Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #51 Skrevet 28. januar 2016 Hadde også flyttet hjem til mine hjemtrakter ved samlivbrudd.. Ville vi ikke alle det? Tenk om hun ikke har råd til å bli boende akkurat i det området da? Mange sider av en sak her og jeg taler sjeldens en far.. Jeg har ikke barn enda, men det betyr ikke at jeg ikke vet hva jeg ville gjort som skal bli mor. Man søker sine egne, alle som en. En utløsning eller tre skal ikke få bestemme over mitt liv! Anonymous poster hash: 71d29...69f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #52 Skrevet 28. januar 2016 Her er det mor som har flyttet tilbake til hjemplassen sin og jeg kan ikke flytte fra jobb, nettverk og den plassen jeg har bodd hele livet. Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Liten pris å betale for å se dine egne barn oftere. Prioriteringer!!! Jeg hadde flyttet til verdens ende for mine barn, for ikke å snakke om et annet fylke,.. Anonymous poster hash: 00c03...67e
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #53 Skrevet 28. januar 2016 En far kan alltids flytte på seg, en mor gjør ikke det. Hun vil alltid søke seg til trygghet både for seg og barna En mann kan jobbe hvor mye han vil/kan etter samlivbrudd og tjene i det uendelige. Han må ikke glemme at eksen som sitter igjen med barn ikke kan det og derfor har rett på bb itillegg til at det skal dekke barna. Det skal faktisk dekke bokostnader også! En mann vil alltid være fri og frank, barn elle ei så lenge han bor alene, betal for deg! Stakkars dame! Anonymous poster hash: 71d29...69f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #54 Skrevet 28. januar 2016 Hei HI. Her har faren 7-80000 i året, jeg har 0-. I følge nav kalkulatoren skal han betale mellom 5-6000 i mnd. Han nektet å betale mer enn 3500 privat. Tok det med NAV, og de regnet ut at han skulle betale 4000 i mnd. For ett barn. NAV har regnet ut at jeg kan tjene mellom 3-400000 tusen i året med utdanningen jeg har, og da regnet de at jeg hadde den inntekten, selv om det er 0. Barnehagen koster meg 2900kr i mnd, og så det er liksom ikke så mye igjen av barnebidraget. Men men. Far har ungen annhver helg. Jeg hadde tatt det via nav hvis barnefar ikke møter deg på midten. Han kan ikke bare få mer samvær - siden han bor et stykke fra dere. Så ikke vær redd for det. Anonymous poster hash: 7afcf...ef5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #55 Skrevet 28. januar 2016 For en diskusjon... Barn koster penger- dere får bare kutte på ulike poster og tenke økonomisk. Jeg har fått mellom 450 og 540 i barnebidrag hver måned, og med barnehage/SFO fra 2700-3500 per måned så kan jeg vitterlig ikke forvente at alle andre enn meg selv kan ordne opp. Folk klager over at endene ikke møtes, men hadde de aller fleste sett hvor kronene gikk til hadde de innsett at det det er fullt mulig å leve trangt. Man MÅ ikke gi en pc til ungen, ha flatskjerm i stua, spille/kjøpe lodd, spise ute, ha dyre aktiviteter og utstyr, større bosted enn nødvendig etc. Luksusfellen burde vært obligatorisk for alle med pengeproblemer å gå gjennom Anonymous poster hash: c9633...e05
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #56 Skrevet 28. januar 2016 Støtter deg også far. Hønene her inne altså... Kritikk mot mor intil du avslørte du var faren.. det er vel regler for samvær og hvem som skal betale reisevei. Mor har ikke lov å nekte deg samvær pga hun ikke har råd. Anonymous poster hash: 98f96...7ee
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #57 Skrevet 28. januar 2016 Ja, er det ikke utrolig.... Jeg og mor skilte lag for 5 år siden. Siden den gang har jeg stiftet ny familie her vi bor. Mor flyttet til hjembyen sin for 1,5 år siden. Min nye samboer kommer herfra og vårt barn går i bhg her og har all sin familie her. Så at mor plutselig bestemte seg for å flytte hjem kan jeg ikke gjøre noe med. Å flytte nærmere er uaktuelt, da må jeg bryte opp med min nye familie også! Er dere helt blåst eller? Dere skjønner vel at jeg som far har like lyst å se barna mine som mor har! Jeg hadde et veldig nært forhold til ungene før hun tok dem med seg og flyttet! Men jeg er helt enige med dere som svarte før jeg avslørte at jeg er far: mor skal forsørge barna sine hun også. Til dere som får 4000 kr for et barn; hvordan i alle dager kan dere ha samvittighet til det? Ett barn koster ikke så mange tusen NPR man i tillegg får fradrag og dekt deler av bhg/SFO. Flaut, rett og slett! Tenk å gjøre seg så avhengig av far for å overleve da😳 Klart han skal forsørge ungen sin, men ikke deg! Har du ikke råd til å bidra med noe selv kan det kanskje være en tanke å la far ta hovedomsorgen for en periode.....? Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #58 Skrevet 28. januar 2016 Her er det mor som har flyttet tilbake til hjemplassen sin og jeg kan ikke flytte fra jobb, nettverk og den plassen jeg har bodd hele livet. Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Jo, det kan du hvis du virkelig vil Anonymous poster hash: de513...42d Joda, og hvis mor virkelig har så dårlig råd kan vel ungene få komme tilbake til meg. Den plassen de vokste opp og har halve familien sin. For en vinkling😱 Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #59 Skrevet 28. januar 2016 Ja, er det ikke utrolig.... Jeg og mor skilte lag for 5 år siden. Siden den gang har jeg stiftet ny familie her vi bor. Mor flyttet til hjembyen sin for 1,5 år siden. Min nye samboer kommer herfra og vårt barn går i bhg her og har all sin familie her. Så at mor plutselig bestemte seg for å flytte hjem kan jeg ikke gjøre noe med. Å flytte nærmere er uaktuelt, da må jeg bryte opp med min nye familie også! Er dere helt blåst eller? Dere skjønner vel at jeg som far har like lyst å se barna mine som mor har! Jeg hadde et veldig nært forhold til ungene før hun tok dem med seg og flyttet! Men jeg er helt enige med dere som svarte før jeg avslørte at jeg er far: mor skal forsørge barna sine hun også. Til dere som får 4000 kr for et barn; hvordan i alle dager kan dere ha samvittighet til det? Ett barn koster ikke så mange tusen NPR man i tillegg får fradrag og dekt deler av bhg/SFO. Flaut, rett og slett! Tenk å gjøre seg så avhengig av far for å overleve da😳 Klart han skal forsørge ungen sin, men ikke deg! Har du ikke råd til å bidra med noe selv kan det kanskje være en tanke å la far ta hovedomsorgen for en periode.....? Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Jeg får 2740 kr for barnet mitt som er regnet ut fra nav. I noen kalkulatorer sier dem at ett barn kan koste opp mot 10000 kr i mnd. Jeg har ikke bruk for pengene fra far så jeg sparer de til ungen. Jeg klarer meg helt fint. Men når nav har regnet noe ut og de bruker veldig nøkterne tall er det som regel ikke feil. Og generelt sett blir ingen flådd. De som får mest har private avtaler. Men som jeg er nesten 100% alene med barnet mitt men jeg kan ikke jobbe særlig overtid, kan ikke Gjøre ting på sparket, trenger en del hjelp i hverdagen for at dagene skal gå opp. Det er veldig mye hverdagslogistikk som skal til når man er alene som mange samværsforeldre ikke skjønner. Jeg ønsker gjerne at far har sitt barn mer og er mer enn villig til å betale for at han kjører men han orker ikke for han blir sliten. Hvis man tjener litt får man ikke noe støtte og all støtte man får blir beregnet inn som inntekt for mor så det tas hensyn til når bidraget blir satt. Skjønne at du ikke kan dra opp din familie, men da kommer jo spørsmålet hvorfor fikk du flere barn når di har problemer med å forsørge de du har? Det er alltid det spørsmålet mødre får her inne. Tror nok de fleste ikke livnærer seg på barnebidrag satt av nav for å være alenemor er ikke noe lukrativt. Det er alltid noen som utnytter noe ja men 6000 kr for tre barn er ikke mye selv om mor skal forsørge hun og men det går prosentvis av hva man tjener. Skremmende at du har så liten innsikt i det å være alene med barna. Anonymous poster hash: 4a3cb...e0d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #60 Skrevet 28. januar 2016 Ja, er det ikke utrolig.... Jeg og mor skilte lag for 5 år siden. Siden den gang har jeg stiftet ny familie her vi bor. Mor flyttet til hjembyen sin for 1,5 år siden. Min nye samboer kommer herfra og vårt barn går i bhg her og har all sin familie her. Så at mor plutselig bestemte seg for å flytte hjem kan jeg ikke gjøre noe med. Å flytte nærmere er uaktuelt, da må jeg bryte opp med min nye familie også! Er dere helt blåst eller? Dere skjønner vel at jeg som far har like lyst å se barna mine som mor har! Jeg hadde et veldig nært forhold til ungene før hun tok dem med seg og flyttet! Men jeg er helt enige med dere som svarte før jeg avslørte at jeg er far: mor skal forsørge barna sine hun også. Til dere som får 4000 kr for et barn; hvordan i alle dager kan dere ha samvittighet til det? Ett barn koster ikke så mange tusen NPR man i tillegg får fradrag og dekt deler av bhg/SFO. Flaut, rett og slett! Tenk å gjøre seg så avhengig av far for å overleve da😳 Klart han skal forsørge ungen sin, men ikke deg! Har du ikke råd til å bidra med noe selv kan det kanskje være en tanke å la far ta hovedomsorgen for en periode.....? Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Jeg får 2740 kr for barnet mitt som er regnet ut fra nav. I noen kalkulatorer sier dem at ett barn kan koste opp mot 10000 kr i mnd. Jeg har ikke bruk for pengene fra far så jeg sparer de til ungen. Jeg klarer meg helt fint. Men når nav har regnet noe ut og de bruker veldig nøkterne tall er det som regel ikke feil. Og generelt sett blir ingen flådd. De som får mest har private avtaler. Men som jeg er nesten 100% alene med barnet mitt men jeg kan ikke jobbe særlig overtid, kan ikke Gjøre ting på sparket, trenger en del hjelp i hverdagen for at dagene skal gå opp. Det er veldig mye hverdagslogistikk som skal til når man er alene som mange samværsforeldre ikke skjønner. Jeg ønsker gjerne at far har sitt barn mer og er mer enn villig til å betale for at han kjører men han orker ikke for han blir sliten. Hvis man tjener litt får man ikke noe støtte og all støtte man får blir beregnet inn som inntekt for mor så det tas hensyn til når bidraget blir satt. Skjønne at du ikke kan dra opp din familie, men da kommer jo spørsmålet hvorfor fikk du flere barn når di har problemer med å forsørge de du har? Det er alltid det spørsmålet mødre får her inne. Tror nok de fleste ikke livnærer seg på barnebidrag satt av nav for å være alenemor er ikke noe lukrativt. Det er alltid noen som utnytter noe ja men 6000 kr for tre barn er ikke mye selv om mor skal forsørge hun og men det går prosentvis av hva man tjener. Skremmende at du har så liten innsikt i det å være alene med barna. Anonymous poster hash: 4a3cb...e0d Spørsmålet om hvorfor jeg valgte å få flere barn når jeg ikke kan forsørge de jeg allerede hadde er alt for drøyt! Ingen kan spå framtiden. "Hvorfor fikk du barn, når du blir ufør om 3 år". God dag mann økseskaft😳 Når jeg fikk barn på ny var situasjonen helt annerledes, jeg hadde barna mye mer og betalte mindre bidrag. Logisk, eller hva...? Skummelt at du tør bemerke andres innsikt når du sitter så langt fra fasiten selv. Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #61 Skrevet 28. januar 2016 Ja, er det ikke utrolig.... Jeg og mor skilte lag for 5 år siden. Siden den gang har jeg stiftet ny familie her vi bor. Mor flyttet til hjembyen sin for 1,5 år siden. Min nye samboer kommer herfra og vårt barn går i bhg her og har all sin familie her. Så at mor plutselig bestemte seg for å flytte hjem kan jeg ikke gjøre noe med. Å flytte nærmere er uaktuelt, da må jeg bryte opp med min nye familie også! Er dere helt blåst eller? Dere skjønner vel at jeg som far har like lyst å se barna mine som mor har! Jeg hadde et veldig nært forhold til ungene før hun tok dem med seg og flyttet! Men jeg er helt enige med dere som svarte før jeg avslørte at jeg er far: mor skal forsørge barna sine hun også. Til dere som får 4000 kr for et barn; hvordan i alle dager kan dere ha samvittighet til det? Ett barn koster ikke så mange tusen NPR man i tillegg får fradrag og dekt deler av bhg/SFO. Flaut, rett og slett! Tenk å gjøre seg så avhengig av far for å overleve da😳 Klart han skal forsørge ungen sin, men ikke deg! Har du ikke råd til å bidra med noe selv kan det kanskje være en tanke å la far ta hovedomsorgen for en periode.....? Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Så det yngste barnet ditt er viktigere enn de 3 eldste? Litt av en far!!! Anonymous poster hash: 00c03...67e
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #62 Skrevet 28. januar 2016 Ja, er det ikke utrolig.... Jeg og mor skilte lag for 5 år siden. Siden den gang har jeg stiftet ny familie her vi bor. Mor flyttet til hjembyen sin for 1,5 år siden. Min nye samboer kommer herfra og vårt barn går i bhg her og har all sin familie her. Så at mor plutselig bestemte seg for å flytte hjem kan jeg ikke gjøre noe med. Å flytte nærmere er uaktuelt, da må jeg bryte opp med min nye familie også! Er dere helt blåst eller? Dere skjønner vel at jeg som far har like lyst å se barna mine som mor har! Jeg hadde et veldig nært forhold til ungene før hun tok dem med seg og flyttet! Men jeg er helt enige med dere som svarte før jeg avslørte at jeg er far: mor skal forsørge barna sine hun også. Til dere som får 4000 kr for et barn; hvordan i alle dager kan dere ha samvittighet til det? Ett barn koster ikke så mange tusen NPR man i tillegg får fradrag og dekt deler av bhg/SFO. Flaut, rett og slett! Tenk å gjøre seg så avhengig av far for å overleve da😳 Klart han skal forsørge ungen sin, men ikke deg! Har du ikke råd til å bidra med noe selv kan det kanskje være en tanke å la far ta hovedomsorgen for en periode.....? Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Så det yngste barnet ditt er viktigere enn de 3 eldste? Litt av en far!!! Anonymous poster hash: 00c03...67e Som sagt ante jeg ingenting om at mor kom til å flytte når jeg fikk nytt barn. Litt av en far å stikke fra den nye familien? Litt av en mor som nekter far samvær for å få mest mulig penger hadde du vel sagt om jeg fortsatt utga meg for å være mor som skrev. Nå takker jeg for meg, makan til kjerringer uten liv! Angriper dere ikke mor, så er det far som blir angrepet. Det viktigste er i alle fall å angripe mest mulig. Lykke til videre da, høns😎 Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #63 Skrevet 28. januar 2016 Ja, er det ikke utrolig.... Jeg og mor skilte lag for 5 år siden. Siden den gang har jeg stiftet ny familie her vi bor. Mor flyttet til hjembyen sin for 1,5 år siden. Min nye samboer kommer herfra og vårt barn går i bhg her og har all sin familie her. Så at mor plutselig bestemte seg for å flytte hjem kan jeg ikke gjøre noe med. Å flytte nærmere er uaktuelt, da må jeg bryte opp med min nye familie også! Er dere helt blåst eller? Dere skjønner vel at jeg som far har like lyst å se barna mine som mor har! Jeg hadde et veldig nært forhold til ungene før hun tok dem med seg og flyttet! Men jeg er helt enige med dere som svarte før jeg avslørte at jeg er far: mor skal forsørge barna sine hun også. Til dere som får 4000 kr for et barn; hvordan i alle dager kan dere ha samvittighet til det? Ett barn koster ikke så mange tusen NPR man i tillegg får fradrag og dekt deler av bhg/SFO. Flaut, rett og slett! Tenk å gjøre seg så avhengig av far for å overleve da Klart han skal forsørge ungen sin, men ikke deg! Har du ikke råd til å bidra med noe selv kan det kanskje være en tanke å la far ta hovedomsorgen for en periode.....? Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Så det yngste barnet ditt er viktigere enn de 3 eldste? Litt av en far!!! Anonymous poster hash: 00c03...67e Det handler jo ikke om at noen barn er viktigere enn andre... Men det er ikke bare bare å selge hus, flytte fra alt av familie, finne ny jobb, røske barn(a) ut av nærmiljøet, bhg/skole og venner. Her var det mor som valgte å flytte bort fra barnas nærmiljø, det var hennes valg. Kan jo spørre seg om mors ønske om å bo på heimplassen er viktigere enn å la barna være der de er vokst opp og nær far. Når hun i tillegg gjør samvær vanskelig å gjennomføre etter at HUN tok valget om å flytte, så skjønner jeg ikke hvordan far blir synderen her altså.. Anonymous poster hash: 05307...405
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #64 Skrevet 28. januar 2016 Ja, er det ikke utrolig.... Jeg og mor skilte lag for 5 år siden. Siden den gang har jeg stiftet ny familie her vi bor. Mor flyttet til hjembyen sin for 1,5 år siden. Min nye samboer kommer herfra og vårt barn går i bhg her og har all sin familie her. Så at mor plutselig bestemte seg for å flytte hjem kan jeg ikke gjøre noe med. Å flytte nærmere er uaktuelt, da må jeg bryte opp med min nye familie også! Er dere helt blåst eller? Dere skjønner vel at jeg som far har like lyst å se barna mine som mor har! Jeg hadde et veldig nært forhold til ungene før hun tok dem med seg og flyttet! Men jeg er helt enige med dere som svarte før jeg avslørte at jeg er far: mor skal forsørge barna sine hun også. Til dere som får 4000 kr for et barn; hvordan i alle dager kan dere ha samvittighet til det? Ett barn koster ikke så mange tusen NPR man i tillegg får fradrag og dekt deler av bhg/SFO. Flaut, rett og slett! Tenk å gjøre seg så avhengig av far for å overleve da😳 Klart han skal forsørge ungen sin, men ikke deg! Har du ikke råd til å bidra med noe selv kan det kanskje være en tanke å la far ta hovedomsorgen for en periode.....? Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Jeg får 2740 kr for barnet mitt som er regnet ut fra nav. I noen kalkulatorer sier dem at ett barn kan koste opp mot 10000 kr i mnd. Jeg har ikke bruk for pengene fra far så jeg sparer de til ungen. Jeg klarer meg helt fint. Men når nav har regnet noe ut og de bruker veldig nøkterne tall er det som regel ikke feil. Og generelt sett blir ingen flådd. De som får mest har private avtaler. Men som jeg er nesten 100% alene med barnet mitt men jeg kan ikke jobbe særlig overtid, kan ikke Gjøre ting på sparket, trenger en del hjelp i hverdagen for at dagene skal gå opp. Det er veldig mye hverdagslogistikk som skal til når man er alene som mange samværsforeldre ikke skjønner. Jeg ønsker gjerne at far har sitt barn mer og er mer enn villig til å betale for at han kjører men han orker ikke for han blir sliten. Hvis man tjener litt får man ikke noe støtte og all støtte man får blir beregnet inn som inntekt for mor så det tas hensyn til når bidraget blir satt. Skjønne at du ikke kan dra opp din familie, men da kommer jo spørsmålet hvorfor fikk du flere barn når di har problemer med å forsørge de du har? Det er alltid det spørsmålet mødre får her inne. Tror nok de fleste ikke livnærer seg på barnebidrag satt av nav for å være alenemor er ikke noe lukrativt. Det er alltid noen som utnytter noe ja men 6000 kr for tre barn er ikke mye selv om mor skal forsørge hun og men det går prosentvis av hva man tjener. Skremmende at du har så liten innsikt i det å være alene med barna. Anonymous poster hash: 4a3cb...e0d Spørsmålet om hvorfor jeg valgte å få flere barn når jeg ikke kan forsørge de jeg allerede hadde er alt for drøyt! Ingen kan spå framtiden. "Hvorfor fikk du barn, når du blir ufør om 3 år". God dag mann økseskaft😳 Når jeg fikk barn på ny var situasjonen helt annerledes, jeg hadde barna mye mer og betalte mindre bidrag. Logisk, eller hva...? Skummelt at du tør bemerke andres innsikt når du sitter så langt fra fasiten selv. Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Det er de spørsmålene man får her inne til enhver tid. Har du ikke sett alle diskusjonene på det. Om det så er stemoren, rotet seg bort økonomisk, ufør alt...Hvis man ikke har tatt hensyn til noe så er det spørsmålet man får. Men virker som du tror barn ikke koster noenting omtrent. Og det er ikke noe ekstra man må yte når man er alene. Barnebidrag er selvfølgelig kjipe penger å betale fordi de kommer inn på konto til mor og da tror man med engang at de er for å forsørge mor. Du betaler 6000 kr for 3 barn og en I barnehage du tjener 200000 kr mer enn mor. Kan si deg at ett barn koster mer enn 5000kr i mnd. Altså 2000 kr fra deg 2000 kr fra mor og barnetrygden. Og siden du tjener mer skal du betale mer. Alle andre stønader man får er beregnet inn i mors inntekt og kommer da far til gode I tillegg. Anonymous poster hash: 4a3cb...e0d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #65 Skrevet 28. januar 2016 NAV bruker helt objektive beregninger på livsopphold for barn. Beregner så etter lønn til foreldre og gjør fradrag for samvær. Enkelt og greit. Ingen tjener eller taper på dette. Du ville sett at utgiftene hadde blitt høyere om barna hadde vært hos deg flere dager pr. måned. Et barns livsopphold innebærer ikke bare klær og bursdagsgaver osv., det er også iberegnet mat, hus, strøm, sykkel, ski osv. Selvfølgelig skal begge foreldrene bidra til barnets livsopphold - uavhengig hvem barnet bor mest hos. Ingen taper eller vinner når NAV gjør beregningen. Anonymous poster hash: 8bdfb...2af
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #66 Skrevet 28. januar 2016 Jeg har lov å klage ja 3 barn koster mye mer enn 10000 pr mnd med mat, klær, aktiviteter, strøm, utstyr osv! Når endene ikke møtes synes jeg det er latterlig at far ikke stiller opp og bidrar med noen kroner, klær eller hva som helst! Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Aktiviteter, ski o.l er ikke tatt høyde for i bidraget så vidt jeg vet... Anonymous poster hash: eaa00...19c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #67 Skrevet 29. januar 2016 Klart mor skal ha barna, hun har jo født de!! (ikke kom med det der at begge er like gode å det pisse, mor er som regel best uansett å det vet dere) Så lenge de har det bra der da Dårlig økonomi betyr ikke at de ikke har det. Syns alle dibbe damer er noen krek som automatisk favoriserer far i enhver sak.. stakkars fedre meg her og der, de får alltid med hold.. skjønner ikke en drit jeg.. er det alltid mor som er en kranglefant i samlivsbrudd? NEI... 6000 for 3 barn er lite. minst 8000. Anonymous poster hash: 71d29...69f Du hørtes smart og nyansert ut. Du er sikkert en fantastisk mamma med slike fine utsagn og holdninger.. 🤔 Anonymous poster hash: 2bb4c...2a3
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #68 Skrevet 29. januar 2016 Det er såpass lang reisevei at reiseutgiftene blir enda større, samt at jeg får enda mindre bidrag. Og det går nesten ikke rundt sånn som det er i dag. Hi Anonymous poster hash: e5448...5b3 Da må du jammen ta en skikkelig gjennomgang av forbruket ditt. Skammelig. Vil ha vil ha vil ha! Anonymous poster hash: 6f89f...87b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #69 Skrevet 29. januar 2016 Ta en ny samtale med mor på fvk og hvis det ikke fører til forandring ta henne til retten, la henne ivertfall føle seg truet av at du kan og vurderer det. Det er ikke som at mor flyttet for mange år siden, kun 1,5 år og du har i tiden ønsket mer tid med ungene men hun skylder på økonomin ang transport ( skal dere ikke betale en vei hver?). Om det kun er mor som skal betale skjønner jeg litt greia for da koster det jo litt og du kan jo si du deler kostnadene med henne. Men jeg hadde ikke ventet med dette altså, du står svakere om ungene har rukket bo på nye stedet i mange år. Anonymous poster hash: 98f96...7ee
februarprins2013 Skrevet 29. januar 2016 #70 Skrevet 29. januar 2016 Synes ikke du har noe grunn til og klage.. min venninne har 4 barn og får 6000 som deg,men hun klager aldri på det
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #71 Skrevet 29. januar 2016 Hmmmmm.... Begynner å mistenke at du er min eks, du høres i hvert fall sånn ut 3 barn, 20/80 samvær, nylig oppjustert bidrag til 6000kr, slutt for 5 år siden..... Hmmmm Anonymous poster hash: 6f600...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå