Foretrekker vann eller urtete/grønn te. Er ikke begeistret for kullsyre i drikker. Med mulig unntak av champagne ;)

Anonymous poster hash: 0e543...752
Skrevet

Ja, akkurat nå, faktisk 😋

Anonymous poster hash: 89c8d...6cc

Skrevet

Ja, lettbrus hver dag!

Anonymous poster hash: f1075...5fa

Skrevet

Drikker egentlig ikke brus, kun julebrus, og noen få ganger i året drikker jeg cola.

Men lever på farris da :P

Skrevet

Så og si aldri. Fylle kroppen full av kalorier for å slukke tørsten er ikke min greie. Drikker vann når jeg er tørst. Kjøper jeg meg drikke kan jeg kjøpe bris.

Skrevet

Ja både jeg og barna drikker brus. Jeg drikker kun Pepsi Max og ikke noe annet. Handler i Sverige å kjøper 7 brett med Pepsi Max hver 14 dag. Unga drikker stort sett saft men får brus et par ganger i uka. Mannen drikker mest kaffe og vann men tar brus innimellom.

Anonymous poster hash: 8c315...106

Skrevet

Cola zero og Pepsi Max er min store synd...

Anonymous poster hash: 1dbf3...982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...