Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #26 Skrevet 27. januar 2016 Så hvis man har noen av tingene du nevner har man kastet seg på en trend? Jeg har selv lyslenker på barnerommene og en stige å henge håndkle på på baderommet. Jeg har ikke kastet meg på en trend for det. Jeg kjøper ting jeg liker når jeg finner det. Alle har sin stil og ingen jeg kjenner bytter ut alt av interiør når noe er "ut" Selv har jeg aldri likt veggord og bokstaver med LOVE, HOPE osv. Synes folk her inne er så raske med å dømme andre for hvordan de velger å innrede hjemmet eller kle seg. Jeg velger å hylle folk som gjør som de vil, om de følger trender eller har sin egen unike stil. De jeg ikke hyller er de som forsøker å drite ut folk. Anonymous poster hash: 44b99...c29
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #27 Skrevet 27. januar 2016 Cottonballs har jeg både i stua og på babyrommet. Kommer ikke til å fjerne de enn så lenge, synes de gir så fint lys og koselig stemning på mørke kvelder. Anonymous poster hash: 582f7...17f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #28 Skrevet 27. januar 2016 Nei, jeg tror ikke den er ute. Er vel vare at den har nådd frem til folk flest. Jeg har ennå ikke vært inne i et hus med den (fulle) stilen. Har selv retro-(litt shabby chicken)stil. Har laget cotton lights selv, og har planer om å lage en slik stige av drivved. Anonymous poster hash: 7bc26...3c4 Shabby chicken! 😂😂 Sorry, lo så godt at jeg bare ble nødt til å kommentere det! 😄 Anonymous poster hash: 2113c...d24
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. januar 2016 #29 Skrevet 27. januar 2016 Bruktbutikken er full av de "HOME" og "LOVE" hvite bokstavene til å.ha i hyller og vinduer, så det er nok mange som kvitter seg med det ja.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #30 Skrevet 27. januar 2016 Så hvis man har noen av tingene du nevner har man kastet seg på en trend? Jeg har selv lyslenker på barnerommene og en stige å henge håndkle på på baderommet. Jeg har ikke kastet meg på en trend for det. Jeg kjøper ting jeg liker når jeg finner det. Anonymous poster hash: 44b99...c29 Dette er jo hva alle tror! At de helt tilfeldig går rundt og "liker" ting ut av det blå. Men man er manipulert av blader, reklame og trendfabrikanter. Anonymous poster hash: 0396d...e74
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #31 Skrevet 27. januar 2016 Nei, jeg tror ikke den er ute. Er vel vare at den har nådd frem til folk flest. Jeg har ennå ikke vært inne i et hus med den (fulle) stilen. Har selv retro-(litt shabby chicken)stil. Har laget cotton lights selv, og har planer om å lage en slik stige av drivved. Anonymous poster hash: 7bc26...3c4 Shabby chicken! 😂😂 Sorry, lo så godt at jeg bare ble nødt til å kommentere det! 😄 Anonymous poster hash: 2113c...d24 Haha ups 🙈 Godt vi har autocorrect som gir oss en god latter i hverdagen 😁 Anonymous poster hash: 7bc26...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå