Gå til innhold

Mannen ristet babyen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fortvilet.. Babyen vår som er 9 måneder i dag har grått mye i dag og jeg har tatt meg av ham. For litt siden ga jeg ham til mannen fordi jeg skulle lage litt grøt til han, og babyer gråter hysterisk mens jeg gjør det.Da rister plutselig mannen min babyen!!!!ble så sint!!! sa at det kan du ikke gjøre, hva holder du på med. Du kan skade henne. Han sa at jeg ikke skulle si noe på å skade henne,siden jeg snublet med henne inne for to måneder siden og hun slo ut en tann. Kan ikke tro at han sammenligner det at jeg falt med at han ristet henne bevisst.er så frustrert...trengte å si det til noen, har ingen/lite familie

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så fortvilet.. Babyen vår som er 9 måneder i dag har grått mye i dag og jeg har tatt meg av ham. For litt siden ga jeg ham til mannen fordi jeg skulle lage litt grøt til han, og babyer gråter hysterisk mens jeg gjør det.Da rister plutselig mannen min babyen!!!!ble så sint!!! sa at det kan du ikke gjøre, hva holder du på med. Du kan skade henne. Han sa at jeg ikke skulle si noe på å skade henne,siden jeg snublet med henne inne for to måneder siden og hun slo ut en tann. Kan ikke tro at han sammenligner det at jeg falt med at han ristet henne bevisst.er så frustrert...trengte å si det til noen, har ingen/lite familie

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Jeg har tatt meg av hun skulle det stå. Autocorrect.

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Skrevet

Det kan være alvorlig! Du bør oppsøke lege for en sjekk!

 

Deretter bør mannen anmeldes. Det er din plikt som mor. Tenk om du ikke gjør det og han skader barnet igjen.

 

Anonymous poster hash: 68fc2...3ec

Skrevet

Vet han hvor farlig det er å riste en baby? Hun kan ha fått hjerneskade.



Anonymous poster hash: 9fe33...03f
Skrevet

Det der er nok til at han ikke skal ha noe med barnet å gjøre. Barnevernet burde vært varslet . Stakkers baby 😔

 

Anonymous poster hash: 97979...af0

Skrevet

Det kan være alvorlig! Du bør oppsøke lege for en sjekk!

 

Deretter bør mannen anmeldes. Det er din plikt som mor. Tenk om du ikke gjør det og han skader barnet igjen.

 

Anonymous poster hash: 68fc2...3ec

Han ristet ikke så hardt, men nok til at jeg reagerte... Om jeg drar til lege blir vel BV innblandet?

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Skrevet

Ta babyen til legen for en sjekk! Og ikke la mannen din holde babyen igjen. Han trenger å få en alvorsprat av en lege eller politi om hvor farlig det er. Dette er på ingen måte ok!

 

Anonymous poster hash: dc236...4b5

Skrevet

 

Det kan være alvorlig! Du bør oppsøke lege for en sjekk!

 

Deretter bør mannen anmeldes. Det er din plikt som mor. Tenk om du ikke gjør det og han skader barnet igjen.

 

Anonymous poster hash: 68fc2...3ec

Han ristet ikke så hardt, men nok til at jeg reagerte... Om jeg drar til lege blir vel BV innblandet?

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Ringer legevakten.

 

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Skrevet

Du må faktisk gjøre det slutt med den mannen øyeblikkelig og ALDRI la ham ha ungen alene!

 

Dessuten ville jeg reist på legevakten og dokumentert dette + sjekket ungen.

 

Man rister IKKE ungene sine, ALDRI!! Det kan ALDRI sammenlignes med et uhell!

 

Den mannen der er søppel, hadde aldri kunnet stole på ham etter noe sånt.

 

Anonymous poster hash: c8eb0...24a

Skrevet

 

Det kan være alvorlig! Du bør oppsøke lege for en sjekk!

Deretter bør mannen anmeldes. Det er din plikt som mor. Tenk om du ikke gjør det og han skader barnet igjen. Anonymous poster hash: 68fc2...3ec

Han ristet ikke så hardt, men nok til at jeg reagerte... Om jeg drar til lege blir vel BV innblandet?Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Er du mer redd for BV enn helsen til barnet ditt? Hvis du ikke drar til legen, er du medskyldig dersom der skjer noe med barnet ditt!

 

Anonymous poster hash: dc236...4b5

Skrevet

Til barnevernet sier du at mannen gjorde det, og at du selvfølgelig skal gjøre det slutt og holde barnet langt unna ham. Bekymringen er på far, ikke deg.

 

Anonymous poster hash: c8eb0...24a

Skrevet

Ta med deg babyen og reis på krisesenter! Jeg håper virkelig at du kommer deg vekk! Får dokumentert det som skjedde hos legevakt, og får hjelp av bv!



Anonymous poster hash: f258b...8a1
Skrevet

 

Det kan være alvorlig! Du bør oppsøke lege for en sjekk!

 

Deretter bør mannen anmeldes. Det er din plikt som mor. Tenk om du ikke gjør det og han skader barnet igjen.

 

Anonymous poster hash: 68fc2...3ec

Han ristet ikke så hardt, men nok til at jeg reagerte... Om jeg drar til lege blir vel BV innblandet?

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Om de blir "innblandet" så er vel det aller best? De starter med å veilede foreldrene i å ikke bruke vold, og det er vel det du vil?

 

Anonymous poster hash: 48f65...41f

Skrevet

Det gikk helt sikkert fint fysisk med babyen, men skader ikke å ta en sjekk. Vet ikke hvor hardt han ristet babyen, eller hvor mye som skal til for å utgjøre alvorlig skade, men uansett så er det selvsagt ikke greit. Alle har vel opplevd å bli frustrert, men normale folk klarer å ta seg sammen eller går ut av situasjonen. Hadde aldri turt å overlate ansvaret for barna mine til han igjen. Om du ikke vil anmelde han selv, så gjør nok de på legevakta det for deg om du kommer inn med en baby som har blitt rista av faren sin.

 

Ang uhellet ditt hvor du snubla så kan han ikke bruke det mot deg.

Her datt babyen min ned fra sofaen for noen uker siden. Et sekund med uoppmerksomhet var det som skulle til. Han datt rett på ansiktet og jeg ringte legevakta for sikkerhetskyld. Det er ikke første ungen som har ramla ned fra sofaen fikk jeg til svar. At jeg skulle følge med på han, men jeg ville virkelig at de skulle ta en sjekk ettersom han var så liten. (4 mnd) legen titta på han, og det hadde gått bra heldigvis. De tåler mer enn vi tror, men når de er så små er det ikke rart man er litt "hysterisk".

 

Han mannen din.. Han han har jeg null respekt for. Ingen oppegående folk rister babyen sin fordi den skriker. Han burde skaffe seg hjelp.

 

Anonymous poster hash: 47e98...d8d

Skrevet

 

 

Det kan være alvorlig! Du bør oppsøke lege for en sjekk!

 

Deretter bør mannen anmeldes. Det er din plikt som mor. Tenk om du ikke gjør det og han skader barnet igjen.

 

Anonymous poster hash: 68fc2...3ec

Han ristet ikke så hardt, men nok til at jeg reagerte... Om jeg drar til lege blir vel BV innblandet?

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Om de blir "innblandet" så er vel det aller best? De starter med å veilede foreldrene i å ikke bruke vold, og det er vel det du vil?

 

Anonymous poster hash: 48f65...41f

Det var bare et spørsmål av nysgjerrighet, ikke i tvil om at jeg skal ta kontakt med lege. Jeg er da ikke voldelig,er helt knust her jeg sitter.

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Skrevet

 

 

 

Det kan være alvorlig! Du bør oppsøke lege for en sjekk!

 

Deretter bør mannen anmeldes. Det er din plikt som mor. Tenk om du ikke gjør det og han skader barnet igjen.

 

Anonymous poster hash: 68fc2...3ec

Han ristet ikke så hardt, men nok til at jeg reagerte... Om jeg drar til lege blir vel BV innblandet?

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Om de blir "innblandet" så er vel det aller best? De starter med å veilede foreldrene i å ikke bruke vold, og det er vel det du vil?

 

Anonymous poster hash: 48f65...41f

Det var bare et spørsmål av nysgjerrighet, ikke i tvil om at jeg skal ta kontakt med lege. Jeg er da ikke voldelig,er helt knust her jeg sitter.

 

Anonymous poster hash: 7dcce...6f3

Nei, DU er ikke voldelig. Men tar du ikke affære, er du med på å muliggjøre at far er voldelig.

 

Anonymous poster hash: 48f65...41f

Skrevet

Hvis han overhode ikke innser at han har gjort noe helt utilgivelig.. Jeg hadde mistet følelsene på et blunk. Ingen mishandler ungene mine uten alvorlige følger.

 

Anonymous poster hash: c8eb0...24a

Skrevet

Du bør dra på legevakten, han bør ikke ha dette barent alene om han ikke klarer å styre seg når han skal trøste henne den tiden det tar å lage grøt til henne. Hva gjør han om hun holder han oppe om natten etc?



Anonymous poster hash: 87ec5...9dc
Skrevet

Det gikk helt sikkert fint fysisk med babyen, men skader ikke å ta en sjekk. Vet ikke hvor hardt han ristet babyen, eller hvor mye som skal til for å utgjøre alvorlig skade, men uansett så er det selvsagt ikke greit. Alle har vel opplevd å bli frustrert, men normale folk klarer å ta seg sammen eller går ut av situasjonen. Hadde aldri turt å overlate ansvaret for barna mine til han igjen. Om du ikke vil anmelde han selv, så gjør nok de på legevakta det for deg om du kommer inn med en baby som har blitt rista av faren sin.

 

Ang uhellet ditt hvor du snubla så kan han ikke bruke det mot deg.

Her datt babyen min ned fra sofaen for noen uker siden. Et sekund med uoppmerksomhet var det som skulle til. Han datt rett på ansiktet og jeg ringte legevakta for sikkerhetskyld. Det er ikke første ungen som har ramla ned fra sofaen fikk jeg til svar. At jeg skulle følge med på han, men jeg ville virkelig at de skulle ta en sjekk ettersom han var så liten. (4 mnd) legen titta på han, og det hadde gått bra heldigvis. De tåler mer enn vi tror, men når de er så små er det ikke rart man er litt "hysterisk".

 

Han mannen din.. Han han har jeg null respekt for. Ingen oppegående folk rister babyen sin fordi den skriker. Han burde skaffe seg hjelp.

 

Anonymous poster hash: 47e98...d8d

Og hvis barnevernet blir innblanda så er det bare bra! Det er han som har gjort noe galt og ikke du. Så er det opp til barnevernet å avgjøre hva de vil gjøre. Men du burde komme deg vekk. Det er din plikt som mor å beskytte barna dine om d så er fra sin egen far. Gjør du ingenting så vil han med stor sannsynlighet gjøre det igjen og da er det ikke sikkert det går like bra med barnet.

 

Jeg hadde tatt med babyen å satt meg i bilen. Ringt barnevernet selv og tatt babyen med til legevakta. Deretter hadde jeg reist til familie eller venner.

 

 

Anonymous poster hash: 47e98...d8d

Skrevet

Det gikk helt sikkert fint fysisk med babyen, men skader ikke å ta en sjekk. Vet ikke hvor hardt han ristet babyen, eller hvor mye som skal til for å utgjøre alvorlig skade, men uansett så er det selvsagt ikke greit. Alle har vel opplevd å bli frustrert, men normale folk klarer å ta seg sammen eller går ut av situasjonen. Hadde aldri turt å overlate ansvaret for barna mine til han igjen. Om du ikke vil anmelde han selv, så gjør nok de på legevakta det for deg om du kommer inn med en baby som har blitt rista av faren sin.

 

Ang uhellet ditt hvor du snubla så kan han ikke bruke det mot deg.

Her datt babyen min ned fra sofaen for noen uker siden. Et sekund med uoppmerksomhet var det som skulle til. Han datt rett på ansiktet og jeg ringte legevakta for sikkerhetskyld. Det er ikke første ungen som har ramla ned fra sofaen fikk jeg til svar. At jeg skulle følge med på han, men jeg ville virkelig at de skulle ta en sjekk ettersom han var så liten. (4 mnd) legen titta på han, og det hadde gått bra heldigvis. De tåler mer enn vi tror, men når de er så små er det ikke rart man er litt "hysterisk".

 

Han mannen din.. Han han har jeg null respekt for. Ingen oppegående folk rister babyen sin fordi den skriker. Han burde skaffe seg hjelp.

 

Anonymous poster hash: 47e98...d8d

Greit nok at noen barn faller ned fra sofaen , men 4 mnd gammel baby? Stakkers 😔

 

Anonymous poster hash: 97979...af0

Skrevet

 

Det gikk helt sikkert fint fysisk med babyen, men skader ikke å ta en sjekk. Vet ikke hvor hardt han ristet babyen, eller hvor mye som skal til for å utgjøre alvorlig skade, men uansett så er det selvsagt ikke greit. Alle har vel opplevd å bli frustrert, men normale folk klarer å ta seg sammen eller går ut av situasjonen. Hadde aldri turt å overlate ansvaret for barna mine til han igjen. Om du ikke vil anmelde han selv, så gjør nok de på legevakta det for deg om du kommer inn med en baby som har blitt rista av faren sin.

 

Ang uhellet ditt hvor du snubla så kan han ikke bruke det mot deg.

Her datt babyen min ned fra sofaen for noen uker siden. Et sekund med uoppmerksomhet var det som skulle til. Han datt rett på ansiktet og jeg ringte legevakta for sikkerhetskyld. Det er ikke første ungen som har ramla ned fra sofaen fikk jeg til svar. At jeg skulle følge med på han, men jeg ville virkelig at de skulle ta en sjekk ettersom han var så liten. (4 mnd) legen titta på han, og det hadde gått bra heldigvis. De tåler mer enn vi tror, men når de er så små er det ikke rart man er litt "hysterisk".

 

Han mannen din.. Han han har jeg null respekt for. Ingen oppegående folk rister babyen sin fordi den skriker. Han burde skaffe seg hjelp.

 

Anonymous poster hash: 47e98...d8d

Greit nok at noen barn faller ned fra sofaen , men 4 mnd gammel baby? Stakkers 😔

 

Anonymous poster hash: 97979...af0

Ja det var stakkars.. jeg var helt hysterisk og kjempe lei meg. Han snudde seg rundt og datt rett i gulvet. Det var helt forferdelig. Og ja det var det de svarte da jeg ringte inn. Jeg sa hvor gammel han var også. Men fikk til slutt lov å komme siden jeg var så bekymret. Sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Og jeg er ikke kvalifisert til å bedømme hvor mye så små barn tåler eller ikke. Da er det bedre å la en lege se på han.

alt gikk heldigvis bra, men jeg har dårlig samvittighet enda for at jeg ikke passet bedre på.

 

Det at HI mann bruker hennes uhell mot henne syns jeg er skremmende. Forskjell på et uhell og å bevisst være voldelig mot babyen.

Men han skjønnet tydeligvis ikke forskjellen på det. Urovekkende.

 

 

 

Anonymous poster hash: 47e98...d8d

Skrevet

Dette innlegget minnet veldig om en mammablogger ifht hendelser. Stemmer mine antagelser er dette veldig unge foreldre,så litt veiledning fra BV skader nok ikke.

 

Men,den faren hadde ikke fått rørt mine barn.

 

Anonymous poster hash: 945d4...387

Skrevet

HURRA BV.   

 

Bv må da varsler når barne faller fra sofa og da. Snakk om hysteri og kva er BV for ?

 

Utnyttelse av BV og forstår korfor BV siker alt for mange saker pga slike som varsler for småting.



Anonymous poster hash: 7e619...425
Skrevet

 

 

Det gikk helt sikkert fint fysisk med babyen, men skader ikke å ta en sjekk. Vet ikke hvor hardt han ristet babyen, eller hvor mye som skal til for å utgjøre alvorlig skade, men uansett så er det selvsagt ikke greit. Alle har vel opplevd å bli frustrert, men normale folk klarer å ta seg sammen eller går ut av situasjonen. Hadde aldri turt å overlate ansvaret for barna mine til han igjen. Om du ikke vil anmelde han selv, så gjør nok de på legevakta det for deg om du kommer inn med en baby som har blitt rista av faren sin.

 

Ang uhellet ditt hvor du snubla så kan han ikke bruke det mot deg.

Her datt babyen min ned fra sofaen for noen uker siden. Et sekund med uoppmerksomhet var det som skulle til. Han datt rett på ansiktet og jeg ringte legevakta for sikkerhetskyld. Det er ikke første ungen som har ramla ned fra sofaen fikk jeg til svar. At jeg skulle følge med på han, men jeg ville virkelig at de skulle ta en sjekk ettersom han var så liten. (4 mnd) legen titta på han, og det hadde gått bra heldigvis. De tåler mer enn vi tror, men når de er så små er det ikke rart man er litt "hysterisk".

 

Han mannen din.. Han han har jeg null respekt for. Ingen oppegående folk rister babyen sin fordi den skriker. Han burde skaffe seg hjelp.

 

Anonymous poster hash: 47e98...d8d

Greit nok at noen barn faller ned fra sofaen , men 4 mnd gammel baby? Stakkers 😔

 

Anonymous poster hash: 97979...af0

Ja det var stakkars.. jeg var helt hysterisk og kjempe lei meg. Han snudde seg rundt og datt rett i gulvet. Det var helt forferdelig. Og ja det var det de svarte da jeg ringte inn. Jeg sa hvor gammel han var også. Men fikk til slutt lov å komme siden jeg var så bekymret. Sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Og jeg er ikke kvalifisert til å bedømme hvor mye så små barn tåler eller ikke. Da er det bedre å la en lege se på han.

alt gikk heldigvis bra, men jeg har dårlig samvittighet enda for at jeg ikke passet bedre på.

 

Det at HI mann bruker hennes uhell mot henne syns jeg er skremmende. Forskjell på et uhell og å bevisst være voldelig mot babyen.

Men han skjønnet tydeligvis ikke forskjellen på det. Urovekkende.

 

 

 

Anonymous poster hash: 47e98...d8d

Enig i det. Bra det gikk bra 😔 Hadde nok vært fra meg selv om det hadde skjedd her.

 

Hi burde gå fra mannen , pga det han gjorde er utilgivelig 😔 Ingen gjør sånt mot barn .

 

Anonymous poster hash: 97979...af0

Skrevet

Du må ta med babyen til legen! Dette er noe av det farligste en baby kan bli utsatt for! De kan faktisk bli hjerneskadet for livet om senile i verste fall dør..

 

Så ville jeg forlatt mannen I DAG! Hvordan i helvete kan han skade et barn på denne måneden?! Kom deg vekk!!!!

 

Anonymous poster hash: 317c5...5dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...