Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 http://www.vg.no/rampelys/lanserer-realistiske-barbiedukker/a/23605039/ Anonymous poster hash: c1c9c...628
TinaK 1990 Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magre
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 http://www.vg.no/rampelys/lanserer-realistiske-barbiedukker/a/23605039/ Anonymous poster hash: c1c9c...628 Jammen på tide de kommer med normale dukker. Hadde et menneske hatt de målene som den vanlige barbiedukken har, så hadde personen vært alvorlig syk Anonymous poster hash: c55d6...619
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 http://www.vg.no/rampelys/lanserer-realistiske-barbiedukker/a/23605039/ Anonymous poster hash: c1c9c...628 Jammen på tide de kommer med normale dukker. Hadde et menneske hatt de målene som den vanlige barbiedukken har, så hadde personen vært alvorlig syk Anonymous poster hash: c55d6...619 Jeg tar tilbake at de ser normale ut, for den "høye" på venstre side hadde noen fryktelig tynne bein og armer Anonymous poster hash: c55d6...619
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magre Hvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben. Anonymous poster hash: 29116...608
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Feite Barbie? Kjenner det koker når jeg leser innlegget ditt. Hvem er feit av disse dukkene mener du? Ikke rart vi har en skrudd måte å se på kvinnekroppen vår med slike idiotiske kommentarer. Sukk😒 Anonymous poster hash: 32345...dc4
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Feite Barbie? Kjenner det koker når jeg leser innlegget ditt. Hvem er feit av disse dukkene mener du? Ikke rart vi har en skrudd måte å se på kvinnekroppen vår med slike idiotiske kommentarer. Sukk😒 Anonymous poster hash: 32345...dc4 Enig. Noen har et helt forvridd syn på virkeligheten. Anonymous poster hash: 3873d...8ce
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #8 Skrevet 28. januar 2016 Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magreHvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben. Anonymous poster hash: 29116...608 Du har et sykt bilde på normal kropp Anonymous poster hash: d7c80...037
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #9 Skrevet 28. januar 2016 Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magreHvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben. Anonymous poster hash: 29116...608 Du har et sykt bilde på normal kropp Anonymous poster hash: d7c80...037 Normal?? Feit!! Anonymous poster hash: c1c9c...628
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #10 Skrevet 28. januar 2016 Eh den nye barbien er lubben ja. Det er da ikke normalt. Burde iverfall ikke være det. Men selvfølgelig i verden blir det mer og mer akseptert å bli større og større. Feit er hun ikke , men jo litt smålubben for det er ikke slanke/ normale lår altså. Gamle barbie har selvfølgelig ikke normal eller ok kropp heller. Hadde ikke de Bratz dukkene litt mer mellomting kropp, ansiktene var drøye da men kroppene var vel ok om jeg ikke husker feil? Anonymous poster hash: fb271...554
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #11 Skrevet 28. januar 2016 Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magreHvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben. Anonymous poster hash: 29116...608 Du har et sykt bilde på normal kropp Anonymous poster hash: d7c80...037 Normal?? Feit!! Anonymous poster hash: c1c9c...628 Huff! Også med emoij som griner av latter til en som skulle være feit. Håper ikke barna dine har noen skavanker som de kan bli mobbet for. Anonymous poster hash: 32345...dc4
liniss - mamma til tre små Skrevet 28. januar 2016 #12 Skrevet 28. januar 2016 Eh den nye barbien er lubben ja. Det er da ikke normalt. Burde iverfall ikke være det. Men selvfølgelig i verden blir det mer og mer akseptert å bli større og større. Feit er hun ikke , men jo litt smålubben for det er ikke slanke/ normale lår altså. Gamle barbie har selvfølgelig ikke normal eller ok kropp heller. Hadde ikke de Bratz dukkene litt mer mellomting kropp, ansiktene var drøye da men kroppene var vel ok om jeg ikke husker feil? Anonymous poster hash: fb271...554 Heheh, var i lekekassa til dattera mi nå å bratz dukkene er ihvertfall ikke normale. Svææære hoder og spikerkropp! Hihi Syns nå det er greit de barbie dukkene kommer i alle fasonger, sånn som oss :-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #13 Skrevet 28. januar 2016 Ja, lubben barbie. Ikke slik man ønsker å se ut ideelt sett. Anonymous poster hash: 03748...7ae
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #14 Skrevet 28. januar 2016 Ja, lubben barbie. Ikke slik man ønsker å se ut ideelt sett. Anonymous poster hash: 03748...7ae Ikke akkurat drømmekroppen nei..!! Anonymous poster hash: c1c9c...628
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #15 Skrevet 28. januar 2016 Tror det er mange her som liker og ønsker at andre kvinner skal slite med selvbildet sitt, og godter seg over det. Nedrige mennesker. Anonymous poster hash: 97d77...5e4
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #16 Skrevet 28. januar 2016 Har det nå kommet så langt at noen damer begynner å mobbe Barbie her inne? Skjer lite i livet ellers kanskje? Anonymous poster hash: 86bbb...324
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #17 Skrevet 28. januar 2016 Det er feite-barbie jo 😆 Anonymous poster hash: 7d4a8...140
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #18 Skrevet 28. januar 2016 Tror det er mange her som liker og ønsker at andre kvinner skal slite med selvbildet sitt, og godter seg over det. Nedrige mennesker. Anonymous poster hash: 97d77...5e4 Det er det samme som kommer frem i innvandrerdebattene her inne, dessverre. Man har så lavt selvbilde, kombinert med bitterhet at man helst vil andre mennesker vondt. Anonymous poster hash: 46d87...7d3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #19 Skrevet 28. januar 2016 Tror det er mange her som liker og ønsker at andre kvinner skal slite med selvbildet sitt, og godter seg over det. Nedrige mennesker. Anonymous poster hash: 97d77...5e4 Klart det, ingen ser at en er fin om det ikke finst mindre fine å sammenligne med. Anonymous poster hash: 0eb73...272
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #20 Skrevet 28. januar 2016 Tror det er mange her som liker og ønsker at andre kvinner skal slite med selvbildet sitt, og godter seg over det. Nedrige mennesker. Anonymous poster hash: 97d77...5e4 Klart det, ingen ser at en er fin om det ikke finst mindre fine å sammenligne med. Anonymous poster hash: 0eb73...272 Det finnes jo ingen annen hensikt ved å lage slike innlegg, og skrive slike kommentarer, enn at andre kvinner skal tenke at de selv er feite. Et stikk i siden til sine medsøstre. Noe som gjør at andre skal føle seg dårlige. Helst verre enn en selv gjør, tenker jeg. Gjøres anonymt på internett selvsagt, slik at man ikke får sine mørkere sider avslørt. Skulle heller sett litt at vi var litt rausere med hverandre, og bygger hverandre opp. Alle får det bedre om vi bygger hverandre opp Anonymous poster hash: 97d77...5e4
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #21 Skrevet 28. januar 2016 Den formfulle Barbie`n var kjempefin!!! Anonymous poster hash: 439e5...75f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #22 Skrevet 28. januar 2016 Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magreHvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben. Anonymous poster hash: 29116...608 Du har et sykt bilde på normal kropp Anonymous poster hash: d7c80...037 Normal?? Feit!! Anonymous poster hash: c1c9c...628 Ja, hun er feit. Dere kan ikke hevde at det er normal. Anonymous poster hash: 8f203...cd6
Engeln Skrevet 28. januar 2016 #23 Skrevet 28. januar 2016 Hi, tror du har et lite problem du bør gjøre noe med så ikke barna dine(hvis du har), får et like forvrengt syn på kropp, er av slike utsagn at det er så mye elendighet som det er på denne fronten. Når det kommer til dukken, FANTASTISK, her er et skritt i riktig rettning for å kunne hjelpe barna og rette opp i det forstyrra bilde som har blitt 'normalen'. Topp 👍☺️☺️
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #24 Skrevet 28. januar 2016 Den nye barbidukken er slank/normal. Originalbarbidukkene er magreHvilken av dem? Tre av de er vel nye. Nummer to fra venstre kan ikke sies er slank. Hun er lubben. Anonymous poster hash: 29116...608 Du har et sykt bilde på normal kropp Anonymous poster hash: d7c80...037 Normal?? Feit!! Anonymous poster hash: c1c9c...628 Ja, hun er feit. Dere kan ikke hevde at det er normal. Anonymous poster hash: 8f203...cd6 Ser ut som hun har normal BMI. Hun har timeglassfasong, smal midje og fettet (musklene?) er plassert på rumpe lår, noe som gjør denne Barbiedukken langt mer beskyttet mot hjerte/karsykdommer, og har utsikter til lengre levetid enn den tradisjonelle Barbie. Anonymous poster hash: 97d77...5e4
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #25 Skrevet 28. januar 2016 Midjen hennes er på det smaleste bare litt bredere enn ansiktet, og hoftene ca. like brede som skuldrene, og armene er like smale som vanlige Barbie. Anonymous poster hash: 97d77...5e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå