Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 En på jobben er utro med en kollega. Jeg kjenner han bare litt, og kona litt. Vi bor i samme nabolag. Utroskapen er noe som har pågått en stund og dette er ikke løse rykter. "Alle" vet om dette, unntatt henne. Det et ingen av de som kjenner henne bedre, som vil si fra. Egentlig vil jeg ikke blande meg. Jeg pleier alltid å være den siste som snakker om slikt og kvier meg. Men om jeg var i hennes sko, ville jeg ha visst det og ment st folk hadde et ansvar for å si fra. Hva ville dere ha gjort? Anonymous poster hash: a48da...b49
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 En på jobben er utro med en kollega. Jeg kjenner han bare litt, og kona litt. Vi bor i samme nabolag. Utroskapen er noe som har pågått en stund og dette er ikke løse rykter. "Alle" vet om dette, unntatt henne. Det et ingen av de som kjenner henne bedre, som vil si fra. Egentlig vil jeg ikke blande meg. Jeg pleier alltid å være den siste som snakker om slikt og kvier meg. Men om jeg var i hennes sko, ville jeg ha visst det og ment st folk hadde et ansvar for å si fra. Hva ville dere ha gjort? Anonymous poster hash: a48da...b49 Ville vel ha sagt det. Men det hadde kostet meg mye overvinnelse... Anonymous poster hash: 9f5d9...075
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Jeg ville også ha fortalt det. Vanskelig, men hun fortjener å få vite det. At alle andre vet unntatt henne er jo bare forferdelig sårende. Du gjør en god ting ved å fortelle henne, Hi! Jeg ville takket deg om du fortalte meg det i en slik situasjon. Anonymous poster hash: f68a6...a17
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Det har ingen andre noe med enn hun og mannen. Ligg unna. Anonymous poster hash: b2c15...2d0
februarprins2013 Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 det har du ingenting med og fortelle, det er mannens jobb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Jo. Jeg ville sagt det. Jeg tror nok de fleste i det virkelige liv vil sette pris på å få vite om utroskap som "alle" vet om... Det er bare på DIB at det er fy-fy å si i fra.. Ikke lett, men du gjør det rette ved å si i fra! 👍 Anonymous poster hash: df7f8...7f0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 det har du ingenting med og fortelle, det er mannens jobb Mannen gjør ikke jobben sin, det er vel hele poenget. Mannen bare sørger for at alle andre enn kona vet at han er utro. En ting er å være utro om bare elskerinna og han vet det. Men når alle andre bortsett fra kona vet, da er det på tide at noen viser kona respekt og omsorg og forteller henne hva som foregår. Anonymous poster hash: f68a6...a17
februarprins2013 Skrevet 31. januar 2016 #8 Skrevet 31. januar 2016 det har du ingenting med og fortelle, det er mannens jobb Mannen gjør ikke jobben sin, det er vel hele poenget. Mannen bare sørger for at alle andre enn kona vet at han er utro. En ting er å være utro om bare elskerinna og han vet det. Men når alle andre bortsett fra kona vet, da er det på tide at noen viser kona respekt og omsorg og forteller henne hva som foregår. Anonymous poster hash: f68a6...a17 men er uansett ikke din jobb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #9 Skrevet 31. januar 2016 La mannen få mulighet til å fortelle selv. Gi ham beskjed om at han forteller til kona innen en bestemt dato, ellers får hans kone beskjed på annen måte. Anonymous poster hash: 2b0b6...e6e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #10 Skrevet 31. januar 2016 Jeg hadde ikke blandet meg oppi dette. Kun hvis det var en nær venninne eller kompis. Anonymous poster hash: 94d3a...644
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #11 Skrevet 31. januar 2016 Heilt einig med ho som svarte før meg Anonymous poster hash: 4a535...434
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #12 Skrevet 31. januar 2016 det har du ingenting med og fortelle, det er mannens jobb Mannen gjør ikke jobben sin, det er vel hele poenget. Mannen bare sørger for at alle andre enn kona vet at han er utro. En ting er å være utro om bare elskerinna og han vet det. Men når alle andre bortsett fra kona vet, da er det på tide at noen viser kona respekt og omsorg og forteller henne hva som foregår. Anonymous poster hash: f68a6...a17 men er uansett ikke din jobb Jeg er ikke Hi, men jeg anser det som en god ting å være et godt medmenneske. Å vite at andre gjør narr av en person uten å si fra, det er feigt, etter min mening. Og denne kona blir gjort narr av så lenge alle andre vet bortsett fra henne. Dette blir vi ikke enige om. Jeg ville sagt fra. Anonymous poster hash: f68a6...a17
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #13 Skrevet 31. januar 2016 Enig .sei te mannen at du kjem til å seie om ikj han gjer det. Anonymous poster hash: 4a535...434
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #14 Skrevet 31. januar 2016 Så sant det ikke var en nær venninne hadde jeg ikke tenkt tanken på å si noe. Det er rett og slett ikke din sak! Hold deg unna. Ev fortell mannen at alle vet og at det er et tidsspørsmål om når kona også får vite. Det er alltid noen som bare må dele. Anonymous poster hash: de9bb...1fd
februarprins2013 Skrevet 31. januar 2016 #15 Skrevet 31. januar 2016 det har du ingenting med og fortelle, det er mannens jobb Mannen gjør ikke jobben sin, det er vel hele poenget. Mannen bare sørger for at alle andre enn kona vet at han er utro. En ting er å være utro om bare elskerinna og han vet det. Men når alle andre bortsett fra kona vet, da er det på tide at noen viser kona respekt og omsorg og forteller henne hva som foregår. Anonymous poster hash: f68a6...a17 men er uansett ikke din jobb Jeg er ikke Hi, men jeg anser det som en god ting å være et godt medmenneske. Å vite at andre gjør narr av en person uten å si fra, det er feigt, etter min mening. Og denne kona blir gjort narr av så lenge alle andre vet bortsett fra henne. Dette blir vi ikke enige om. Jeg ville sagt fra. Anonymous poster hash: f68a6...a17 da er vi uenige
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #16 Skrevet 31. januar 2016 det har du ingenting med og fortelle, det er mannens jobb Mannen gjør ikke jobben sin, det er vel hele poenget. Mannen bare sørger for at alle andre enn kona vet at han er utro. En ting er å være utro om bare elskerinna og han vet det. Men når alle andre bortsett fra kona vet, da er det på tide at noen viser kona respekt og omsorg og forteller henne hva som foregår. Anonymous poster hash: f68a6...a17 men er uansett ikke din jobb Hvem sin jobb er det da når mannen ikke har tenkt å si noe? Og de andre som kjenner henne bedre ikke vil/gidder/orker/tør? Ville ikke du visst det når "alle" snakket om det? Anonymous poster hash: 17204...73f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #17 Skrevet 31. januar 2016 Kjenner du en av hennes nære venninner som heller kunne sagt det? Tror ikke mannen kommer til å gjøre noe her. Anonymous poster hash: 44e62...fc3
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #18 Skrevet 1. februar 2016 Fortell henne, hun må få vite. Stakkars kvinne Anonymous poster hash: ddf22...38b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #19 Skrevet 1. februar 2016 Kanskje hun vet, men ikke bryr seg? Anonymous poster hash: cc283...137
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #20 Skrevet 1. februar 2016 Jeg syns det er merkelig at folk her sier hun ikke skal si noe. Jeg hadde satt pris på å få vite det så jeg ikke kaster bort livet mitt Anonymous poster hash: bd7a2...593
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #21 Skrevet 1. februar 2016 Sp lenge fet ikke er nær venninne eller familie, så er det ikke din sak! Anonymous poster hash: a1f0d...22c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #22 Skrevet 1. februar 2016 Ville sagt ifra, men for å unngå trøbbel på jobb med kollegaen/mannen ville jeg gjort det anonymt. Altså, et brev til henne i postkassa en dag du vet han ikke er hjemme feks. Anonymous poster hash: ba169...3fc
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #23 Skrevet 1. februar 2016 Var jeg kone, ville jeg ha hørt det. Hadde jeg vært den som visste,- hadde jeg ikke tort sagt det og dermed blitt ansvarlig for alle de problem som dukket opp for involverte... En nær slektning av meg opplevde utroskap fra ektefelle. Vi i nærmeste familie og "offeret" selv visste INGENTING,- men "alle andre visste":.... Det er noe av det kjipeste jeg har opplevd. Man føler seg utrolig naiv, dum og helt uten sosiale antenner som kunne leve så mange år (!!!!) uten og vite. Kan bare ane hvordan min slektning følte det...Unnskyldningen fra mange av de som visste i ettertid",- "det var gjort så åpenlyst av vi trodde det var greit for ektefellen/min slektning"....... Pga dette, har du guts,- så sier du SELVSAGT fra! Men min fulle sympati om du ikke tør. også får man ta støyten den dagen det kommer frem i lyset,- og den forsmådde ektefelle finer ut at du,- og "alle andre" visste... Da er man i alle fall "sammen med flere"... Anonymous poster hash: c0349...71c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #24 Skrevet 1. februar 2016 Dere som ikke vil hun skal si noe. Hvorfor? Mannen min var utro over lang tid. Ingen som sa noe til meg. Følte meg sviktet og dum. Jeg hadde mistanke over lang tid. Mannen nektet,det var jeg som tok feil. Da jeg plutselig en dag fikk bevis,fant jeg ut t hvor mange sohadde visst. Grusom følelse! Hadde ønsket noen hadde fortalt. Anonymous poster hash: 4333c...135
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #25 Skrevet 1. februar 2016 Dere som ikke vil hun skal si noe. Hvorfor? Mannen min var utro over lang tid. Ingen som sa noe til meg. Følte meg sviktet og dum. Jeg hadde mistanke over lang tid. Mannen nektet,det var jeg som tok feil. Da jeg plutselig en dag fikk bevis,fant jeg ut t hvor mange sohadde visst. Grusom følelse! Hadde ønsket noen hadde fortalt. Anonymous poster hash: 4333c...135 Her var det samme. Mannen var utro foran nesa på meg med ei felles venninne, alle visste, holdt kjeft og tilrettela for dem til å treffes uten at jeg oppdaget. Jeg hadde mistanker, og alle løy meg i trynet og sa at jeg bare var sjalu og paranoid. Jeg følte meg så dum og liten da jeg endelig fant ut, og jeg klarer den dag i dag ikke å stole på noen i omgangskretsen min. Forstår ikke at noen kan mene at det er greit å gå rundt og se at kona ikke aner noen ting, og holde kjeft. Bare fordi man ikke er bestevenninne med henne. Anonymous poster hash: e3fdf...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå