Gå til innhold

Feite Barbie 😂


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magre

Skrevet

 

Jammen på tide de kommer med normale dukker. Hadde et menneske hatt de målene som den vanlige barbiedukken har, så hadde personen vært alvorlig syk

 

Anonymous poster hash: c55d6...619

 

Jeg tar tilbake at de ser normale ut, for den "høye" på venstre side hadde noen fryktelig tynne bein og armer

 

Anonymous poster hash: c55d6...619

Skrevet

Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magre

Hvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben.

 

 

 

Anonymous poster hash: 29116...608

Skrevet

Feite Barbie? Kjenner det koker når jeg leser innlegget ditt. Hvem er feit av disse dukkene mener du?

Ikke rart vi har en skrudd måte å se på kvinnekroppen vår med slike idiotiske kommentarer. Sukk😒

 

Anonymous poster hash: 32345...dc4

Skrevet

Feite Barbie? Kjenner det koker når jeg leser innlegget ditt. Hvem er feit av disse dukkene mener du?

Ikke rart vi har en skrudd måte å se på kvinnekroppen vår med slike idiotiske kommentarer. Sukk😒

 

Anonymous poster hash: 32345...dc4

Enig. Noen har et helt forvridd syn på virkeligheten.

 

 

Anonymous poster hash: 3873d...8ce

Skrevet

 

Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magre

Hvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben.

 

 

 

Anonymous poster hash: 29116...608

 

Du har et sykt bilde på normal kropp

 

 

Anonymous poster hash: d7c80...037

Skrevet

 

 

Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magre

Hvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben.

 

 

 

Anonymous poster hash: 29116...608

Du har et sykt bilde på normal kropp

 

 

Anonymous poster hash: d7c80...037

Normal?? Feit!!

 

Anonymous poster hash: c1c9c...628

Skrevet

Eh den nye barbien er lubben ja. Det er da ikke normalt. Burde iverfall ikke være det. Men selvfølgelig i verden blir det mer og mer akseptert å bli større og større. Feit er hun ikke , men jo litt smålubben for det er ikke slanke/ normale lår altså. Gamle barbie har selvfølgelig ikke normal eller ok kropp heller. Hadde ikke de Bratz dukkene litt mer mellomting kropp, ansiktene var drøye da men kroppene var vel ok om jeg ikke husker feil?

 

Anonymous poster hash: fb271...554

Skrevet

 

 

 

Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magre

Hvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben.

 

 

 

Anonymous poster hash: 29116...608

Du har et sykt bilde på normal kropp

 

 

Anonymous poster hash: d7c80...037

Normal?? Feit!!

 

Anonymous poster hash: c1c9c...628

Huff! Også med emoij som griner av latter til en som skulle være feit.

Håper ikke barna dine har noen skavanker som de kan bli mobbet for.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 32345...dc4

Skrevet

Eh den nye barbien er lubben ja. Det er da ikke normalt. Burde iverfall ikke være det. Men selvfølgelig i verden blir det mer og mer akseptert å bli større og større. Feit er hun ikke , men jo litt smålubben for det er ikke slanke/ normale lår altså. Gamle barbie har selvfølgelig ikke normal eller ok kropp heller. Hadde ikke de Bratz dukkene litt mer mellomting kropp, ansiktene var drøye da men kroppene var vel ok om jeg ikke husker feil?

 

Anonymous poster hash: fb271...554

Heheh, var i lekekassa til dattera mi nå å bratz dukkene er ihvertfall ikke normale.

Svææære hoder og spikerkropp! Hihi

Syns nå det er greit de barbie dukkene kommer i alle fasonger, sånn som oss :-)

Skrevet

Ja, lubben barbie. Ikke slik man ønsker å se ut ideelt sett.

 

Anonymous poster hash: 03748...7ae

Skrevet

Ja, lubben barbie. Ikke slik man ønsker å se ut ideelt sett.

 

Anonymous poster hash: 03748...7ae

Ikke akkurat drømmekroppen nei..!!

 

Anonymous poster hash: c1c9c...628

Skrevet

Tror det er mange her som liker og ønsker at andre kvinner skal slite med selvbildet sitt, og godter seg over det.

Nedrige mennesker.

 

Anonymous poster hash: 97d77...5e4

Skrevet

Har det nå kommet så langt at noen damer begynner å mobbe Barbie her inne? Skjer lite i livet ellers kanskje?



Anonymous poster hash: 86bbb...324
Skrevet

Det er feite-barbie jo 😆

 

Anonymous poster hash: 7d4a8...140

Skrevet

Tror det er mange her som liker og ønsker at andre kvinner skal slite med selvbildet sitt, og godter seg over det.

Nedrige mennesker.

 

Anonymous poster hash: 97d77...5e4

Det er det samme som kommer frem i innvandrerdebattene her inne, dessverre.

Man har så lavt selvbilde, kombinert med bitterhet at man helst vil andre mennesker vondt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 46d87...7d3

Skrevet

Tror det er mange her som liker og ønsker at andre kvinner skal slite med selvbildet sitt, og godter seg over det.

Nedrige mennesker.

 

Anonymous poster hash: 97d77...5e4

Klart det, ingen ser at en er fin om det ikke finst mindre fine å sammenligne med.

 

 

 

Anonymous poster hash: 0eb73...272

Skrevet

 

Tror det er mange her som liker og ønsker at andre kvinner skal slite med selvbildet sitt, og godter seg over det.

Nedrige mennesker.

 

Anonymous poster hash: 97d77...5e4

Klart det, ingen ser at en er fin om det ikke finst mindre fine å sammenligne med.

 

 

 

Anonymous poster hash: 0eb73...272

Det finnes jo ingen annen hensikt ved å lage slike innlegg, og skrive slike kommentarer, enn at andre kvinner skal tenke at de selv er feite. Et stikk i siden til sine medsøstre. Noe som gjør at andre skal føle seg dårlige. Helst verre enn en selv gjør, tenker jeg. Gjøres anonymt på internett selvsagt, slik at man ikke får sine mørkere sider avslørt.

Skulle heller sett litt at vi var litt rausere med hverandre, og bygger hverandre opp.

Alle får det bedre om vi bygger hverandre opp :)

 

Anonymous poster hash: 97d77...5e4

Skrevet

Den formfulle Barbie`n var kjempefin!!!



Anonymous poster hash: 439e5...75f
Skrevet

 

 

 

Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magre

Hvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben.

 

 

 

Anonymous poster hash: 29116...608

Du har et sykt bilde på normal kropp

 

 

Anonymous poster hash: d7c80...037

Normal?? Feit!!

 

Anonymous poster hash: c1c9c...628

Ja, hun er feit. Dere kan ikke hevde at det er normal.

 

Anonymous poster hash: 8f203...cd6

Skrevet

Hi, tror du har et lite problem du bør gjøre noe med så ikke barna dine(hvis du har), får et like forvrengt syn på kropp, er av slike utsagn at det er så mye elendighet som det er på denne fronten.

 

Når det kommer til dukken, FANTASTISK, her er et skritt i riktig rettning for å kunne hjelpe barna og rette opp i det forstyrra bilde som har blitt 'normalen'. Topp 👍☺️☺️

Skrevet

 

 

 

 

Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magre

Hvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben.

 

 

 

Anonymous poster hash: 29116...608

Du har et sykt bilde på normal kropp

 

 

Anonymous poster hash: d7c80...037

Normal?? Feit!!

 

Anonymous poster hash: c1c9c...628

Ja, hun er feit. Dere kan ikke hevde at det er normal.

 

Anonymous poster hash: 8f203...cd6

Ser ut som hun har normal BMI.

Hun har timeglassfasong, smal midje og fettet (musklene?) er plassert på rumpe lår, noe som gjør denne Barbiedukken langt mer beskyttet mot hjerte/karsykdommer, og har utsikter til lengre levetid enn den tradisjonelle Barbie.

 

Anonymous poster hash: 97d77...5e4

Skrevet

Midjen hennes er på det smaleste bare litt bredere enn ansiktet, og hoftene ca. like brede som skuldrene, og armene er like smale som vanlige Barbie.

 

Anonymous poster hash: 97d77...5e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...